LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Για να σας γλιτώσω το clickbait από το λινκ παραπάνω, έπεσε το Flight Data Processing System του ATC στο Ηνωμένο Βασίλειο το μεσημέρι και τώρα άρχισε να επανέρχεται.
Π.χ. το Gatwick αυτή τη στιγμή:
2023-08-28 18_39_51-Flightradar24_ Live Flight Tracker - Real-Time Flight Tracker Map — Mozill...png
 
Για μια ακόμα φορά στην κορυφή των καθυστερήσεων του Flightradar!
2023-09-04 14_38_37-Multi-select - Track multiple live flights - Flightradar24 — Mozilla Firefox.png
 
Απο Δελτίο Τύπου της Fraport σχετικά με το επικείμενο κλείσιμο του αεροδρομίου της Κέρκυρας
"Λόγω της αναστολής λειτουργίας του διαδρόμου, πτήσεις δεν θα πραγματοποιούνται το διάστημα από 21 Νοεμβρίου έως και 4 Δεκεμβρίου. Το αεροδρόμιο στη συνέχεια θα ανοίξει ενόψει και των εορτών, ωστόσο οι εργασίες θα συνεχιστούν και τη νέα χρονιά και συγκεκριμένα από τις 16 - 29 Ιανουαρίου, με αποτέλεσμα και για το διάστημα αυτό, το νησί να μείνει χωρίς αεροπορική διασύνδεση. Σύμφωνα με την Fraport Greece, κατά τη διάρκεια των ανωτέρω περιόδων, θα πραγματοποιούνται, μόνο πτήσεις από ελικόπτερα αεροδιακομιδών, ενώ όλες οι υπηρεσίες του αεροδρομίου, θα λειτουργούν κανονικά, για το ενδιαφερόμενο κοινό. Υπενθυμίζεται ότι τον περσινό χειμώνα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση της αναμόρφωσης και ανακατασκευής του διαδρόμου του αεροδρομίου της Κέρκυρας. Ωστόσο τα έργα βελτίωσης θα συνεχιστούν και αυτό τον χειμώνα, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση του επιπέδου ασφάλειας του «Ι. Καποδίστριας». Σύμφωνα με την Fraport Greece, το συγκεκριμένο έργο θα έχει ως αποτέλεσμα τη δυνατότητα εξυπηρέτησης όχι μόνο μεγαλύτερων αεροσκαφών αλλά και αυξημένου αριθμού πτήσεων."

Στην τελευταία πρόταση, αναφέρεται σε δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγαλύτερων αεροσκαφών ( για ποιούς τύπους άραγε μιλάει που θα μπορούσαν να έρχονται, αλλά σήμερα δεν μπορούν?), ενώ οι εργασίες δεν αυξάνουν το ωφέλιμο μήκος του διαδρόμου...
Οσο για την αύξηση του αριθμού των πτήσεων, αναρωτιέμαι πώς ακριβώς θα επιτευχθεί αυτό ? μήπως η δημιουργία των πλευρικών ζωνών και του RESA, θα υποκαταστήσει εναν τροχόδρομο:):), που ΜΟΝΟ αυτός θα έδινε τη δυνατότητα αύξησης του rate... με την προυπόθεση οτι θα υπήρχε χώρος στη πίστα !!!
 
Οι εργασίες (που είναι πλέον σχεδόν κάθε χρόνο) είναι για την ενίσχυση του κεντρικού διαδρόμου προς αποφυγή καθιζήσεων λόγω βάρους αεροσκαφών και λόγω του νερού που είναι από κάτω (ένα πράμα σαν το γεφύρι της Άρτας έχει καταντήσει αυτό). Σε αυτό προφανώς αναφέρεται η εξυπηρέτηση μεγαλύτερων αεροσκαφών καθώς (ίσως) και τους περιορισμούς στις διαδικασίες ασφαλείας του αεροδρομίου για μεγαλύτερους τύπους αεροσκαφών. Κάποιος ντόπιος θα μας διαφωτίσει καλύτερα...
 
E, το δελτίο τύπου μάλλον δεν το έγραψαν από το τεχνικό τμήμα:mrgreen:
Αν δεν κάνω λάθος αυξάνεται και το PCR για τον διάδρομο και με τις υπόλοιπες εργασίες (σε τροχόδρομους και κάποιες θέσεις μπαίνει επιτέλους και τσιμέντο) οπότε θα μπορεί να δέχεται και τα 787 της TUI που λέγαμε πριν κάποια χρόνια (και ο Εμίρης του Κατάρ με τα Α342/Α343/Α345/Β748 ελπίζω!).
Το RESA αυξάνει την ασφάλεια, που εμμέσως αυξάνει (θεωρητικά) και το rate, αν και δεν νομίζω να αυξηθεί χωρίς σοβαρές προσθήκες στο terminal.
 
Mα δεν ερχονταν ηδη ΤUI 767 κ 787 στην Κερκυρα ή μονο τα 767..;
 
Μόνο 767 και νομίζω έχουν payload restrictions (χωρίς να παίρνουν λιγότερο κόσμο/βαλίτσες, απλά λιγότερα καύσιμα).
 
Που ακριβως σκοπεύουν να φτιάξουν RESA?
 
~85% των απο-προσγειώσεων γίνεται από τον 34, οπότε στο τέλος του 34 (που σημαίνει καταργείται ή γίνεται υπόγειος ο δρόμος).
RESA.jpg
 
Top