jj_lgkr
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/11/2012
- Μηνύματα
- 585
- Likes
- 682
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- SAA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDH
Δεν γνωρίζω κάτι, αλλά μου κάνει εντύπωση η αρνητικότητα για όλα (στοιχείο του ελληνικού dna imho), όταν σε άλλο thread με την ίδια αρνητικότητα βγάζαμε ότι δε θα γίνει τίποτα/ότι έσπασαν πλακάκια στις τουαλέτες/κλπ κλπ. 6 χρόνια αργότερα το αεροδρόμιο μεγάλωσε κατα ~2/5, με aircondition που δουλεύει (!) έχει συν 3 θέσεις στάθμευσης και αρκετά ασφαλέστερο apron (από τα αεροσκάφη να βλέπουν βόρεια/νότια σε nose-in).Εάν γνωρίζεις τα σχέδια τής Fraport, the floor is yours. Οι πληροφορίες είναι ευπρόσδεκτες πάντα
Είναι στο χέρι του διαχειριστή αν θα επενδύσει, που, πότε και πόσο. Οπότε βράσε ρύζι. Η σύμβαση έχει εκτελεστεί σε σχέση με την υποχρέωση επενδύσεων. Αυτό συζητάμε. Τα τέλη όντως αυξήθηκαν και τα αεροδρομία δεν τα λες και στολίδια του στέμματος. Ίσως και να είναι γιά ορισμένους. Nothing to say about people's taste!
Οπότε η άνοδος του τουρισμού είναι αποτέλεσμα των άοκνων ενεργειών της Fraport! Αν αντιστραφεί σωστά;
Έχει ουρές; Οπωσδήποτε. Με ανοιχτά 3 checkin counter όταν ξαφνικά η TUI ξεφορτώνει 300+ άτομα από λεωφορεία μέσα σε 5 λεπτά είναι κάπως δύσκολο το αεροδρόμιο να μπορεί να κάνει κάτι. Το μόνο που μπορεί είναι να ελατώσει το capacity του αεροδρομίου, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι πιο μεγάλο απ'ότι πρέπει.
Αλλά μην ξεχνάμε ότι πήγαμε από ουρές στο checkin, ουρές στο security, ουρές στις τουαλέτες και ουρές στα arrivals σχεδόν κάθε μέρα, σε ουρές κυρίως στο checkin και ουσιαστικά μόνο όταν οι tour agents ξεφορτώνουν τα λεωφορεία.
-Φιλικούς χαιρετισμούς από το εξαιρετικό αεροδρόμιο του Αμβούργου, όπου η ουρά στο security είναι 30 λεπτά+ σχεδόν καθημερινά τον τελευταίο μήνα τις ώρες αιχμής (παρόλο που δεν ανήκει στη Fraport
