Αγαπητέ spotteraki, ίσως και να συμφωνούμε
Η Fraport αγόρασε την εκμετάλλευση των όποιων assets για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι συμβατικές υποχρεώσεις έχουν εκπληρωθεί με ενα πρόγραμμα εμπροσθοβαρων επενδύσεων.
Αν η σύμβαση παραχώρησης είναι προβληματική είτε FRAPORT είτε VINCI το πρόβλημα θα είναι το ίδιο. Δεν είναι τι "δώσαμε" αλλά τι "συμφωνήσαμε". Από την στιγμή που υπάρχει τίμημα και το "έχουμε" συμφωνήσει είναι deal όχι δόσιμο / εκχώρηση.
Αν πάει κάποιος γονατιστός για χρήματά στον διδάκτωρ και δικτάτορ Πουτιν, ότι χρήματά και όρους να προσφέρε η Fraport ήταν δεδομένο ότι θα τα έπαιρναν χωρίς πολλά πολλά.
Οι εικόνες είναι αυτές and we don't have to like it. Μάθαμε κάτι?
Νομίζω όχι. Τα ίδια θα κάνουν οι φωστήρες (οι λεγόμενοι υπεύθυνοι - πέρασε και δεν ακούμπησε) με το επόμενο cluster.
Αυτό που μάλλον συμφωνούμε είναι ότι οι ανάγκες για επενδύσεις είναι πολλαπλάσιες των γενομένων. Αυτό που είδα πχ στην Ρόδο, είναι ότι η έμφαση δόθηκε σε tarmac and runways. Εκεί τα έχωσαν κανονικά. Το terminal είναι σχεδόν ίδιο. Ένα βαψιματακι και έξω από την πόρτα. Almost . Νομίζω και τα καρουσελ είναι τα ίδια στις αφίξεις, ίσως να άλλαξαν το IT στο check-in. Μάλλον έκλεισαν τους λογαριασμούς με το νέο Terminal στην Θεσσαλονίκη.
Με αυτά τα χρεπια θα πάμε αλλά 35-40 χρόνια. Απίστευτο δεν είναι? Αλλά οι επιτήδειοι θα υπόσχονται συνδέσεις Θεσσαλονίκης με νέα Υόρκη. Καλό ε?