LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

Δε ξέρω ποσο ειναι το δικό σου προσδόκιμο ζωής, το δικό μου πάντως δεν νομίζω να ξεπερνάει τα 90, γιατί μόνο τότε θα μπορούσα να πώ οτι θα τελειώσει.. Τα α/δ δόθηκαν για 40 +10 χρόνια...και οχι για 20-30 ώς ειθισται διεθνώς !!
 
Για σαράντα σκέτα ήταν
 
Ναι συνήθως είναι περίπου 30 χρόνια. Δεν θυμάμαι τις λεπτομέρειες του συμβολαίου μετά από τόσες παλινωδίες. Ακόμα και 40 να είναι, άμα έχεις κάνει τα λεφτά ντέφι, κάτι πρέπει να βάζεις στην άκρη για να τα ξαναφτιάξεις σε 40 χρόνια γιατί είναι που είναι χρεπια τώρα, σκέψου πως θα είναι σε 40 χρόνια.
Η Fraport ότι είχε να δώσει το έδωσε, τώρα θα εισπράτει μόνο. Αν περιμένεις να το σκεφτείς 10 χρόνια πριν την λήξη, χαιρετίσματα.

Άσε με εμένα και το προσδόκιμο μου στην άκρη. Είμαστε κόρακες. Πριν 3 εβδομάδες έχασα τον θείο μου μόλις 103 Μαΐων. Αλλά και να το έχω κόψει το βούρλο το αεροδρόμιο θα υπαρχει ακόμα.
Να είσαι αισιόδοξος, η Ελλάδα έχει καταπληκτική ποιότητα ζωής οπότε τα 90 τα έχεις στο τσεπάκι:)
 
Αν η Φραπορτ εδωσε ο,τι ειχε να δωσει τοτε δεν εδωσε "τιποτα" και τα περιμενει ολα..Δεν τα δωσαμε για να συνεχισουμε να εχουμε τις ιδιες εικονες με πριν..Καλυτερα να ταπαιρνε η Vinci ή η ΑΕΝΑ
 
Παιδιά, είδατε μια φωτογραφία στο fb και νομίζουμε ότι τα είδαμε όλα. Επειδή εκείνη την ημέρα ήταν η κατάσταση που βλέπουμε (που σίγουρα δεν είναι καλή) δεν σημαίνει ότι όλα είναι χαμένα και ότι πάντα η κατάσταση είναι αυτή.

Πληροφοριακά να πω, ότι πριν τρεις εβδομάδες έφτασα Κέρκυρα. Οι βαλίτσες ήρθαν γρήγορα και όλα ήταν οκ. Λίγες μέρες αργότερα πέταξα από CFU και εκεί επίσης όλα οκ. Μικρή ουρά στο check in και στον έλεγχο. Όλα γρήγορα και ωραία.

Αν βλέπατε λίγες μέρες πριν φωτογραφίες από το DUS από το οποίο πέταξα και είδα επίσης την κατάσταση, εκεί είναι που θα τα χάνατε. Και ας μην πω τίποτα για την κατάσταση στο HER. Άραγε σε ποιον ανήκει το HER; :(
 
Αγαπητέ spotteraki, ίσως και να συμφωνούμε :6:

Η Fraport αγόρασε την εκμετάλλευση των όποιων assets για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Οι συμβατικές υποχρεώσεις έχουν εκπληρωθεί με ενα πρόγραμμα εμπροσθοβαρων επενδύσεων.

Αν η σύμβαση παραχώρησης είναι προβληματική είτε FRAPORT είτε VINCI το πρόβλημα θα είναι το ίδιο. Δεν είναι τι "δώσαμε" αλλά τι "συμφωνήσαμε". Από την στιγμή που υπάρχει τίμημα και το "έχουμε" συμφωνήσει είναι deal όχι δόσιμο / εκχώρηση.

Αν πάει κάποιος γονατιστός για χρήματά στον διδάκτωρ και δικτάτορ Πουτιν, ότι χρήματά και όρους να προσφέρε η Fraport ήταν δεδομένο ότι θα τα έπαιρναν χωρίς πολλά πολλά.

Οι εικόνες είναι αυτές and we don't have to like it. Μάθαμε κάτι?
Νομίζω όχι. Τα ίδια θα κάνουν οι φωστήρες (οι λεγόμενοι υπεύθυνοι - πέρασε και δεν ακούμπησε) με το επόμενο cluster.

Αυτό που μάλλον συμφωνούμε είναι ότι οι ανάγκες για επενδύσεις είναι πολλαπλάσιες των γενομένων. Αυτό που είδα πχ στην Ρόδο, είναι ότι η έμφαση δόθηκε σε tarmac and runways. Εκεί τα έχωσαν κανονικά. Το terminal είναι σχεδόν ίδιο. Ένα βαψιματακι και έξω από την πόρτα. Almost . Νομίζω και τα καρουσελ είναι τα ίδια στις αφίξεις, ίσως να άλλαξαν το IT στο check-in. Μάλλον έκλεισαν τους λογαριασμούς με το νέο Terminal στην Θεσσαλονίκη.
Με αυτά τα χρεπια θα πάμε αλλά 35-40 χρόνια. Απίστευτο δεν είναι? Αλλά οι επιτήδειοι θα υπόσχονται συνδέσεις Θεσσαλονίκης με νέα Υόρκη. Καλό ε?
 
Fascinating ότι πιστεύετε ότι δε θα δαπανήσουν παραπάνω λεφτά για 35 χρόνια ακόμα.
Αν θυμάμαι καλά και πριν 5-6 χρόνια κάτι σελίδες πίσω λέγαμε ότι η φραπορτ δε θα φτιάξει τίποτα και θα αυξήσει τα τέλη στα 23€/άτομο και θα διώξει τους τουρίστες.
 
Εάν γνωρίζεις τα σχέδια τής Fraport, the floor is yours. Οι πληροφορίες είναι ευπρόσδεκτες πάντα ;)
Είναι στο χέρι του διαχειριστή αν θα επενδύσει, που, πότε και πόσο. Οπότε βράσε ρύζι. Η σύμβαση έχει εκτελεστεί σε σχέση με την υποχρέωση επενδύσεων. Αυτό συζητάμε. Τα τέλη όντως αυξήθηκαν και τα αεροδρομία δεν τα λες και στολίδια του στέμματος. Ίσως και να είναι γιά ορισμένους. Nothing to say about people's taste!
Οπότε η άνοδος του τουρισμού είναι αποτέλεσμα των άοκνων ενεργειών της Fraport! Αν αντιστραφεί σωστά;
Ζωή να έχουμε, θα λέμε και θα κράζουμε για τα επόμενα 35 χρόνια :mrgreen: γιατί να δεις έργα Αντώνη Τρίτση απο την Fraport δεν το βλέπω. Πότε δεν ξέρεις! Τώρα θα παίξω και ενα Τζόκερ, wish me luck
 
Η σύμβαση παραχώρησης (πώλησης για μένα) λέει 40 χρόνια και επιπλέον 10 αν μονομερώς θελήσει η Fraport...Αυτο για να ξεκαθαρίσουμε τα 50 χρονια.
Οσον αφορά τη Ρόδο, ειχα δημοσιεύσει μια φωτογραφία απο το χειμώνα, όταν έσταζαν τα νερά παντού (αφίξεις και αναψωρήσεις) και το αντιμετώπιζαν σπέρνοντας τους πλαστικούς δισκους των security για να μαζεύουν τα νερά.
Η διαφορά με άλλα αεροδρόμια που επικαλούνται κάποιοι ειναι οτι εδώ έχουμε ΠΡΟΣΦΑΤΑ ανακαινισμένα με πολλές τυμπανοκρουσίες και σύμφωνα με τις μελέτες που εμπεριέχονται στη σύμβαση, όπου φαινονται τα αναμενόμενα ποσοστά αύξησης της κίνησης (να βάλουμε και την αναβολή για 2 χρόνια λογω covid), τα κτίρια που προστέθηκαν προέβλεπαν περισσότερα τετραγωνικά ανα επιβάτη κλπ...Δεν νομίζω λοιπόν οτι οι σημερινές πτήσεις υπερβαίνουν τους αριθμούς που έβλεπαν οι μελέτες... Ισως να έδωσαν τα τετραγωνικά σε εμπορικές χρήσεις και οχι κοινόχρηστες..ίσως να επέτρεψαν να γινονται περισσότερες πτήσεις ανα ώρα, απο αυτές που μπορούν να διαχειριστούν.
Αν λοιπόν απο αυτά τα διαφημιζόμενα εκατομύρια που ξόδεψαν απο τα κέρδη εχουν το αποτέλεσμα που βλέπουμε στις φωτογραφίες, τότε - και οπως γράφουν και άλλοι- τι θα περιμένουμε σε 10 χρονια απο τώρα..Φαινεται ξεκάθαρα οτι η Fraport σκοπεύει σε γρήγορα και άμεσα κέρδη, να τα μοιράζει στους μετόχους..
Οσον αφορά τις χρεώσεις της Fraport, ας θυμηθούμε τα 12 ευρώ που πληρώναμε πρίν, ενω τώρα βλέπω 19,57 ευρώ για ενα εισιτήριο των 66,57 Θεσ/κη- Αθήνα . Αυξηση 63%. Οι αριθμοί μιλάνε μόνοι τους !
 
Last edited:
Παιδιά, είδατε μια φωτογραφία στο fb και νομίζουμε ότι τα είδαμε όλα. Επειδή εκείνη την ημέρα ήταν η κατάσταση που βλέπουμε (που σίγουρα δεν είναι καλή) δεν σημαίνει ότι όλα είναι χαμένα και ότι πάντα η κατάσταση είναι αυτή.
Ας θυμηθούμε όμως οτι και οι φωτογραφίες του "χάους" πριν 6-7 χρόνια ήταν ακριβώς σε ιδιες καταστάσεις, με "καλοπροέραιτους" που δεν έχαναν ευκαιρία να προβάλλουν τα προβλήματα, ακόμα και ξεχειλισμένους κάδους σκουπιδιών.
Πληροφοριακά να πω, ότι πριν τρεις εβδομάδες έφτασα Κέρκυρα. Οι βαλίτσες ήρθαν γρήγορα και όλα ήταν οκ. Λίγες μέρες αργότερα πέταξα από CFU και εκεί επίσης όλα οκ. Μικρή ουρά στο check in και στον έλεγχο. Όλα γρήγορα και ωραία.
Δεν αναφερομαστε σε ελλείψεις προσωπικού, που ταλανίζουν τα περισσότερα α/δ, αλλά σε κατανομή χώρων, οι ουρές απέξω και ο κόσμος στα γκισέ, που φαίνονται στελεχωμένα, δειχνουν οτι σίγουρα δεν ειναι καλή.. και δεν ειναι καλή σε ΠΡΟΣΦΑΤΑ ανακαινισμένο αεροδρόμιο.. που η ανακαίνιση έγινε λαμβάνοντας υπόψη τις μελέτες , οι οποιες δεν έχουν πεσει έξω.
Αν βλέπατε λίγες μέρες πριν φωτογραφίες από το DUS από το οποίο πέταξα και είδα επίσης την κατάσταση, εκεί είναι που θα τα χάνατε. Και ας μην πω τίποτα για την κατάσταση στο HER. Άραγε σε ποιον ανήκει το HER; :(
Πιστεύω οτι γνωρίζεις για την κατασκευή του α/δ στο Καστέλλι που θα αντικαταστήσει το υπάρχον του Ηρακλείου.. Απο τη στιγμή που πάρθηκε αυτή η απόφαση, σταμάτησε η οποιαδήποτε χρηματοδότηση για βελτίωση του υπάρχοντος... κατι αντίστοιχο είχε γίνει και στα 14 , που 2-3 χρόνια πριν την παράδοση το 2017, δεν έπεφτε σεντ.. και μετά η Fraport πήρε και αποζημίωση για οτι παρέλαβε.. να μη τα ξεχνάμε αυτά !!
 
Top