Η σύμβαση παραχώρησης (πώλησης για μένα) λέει 40 χρόνια και επιπλέον 10 αν μονομερώς θελήσει η Fraport...Αυτο για να ξεκαθαρίσουμε τα 50 χρονια.
Οσον αφορά τη Ρόδο, ειχα δημοσιεύσει μια φωτογραφία απο το χειμώνα, όταν έσταζαν τα νερά παντού (αφίξεις και αναψωρήσεις) και το αντιμετώπιζαν σπέρνοντας τους πλαστικούς δισκους των security για να μαζεύουν τα νερά.
Η διαφορά με άλλα αεροδρόμια που επικαλούνται κάποιοι ειναι οτι εδώ έχουμε ΠΡΟΣΦΑΤΑ ανακαινισμένα με πολλές τυμπανοκρουσίες και σύμφωνα με τις μελέτες που εμπεριέχονται στη σύμβαση, όπου φαινονται τα αναμενόμενα ποσοστά αύξησης της κίνησης (να βάλουμε και την αναβολή για 2 χρόνια λογω covid), τα κτίρια που προστέθηκαν προέβλεπαν περισσότερα τετραγωνικά ανα επιβάτη κλπ...Δεν νομίζω λοιπόν οτι οι σημερινές πτήσεις υπερβαίνουν τους αριθμούς που έβλεπαν οι μελέτες... Ισως να έδωσαν τα τετραγωνικά σε εμπορικές χρήσεις και οχι κοινόχρηστες..ίσως να επέτρεψαν να γινονται περισσότερες πτήσεις ανα ώρα, απο αυτές που μπορούν να διαχειριστούν.
Αν λοιπόν απο αυτά τα διαφημιζόμενα εκατομύρια που ξόδεψαν απο τα κέρδη εχουν το αποτέλεσμα που βλέπουμε στις φωτογραφίες, τότε - και οπως γράφουν και άλλοι- τι θα περιμένουμε σε 10 χρονια απο τώρα..Φαινεται ξεκάθαρα οτι η Fraport σκοπεύει σε γρήγορα και άμεσα κέρδη, να τα μοιράζει στους μετόχους..
Οσον αφορά τις χρεώσεις της Fraport, ας θυμηθούμε τα 12 ευρώ που πληρώναμε πρίν, ενω τώρα βλέπω 19,57 ευρώ για ενα εισιτήριο των 66,57 Θεσ/κη- Αθήνα . Αυξηση 63%. Οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους !