LGKR/CFU Kerkyra "Ioannis Kapodistrias"

  • Thread starter Thread starter seven4seven
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πρόοδος εργασιών των τελευταίων ~600μ του διαδρόμου στον Καποδίστρια σε χορταστική ανάλυση:
View attachment 4760
(φωτό από drone με άδεια κλπ)

Αριστερά και δεξιά βλέπετε και τις εργασίες στον βάλτο στο strip στις πλευρικές ζώνες ασφαλείας διαδρόμου (με το F-104 να έχει φύγει προ πολλού για κάποιον τυχερό κερκυραϊκό κήπο ιδιώτη).
Να προσθέσω ότι στο strip τοποθετούνται συρματοκιβώτια από κάτω αλλιώς σε μια βδομάδα θα είχε γίνει πισίνα.
Δεν πιστεύω να κάνανε κανένα ντου σε τίποτα νεκροταφεία για να πάρουν χώματα.
Οι παλιές συνήθειες πεθάνουν δύσκολα στο χωριό :mrgreen:
 
Διαβάζω για παράταση 1 χρόνου στα έργα που γίνονται... Το αεροδρόμιο θα ξανακλείσει τον επόμενο χειμώνα !! Τα έργα που κάνει η ιδιωτική πρωτοβουλία, είναι πάντα στην ώρα τους !!!
 
Το διάδρομος του CFU θα κλείσει
12-26 Ιανουαρίου 2026
για την επόμενη φάση έργων στο αεροδρόμιο σύμφωνα με την ανακοίνωση της Fraport (Fraport Greece: Διακοπή πτήσεων σε 8 περιφερειακά αεροδρόμια )

Εν τω μεταξύ ξαναέρχεται στο προσκήνιο και το κλείσιμο του δρόμου μπροστά από τον σημερινό διάδρομο απο/προσγειώσεων και τα επακόλουθά του (άρθρο εφημερίδας και website "Ενημέρωση" εδώ: Κυκλοφοριακό έμφραγμα επί θύραις )
Σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα "Ενημέρωση", το Δημοτικό Συμβούλιο Κεντρικής Κέρκυρας ζήτησε να μην κλείσει ο δρόμος μέχρις ότου υπογειοποιηθεί ενώ δεν έχει γίνει γνωστό ποια ήταν η απάντηση/άποψη του υπουργείου στο αίτημα.
Επίσης σύμφωνα με το ίδιο άρθρο της "Ενημέρωση", αν και η ολοκλήρωση των έργων προβλέπονταν για τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους, αυτή πήρε παράταση έναν ακόμα χρόνο.
 
Περιστατικό με αεροσκάφος της Condor που εκτελούσε την πτήση CFU-DUS λίγο μετά την απογείωση από CFU.

Το αεροσκάφος είναι το D-ABOK (Β757-330, 25.5 ετών) και έγινε diverted to BDS. Σήμερα το πρωί έχει προγραμματιστεί άλλη πτήση της Condor για να πάρει τους επιβάτες από το BDS.
Σύμφωνα με το FR24 πέταξε έως τα 8000 ft με ένα μεγάλο διάστημα να πετάει σε χαμηλότερο ύψος.

Αν και στο CFU ετοιμάστηκαν για αναγκαστική προσγείωση, υποθέτω επιλέχθηκε το Μπρίντιζι για λόγους logistics (διανυκτερεύση 270+ επιβατών, επιδιόρθωση ή/και αντικατάσταση κινητήρα κτλ).
 
Πιθανώς επέλεξαν το Brindisi λόγω μακρύτερου διαδρόμου προσγείωσης ( περίπου 3km) και λιγότερης αεροπορικής κίνησης.
 
Last edited by a moderator:
Συμπτυγμένη ηχογράφηση από το περιστατικό, μέτριας ποιότητας, με λίγη προσπάθεια...
ανάμεσα στα άλλα, ακούγονται και κομμάτια της επικοινωνίας του CFU-APP controller με το εν λόγω αεροσκάφος.

View attachment Corfu_Condor_D-ABOK_CFG3665.mp3
 
Βίντεο από το εσωτερικό του αεροσκάφους. Γερμανική ψυχραιμία....
 
Ενώ μόλις προχτές το 753 του Κόνδορα έφυγε από Μπρίντεζι με καινούργιο κινητήρα, χτες ένα 738 της TravelService/Smartwings έχασε κινητήρα στην απογείωση.
Πάλι δεν επέλεξαν να γυρίσουν Κέρκυρα αλλά πέταξαν στον προορισμό με έναν κινητήρα (ώπα λάθος, άλλο αυτό) έκαναν divert στην Πρέβεζα. Λογικά πάλι λόγω μήκους διαδρόμου.
 
το μήκος διαδρόμου της Κέρκυρας δεν επαρκεί γι αυτόν τον τύπο αεροσκάφους;
Μήπως στην επιλογή αεροδρομίου λαμβάνονται υπόψη και επιχειρησιακοί παράγοντες (εφόσον δεν διαταράσσουν την ασφάλεια) όπως τα τέλη στάθμευσης και η δυσκολία μεταφοράς νέου κινητήρα; Γνωρίζει κάποιος;
Για παράδειγμα, υποθέτω μια κατειλημμένη θέση στάθμευσης στο CFU επί μερικές εβδομάδες στο peak της σεζόν θα ήταν πολύ μεγάλο πρόβλημα για το αεροδρόμιο.

Και μιας και αναφέρω για προβλήματα του αεροδρομίου, χθες 30/8 ήταν πολύ δύσκολη μέρα για το αεροδρόμιο της Κέρκυρας λόγω έντονης καταιγίδας. Λόγω του χθεσινού φόρτου που προστέθηκε εν μέρει σήμερα, και σήμερα 31/8 υπήρχαν πολύ μεγάλες καθυστερήσεις σε σχεδόν όλες τις πτήσεις.
 
Top