LGKC/KIT Kithira

Καλησπέρα,
έμαθα ότι ξεκινάει νέα πτήση τσάρτερ από φέτος για Κύθηρα από τη Ρώμη μέσω Πρέβεζας. Αν δεν κάνω λάθος τη διοργανώνει το ιταλικό πρακτορείο sun sea italy και απ' ότι έμαθα η πτήση θα πραγματοποιείται με AT7 :shock: Η πτήση θα γίνεται κάθε Τρίτη. Αν ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω (π.χ. αεροπορική εταιρεία κλπ) ας με βοηθήσει.
Στο LGKC βρίσκεται και σκάλα από RJ100 της Aegean η οποία απ' ότι μάθαμε αγοράστηκε από την Olympic Handling που θα τη βάψει και θα την έχει για τα Bae 146 της Astra το καλοκαίρι.
Και μία ερώτηση ακόμη : η Astra ξεκινάει τις πτήσεις σε συνεργασία με κάποιο πρακτορείο ή από μόνη της;
 
aakunz":1uhp7fp9 said:
Είναι γεγονός, ότι στα Κύθηρα έχουμε αρκετά υψηλές τιμές αλλά και αρκετά καλή ποιότητα καταλυμάτων. Η Transavia έφερνε με 737 γύρω στα 50+ άτομα κάθε Δευτέρα και άλλα 60 έρχονταν με τη Danube Wings από το Ρίμινι. Είχε υπάρξει συμφωνία με τους Τ/Οs, που έφερναν τον κόσμο από το εξωτερικό, κυρίως με τα ξενοδοχεία της Αγίας Πελαγίας, που είναι και σχετικά οικονομικότερα. Θυμάμαι χαρακτηριστικά, ότι Δευτέρα πρωί υψωνόταν η ολλανδική σημαία, δίπλα στην ελληνική και εκείνη της ΕΕ, ενώ γνωστή τουριστική επιχείρηση έχει σε μόνιμη βάση ολλανδούς εργαζομένους.

Να προσθέσουμε και τη νέα πτήση της Jettime από Billund κάθε Κυριακή για το καλοκαίρι του 2012. ;)
 
Σωστά φίλε Xristos

Από φέτος τα Κύθηρα θα συνδέονται 1 φορά την εβδομάδα με το Billund της Δανίας (κάθε Κυριακή).

Η σύνδεση αυτή υπογράφτηκε το 2011 (Οκτώβριος) από ένα μεγάλο Ταξιδιωτικό γραφείο των Χανίων και με τον tour operator της Δανίας http://www.primotours.dk/

Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφερθεί ότι την εξυπηρέτηση του εν λόγου tour operator θα την αναλάβει το ταξιδιωτικό γραφείο των Χανίων. Το γραφείο αυτό είτε θα στείλει άτομο από τα Χανιά στα Κύθηρα είτε θα γίνει πρόσληψη ατόμου από τα Κύθηρα με την εκπαίδευση του να πραγματοποιείτε στα κεντρικά γραφεία στα Χανιά. Οσονούπω θα δημοσιευτεί και η αγγελία για την ελ λόγο θέση.

Πέρυσι ο tour operator πραγματοποιούσε την πτήση αυτή με την Cimber Sterling***. Εξαιτίας μικροπροβλημάτων και φυσικά του οικονομικού είχε γίνει αναφορά να βρεθεί άλλη αεροπορική εταιρεία.

Στελέχη και των 2 γραφείων είχαν συνάντηση με αρμόδια στελέχη της Aegean (όπως το είχα αναφέρει viewtopic.php?f=14&t=4957&st=0&sk=t&sd=a&start=915 )
Από ότι φαίνεται μάλλον δεν συμφωνήσαν , και για αυτό τον λόγο η πτήση θα εκτελείτε από την JetTime (ομολογώ πως δεν το γνώριζα).

Τέλος είχε γίνει αναφορά ότι η πτήση μετά από τα Κύθηρα να έρχεται Χανιά και μετά να αναχωρεί απευθείας για Δανία. Τελικά δεν ξέρω ακόμα τι ισχύει καθώς εξαρτάται και από την ζήτηση – πληρότητες .

Περισσότερες πληροφορίες σύντομα. . . . .


***( όπου 31/7/2011 κατά την τροχοδρόμηση της και λίγο πριν μπει στην τελική ευθεία στον διάδρομο για την αναχώρηση προς Δανία 2 πουλιά μπήκαν στον κινητήρα και η πτήση ακυρώθηκε και μια μέρα μετά αναχώρησε) (ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ  )
 
Άντε μπας και δούμε χαίρι με τις Δανές γιατί με τις Ολλανδές που μας έρχονται δεν βλέπω μέλλον... :banana:
Πέραν της πλάκας, καλό θα είναι για τα Κύθηρα να απεμπλακούν επιτέλους από την αποκλειστικότητα του εγχώριου τουρισμού ο οποίος περνάει (και απ' ότι φαίνεται θα συνεχίσει να περνάει) κρίση. Η έλευση περισσότερων πτήσεων ίσως οδηγήσει και στην ανάπτυξη του αερολιμένα (επιμήκυνση διαδρόμου, δεξαμενές καυσίμων κλπ) που επιθυμούν οι τοπικοί φορείς εδώ και χρόνια.
Με το καλό!
 
Greg.CHQ":2zg51hdg said:
Πέρυσι ο tour operator πραγματοποιούσε την πτήση αυτή με την Cimber Sterling***. Εξαιτίας μικροπροβλημάτων και φυσικά του οικονομικού είχε γίνει αναφορά να βρεθεί άλλη αεροπορική εταιρεία.

Εννοείς ότι η Cimber Sterling κατέβαινε πέρυσι στα Κύθηρα;
 
Όχι Χανιά μόνο...

Πέρυσι δεν υπήρχε σύνδεση με KIT
 
Ανακοινώθηκε το σλοτ από Δανία .

Κάθε Κυριακή από 6 Μάιου με καπασιτι 148 επιβάτες άφιξη 12¨15 αναχώρηση 13¨00 για χάνια και από εκεί απευθείας για Μπιλουντ

Επισης η Δ7 τεχνικη υπηρεσια της Υ.Π.Α αναψε το πρασινο φως για την επεκταση του διαδρομη μετα απο εξεταση 4 σεναριον κατελεξε στην επιμηκηνση 2000 μ με πλατος 30 μ . τον Ιανουαριο εκδοθηκε το σχετικο πορισμα .
 
costasim":3e9d1hqe said:
Εννοείς επέκταση του διαδρ στο αεροδρ. των Κυθήρων κατά 2000μ δηλ από 1480 να γίνει 3480; (και όχι στο Χανίων που είναι 3350μ) Το πλάτος 30μ δεν είναι λίγο;

Επέκταση στα 2000 m. Δηλαδή κατά 520 m. Έλεος...!
 
Η προσέγγιση στα Κύθηρα με βόρειο άνεμο, είναι μία εμπειρία που θα σας μείνει αξέχαστη, καθώς τις περισσότερες φορές, το αεροπλάνο φτάνει μέχρι το νοτιότερο άκρο του νησιού, προκειμένου να πάρει τη στροφή και να ευθυγραμμιστεί με το διάδρομο. Έτσι, έχετε τη δυνατότητα για πανοραμικό τουρ ολόκληρου του νησιού. Με νότιο άνεμο, τα πράγματα είναι λίγο πιο "τρομακτικά" δεδομένου ότι το αεροδρόμιο βρίσκεται σε υψόμετρο 320 μέτρων, με το βόρειο άκρο του διαδρόμου να απέχει λίγες εκατοντάδες μέτρα από το χείλος ενός απόκρημνου γκρεμού.

Το μόνο που εύχομαι για τα Κύθηρα, είναι να μην τα δω να εξελίσσονται σε τσαρτερόνησο. Ήδη ο τουριστικός οικισμός της Αγίας Πελαγίας έχει αρχίσει να κακοποιείται από το κλασσικό ελληνικό μοντέλο πρόχειρως σχεδιασμένης τουριστικής ανάπτυξης και είναι κρίμα να μην παραδειγματιστούν οι κυθήριοι από την εμπειρία των νησιών των Κυκλάδων.
 
Ευχαριστώ xristos για την επεξήγηση του δυσνόητου: "...για την επεκταση του διαδρομη μετα απο εξεταση 4 σεναριον κατελεξε στην επιμηκηνση 2000μ..." από live27. Συγνώμη αλλά ως νέος στο forum δεν έχω συνηθήσει κάποιες "γλωσσικές ακροβασίες". Επί της ουσίας τώρα: χρησιμότατη η επέκταση του διαδρόμου. Ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε και κάποιο σχέδιο. π.χ. επεκτείνεται το ένα ή και τα δύο άκρα.
 
Top