Απο Δελτίο Τύπου της Fraport σχετικά με το επικείμενο κλείσιμο του αεροδρομίου της Κέρκυρας
"Λόγω της αναστολής λειτουργίας του διαδρόμου, πτήσεις δεν θα πραγματοποιούνται το διάστημα από 21 Νοεμβρίου έως και 4 Δεκεμβρίου. Το αεροδρόμιο στη συνέχεια θα ανοίξει ενόψει και των εορτών, ωστόσο οι εργασίες θα συνεχιστούν και τη νέα χρονιά και συγκεκριμένα από τις 16 - 29 Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα και για το διάστημα αυτό, το νησί να μείνει χωρίς αεροπορική διασύνδεση. Σύμφωνα με την Fraport Greece, κατά τη διάρκεια των ανωτέρω περιόδων, θα πραγματοποιούνται, μόνο πτήσεις από ελικόπτερα αεροδιακομιδών, ενώ όλες οι υπηρεσίες του αεροδρομίου, θα λειτουργούν κανονικά, για το ενδιαφερόμενο κοινό. Υπενθυμίζεται ότι τον περσινό χειμώνα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της αναμόρφωσης και ανακατασκευής του διαδρόμου του αεροδρομίου της Κέρκυρας. Ωστόσο τα έργα βελτίωσης θα συνεχιστούν και αυτό τον χειμώνα, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας του «Ι. Καποδίστριας». Σύμφωνα με την Fraport Greece, το συγκεκριμένο έργο θα έχει ως αποτέλεσμα τη δυνατότητα εξυπηρέτησης όχι μόνο μεγαλύτερων αεροσκαφών αλλά και αυξημένου αριθμού πτήσεων."
Στην τελευταία πρόταση, αναφέρεται σε δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγαλύτερων αεροσκαφών ( για ποιούς τύπους άραγε μιλάει που θα μπορούσαν να έρχονται, αλλά σήμερα δεν μπορούν?), ενώ οι εργασίες δεν αυξάνουν το ωφέλιμο μήκος του διαδρόμου...
Οσο για την αύξηση του αριθμού των πτήσεων, αναρωτιέμαι πώς ακριβώς θα επιτευχθεί αυτό ? μήπως η δημιουργία των πλευρικών ζωνών και του RESA, θα υποκαταστήσει εναν τροχόδρομο


, που ΜΟΝΟ αυτός θα έδινε τη δυνατότητα αύξησης του rate... με την προυπόθεση οτι θα υπήρχε χώρος στη πίστα !!!