LGMT/MJT Mytilene "Od. Elytis"

  • Thread starter APO
  • Ημερομηνία δημιουργίας

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.190
Likes
543
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Το γουρουνακι πληρωσε την ανικανοτητα καποιων να συντηρησουν επαρκως την περιφραξη...Η συμπαθεια μου ειναι με το γουρουνι. Ουτε με την ΥΠΑ ουτε με την Αστυνομια, ουτε με την Α3 που περιμενε να κατεβει._
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Συνηθισμένα φαινόμενα στα περιφερειακά α/δ απόρροια ελλειματικών μέτρων ασφαλείας συνδυσμένα με μη επαρκή χρηματοδότηση. Στο Διαγόρα μόνο ελάφι δεν έχει βρεθεί ακόμη μέσα. Πάντως, υπάρχουν και χειρότερα, στο KTTS βγαίνουν συνεργεία και μαζεύουν αλλιγάτορες. :shock:
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS

dvixos

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/11/2008
Μηνύματα
271
Likes
32
Με όλο τον κίνδυνο του off topic αλλά αφού το έφερε η κουβέντα έχει μείνει ιστορική η φράση κυβερήτη της πΟΑ στο υπερ Hub της Κοζάνης πρός τον τότε διοικητή του εδρεύοντας ΤΕΑΣ (ελικόπτερα) "μάζεψε τα πρόβατα σου θέλω να κατέβω". Ο διοικητής πρέπει να είχε περί τα 50 πρόβατα ίσως και περισσότερα έναν καιρό καμιά 15-20 χρόνια πριν...που φρόντιζαν για να ελέγχεται η βλάστηση με φυσικο τρόπο. Ακου Γουρούνι...Δηλαδή ο πύργος είπε κατασταση χοιριδίων high? :twisted: :twisted: :twisted:
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Κοντεύουμε μέσα Ιουλίου και στον Ελύτη δεν έχει γίνει καθαρισμός του περιβάλλοντος χώρου απ΄τα ξερόχορτα (ειδικό κλιμάκιο μάλιστα αναφέρει ότι σε περίπτωση φωτιάς ελλοχεύει ο κίνδυνος να μεταδοθεί προς την πλευρά του α/δ ) ενώ το α/δ έχει ξεμείνει κι απο γιατρό.
:arrow: http://www.emprosnet.gr/Current/?EntityID=a03e81f0-7212-4a27-8194-5e84c1cae61e

Τί να πεί κανείς, καταντάμε και γραφικοί... :evil:
 

christos-uoa

Economy-Class-Member
Εγγραφή
10/01/2009
Μηνύματα
107
Likes
0
Σύμφωνα με τον τοπικό τύπο υπάρχει συμφωνία μεταξύ επιμελητηρίου και Ryanair για μία πτήση την εβδομάδα Μυτιλήνη-Λονδίνο από το 2014 με αντάλλαγμα 51000 ως έξοδα διαφήμισης.
Στο ίδιο δημοσίευμα αναφέρεται ότι κάτι αντίστοιχο έχει προτείνει και η Aegean για σύνδεση Μυτιλήνης με μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου αναφέρει το ρεπορτάζ "...Η εταιρεία αυτό που ζητά από τους φορείς της Λέσβου, είναι να εξασφαλίσουν την κάλυψη του 15% των θέσεων του αεροσκάφους που θα κάνει τις πτήσεις...." (δηλαδή να πληρώνονται το 15% των θέσεων από τους φορείς/επιμελητήριο? )

Edit..Συγνώμη το λινκ εδώ
http://www.emprosnet.gr/article/47526-symfonia-gia-ti-ryanair
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Άρα η FR ζητά 10-12 ευρώ το κεφάλι, ανάλογα με το πόσοι τελικά θα έλθουν. Καλό είναι το νούμερο και φυσικά είναι λάθος που τα ζητάνε απ' το κεντρικό κράτος με το πρόσχημα ότι αντιστοιχούν στους φόρους που θα πληρώσουν οι επιβάτες ενώ έπειτα θα αφήσουν πιο πολλά και άρα θα τα πάρει πίσω το κράτος. Ξύπνιοι οι Μυτιληνιοί :doubt:
Το 15% που ζητάει η Α3 σε τι ποσό άραγε μεταφράζεται; Εικάζω συνολικά, αν και λείπουν λεπτομέρειες, κάτι μεταξύ 70 και 140Κ αλλά θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε το νούμερο...
 

christos-uoa

Economy-Class-Member
Εγγραφή
10/01/2009
Μηνύματα
107
Likes
0
Και το παρασκήνιο της υπόθεσης Μυτιλήνης/Ryanair σε άλλο ρεπορτάζ τοπικού τύπου.
http://www.lesvosnews.net/articles/...s/h-ryanair-kai-i-avastahti-mytilinia-mizeria

Ο ΟΑ710 χαρακτήρισε τους Μυτιληνιούς ξύπνιους, ενώ οι ίδιο αυτοχαρακτηρίζονται ως μίζεροι...κάτι θα ξέρουν παραπάνω
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Το βαθύτερο νόημα ίδιο είναι νομίζω, άλαν ντάλον και των άλλων άλλα. :rolleyes:

Η υποψία ασχετοσύνης βάσει του πρώτου άρθρου όπου αναφερόταν ότι θα ζητηθεί η βοήθεια του κράτους για τη χρηματοδότηση γίνεται βεβαιότητα όταν διαβάζουμε στο δεύτερο άρθρο ότι αυτό έχει ήδη γίνει και υπήρξε αρνητική απάντηση.

Κι ότι δεν τα βρίσκουν μεταξύ τους οι ντόπιοι δεν είναι απαραίτητα κακό ή μίζερο, προσωπικά δεν θα έδινα ούτε 1 ευρώ για 150-160 αφίξεις/εβδομάδα χωρίς να δω ένα 5ετές αναπτυξιακό πλάνο...
 
Top