Re: LGKR/CFU Kerkyra Ioannis Kapodistrias
οι εργαζόμενοι στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας,- μέσα στους οποίους είμαι και εγώ - έχουν δηλώσει οτι αν πρέπει να γίνει νέο αεροδρόμιο να γίνει.... αλλά να υπάρχουν αυτά που έλεγε η ανακοίνωση :
"Δηλώνουμε για ακόμη μία φορά ότι ο σύλλογος Υπαλλήλων ΥΠΑ Κερκύρας δεν είναι αντίθετος στην κατασκευή νέου Κρατικού Αεροδρομίου με τις προϋποθέσεις που κάθε καλόπιστος και λογικός σε αυτό το νησί θα έβαζε.
Ητοι:
Α) Μελέτη σκοπιμότητας (γιατί χρειάζεται, μέγεθος κλπ)
Β) Μελέτη χωροθέτησης
Γ) Παράλληλη κατασκευή υποστηρικτικών υποδομών
Δ) Περιβαλλοντικές μελέτες για το σύνολο των Έργων "
το βασικότερο είναι το πρώτο, γιατί δηλαδή χρειάζεται ενα νέο, πόσο μεγάλο κλπ κλπ...και αν αυτό είναι εφικτό σε διαθέσιμες εκτάσεις στο νησι. Επειδή λοιπόν όλα τείνουν οτι η μόνη -- σχεδόν- διαθέσιμη έκταση (αν και έχω τις αμφιβολίες μου για το κατά πόσο επαρκεί) είναι στις Αλυκές Λευκίμμης πάμε και στο Γ... δηλαδή δρόμοι για να φτάσει κανείς εκεί απο το βορεινό τμήμα της Κέρκυρας... γιατί έτσι όπως είμαστε τώρα ο τουρίστας θα θέλει 3 ώρες απο το Gatwick και άλλες 3 για να φτάσει στο ξενοδοχείο του.
Ακόμα έχουμε δηλώσει κατα καιρούς οτι δεν πρέπει να απαξιώνεται το υπάρχον αεροδρόμιο ,γιατί με τις δηλώσεις του Δένδια αρχίζουμε και αποδεχόμαστε οτι εδώ ειναι και φτιάχνεται κιόλας νεο αεροδρόμιο στη Λευκίμμη.
Για να μη ξεχνιόμαστε, είχε δοθει σε ομάδα του ΕΜΠ και μάλιστα με κάποια 70000 Ευρώ η ανάθεση προμελέτης για να δούμε αν μπορεί να γίνει νέο αεροδρόμιο ... αρχικά ήταν να βγεί το πόρισμα τέλος του Σεπτέμβρη 2008, μετά έγινε τέλος 2008, μετά Μάρτη 2009 , μετά Πάσχα 2009 και τώρα έχουμε Ιούνιο και ούτε φωνή ούτε ακρόαση !!! Αυτά για να μη ξεχνιόμαστε...!!! ίσως να το σιγοψήνουν το πόρισμα για να βγεί όπως ο εντολέας τους θέλει !!!
Σε προηγούμενα Posts μου έχω αναφερθεί στους λόγους που εγώ προσωπικά είμαι αντίθετος σε μια προοπτική νέου αεροδρομίου και επειδή ζούμε στην Ελλάδα είμαι πολύ επιφυλακτικός σε όσες κινήσεις τέτοιες πάνε να γίνουν.
Βλέπουμε το σήριαλ του νέου νοσοκομείου που και να τελειώσει... όταν... θα έχει το μισο προσωπικό που θα χρειάζεται .. κάπως έτσι είναι και το αεροδρόμιο... εδώ υπάρχουν τρομακτικές ελλείψεις σε προσωπικό, που πλέον αγγίζουν και τα όρια της ασφάλειας και πλέον θα το γράψω !!!
ΔΕΝ υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό για να καλύψει emergency καταστάσεις , και ελπίζω να μην χρειαστεί να φανεί και στην πράξη !!!
το προσωπικό αυτό δεν είναι μόνο της ΥΠΑ αλλά και των εταιριών... το ξέρετε οτι αν ένα α/φ κανει divert - κάτι που συχνά γίνεται και έγινε και πρόσφατα- και προσγειωθεί στην Κέρκυρα βράδυ, δεν θα έχει προσωπικό εδάφους να το υποστηρίξει ? αλλά θα έρθουν απο τα σπίτια τους μετα απο ώρα ??
Οι συμβατικές υποχρεώσεις των εταιριών handling είναι ολίγον θολές.. και έτσι δεν κρατάνε προσωπικό σε ώρες που δεν έχουν προγραμματισμένη κίνηση.. ενώ παλιά με την "κακή" Ολυμπιακή υπήρχε προσωπικό σε 24ωρη βάση. Οτι ώρα και να κατέβαινε α/φ υπήρχε εκεί κόσμος για να το υποστηρίξει.
Οσον αφορά ΄πάλι για το θέμα της αίθουσας επισήμων, δεν με ενδιαφέρει ποιός το πλήρωσε, το αποτέλεσμα εμένα με ικανοποιεί... Είχαμε μέχρι περσυ 2 αίθουσες VIP , η πρώτη που χρησιμοποιούνταν και η δεύτερη, που είχε πρόσβαση μέσα απο την πρώτη, που ήταν μονίμως κλειστή !!! Ετσι δόθηκε σε γενική χρήση η πρώτη αφήνοντας την " Κλειστή", τη λεγόμενη "προεδρική" να είναι πλεον η αίθουσα VIP σε χρήση. Με κάποιες επιπλέον μετατροπές, όπως την προσθήκη ενός αιθρίου προστέθηκαν πραγματικά πολύτιμα τετραγωνικά σε ένα χώρο που τα είχε ανάγκη... αφού νέο κτίριο δεν βλέπουμε να γίνεται, καλό και αυτό !! To DUTY FREE πλήρωσε - δεν ξέρω πόσα και αν ήταν όλα τα χρήματα - και αυξησε το δικό του χώρο σε μια προσθήκη που έγινε προς την πίστα, εκεί δηλαδή που ήταν μια εσοχή με τζαμαρία, τώρα έγινε ένα μικρό επιπλέον κατάστημα.. δεν βλέπω το μεμπτό σε αυτό το πράγμα.. κακώς ίσως έγινε τέτοια συμφωνία να πληρώσει δηλαδή κάποιος άλλος για κάτι που έπρεπε να πληρώσει το κρατος.. .βεβαια .. αλλα έτσι δεν λειτουργουν και τα ΣΔΙΤ? έτσι δεν θα γίνει ενα νέο αεροδρόμιο που κάποιοι είναι υπέρμαχοι ? πώς δηλαδή κατακρίνουν την παραπάνω ενέργεια, αλλά δεν έχουν πρόβλημα με ιδιώτες να φτιάχνουν αεροδρόμια ? άλλωστε ο υπουργός θέλει να δώσει και το υπάρχον αεροδρόμιο σε ιδώτη με ΣΔΙΤ για να φτιάξει αυτά που εμείς ζητάμε εδώ και χρόνια ( βλέπε mesterplan). Τα έσοδα πάνε στον πρυπολογισμό και βουλώνουν τρύπες αλλού και εμείς φαινόμαστε τριτοκοσμικοί και φέρνουμε ιδιώτες να πάρουν τα κέρδη, να έχουν προσωπικό με 600 Ευρώ και λάστιχο ωράριο και να λέμε οτι δημιουργησαν θέσεις εργασίας !!
Γιατί δεν αυτοδιαχειρίζεται η ΥΠΑ τα χρήματά της ??? εκεί να δείτε τι θα γινονταν.. σιγά μην την άφηναν οι υπουργοί Οικονομικών και μεταφορών να το κάνει!!
Τέλος, όσον αφορά τη διάσκεψη του ΟΑΣΕ στο τέλος του μήνα, δεν έχει έρθει κανένα κλιμάκιο ακόμα, δεν έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο που αναφέρει ο Corfu75, άλλωστε εκείνες τις ημέρες - Παρασκευή και Σάββατο- έχει τη μεγαλύτερη κίνηση και δεν θα μπορούσε να κλείσει εναέριος χώρος. Αν ζητηθεί ή παρθούν κάποια επιπλέον μέτρα θα τα αναφέρω σε επόμενο post. Είμαι σίγουρος οτι τις προσεχείς ημέρες θα έχουμε κινητικότητα με επιθεωρήσεις, ελέγχους κλπ κλπ και θα γεμίσουμε με "μυστικούς" !!! αλλά δεν είναι η πρώτη φορά... αυτά τα μέσα, έχουμε αυτά προσφέρουμε, σε όποιον αρέσει !!!