Αγαπητέ Regional, μερικές επισημάνσεις, πάντα φιλικά ...
1) Μπορεί τα charter στο MJT να μειώθηκαν αλλά στο RHO (και ίσως και αλλού) είχαμε μια μικρή αυξησούλα.
2) Το καθεστώς των άγονων γραμμών για JKH και SMI ίσως να είναι υπερβολικό, ίσως όμως και όχι, αφού μέσω αυτού υπάρχει σύνδεση π.χ. με SKG και RHO που σε συνθήκες ελέυθερου ανταγωνισμού (και όχι kartel) μάλλον είναι μη βιώσιμες γραμμές.
3) Γενικά, πριν τα βάζουμε με τις άγονες και τα παρελκόμενά τους, please, ας σκεφτούμε ότι π.χ. ΑΟΚ, KSJ, JTY και ένα σωρό άλλα νησάκια βασίζονται σε αυτές για να μην είναι εντελώς αποκομμένα (οχι τίποτα, μην ξεπεταχτεί στην τελική κανένα επιδοτούμενο IST-AOK και ψαχνόμαστε).
4) Τέλος, για τα facilities του MJT που είναι αρμοδιότητα της ΥΠΑ, μάλλον όλους μας σώζει η επικείμενη αποκρατικοποίηση των major Α/Δ όπως και να γίνει αυτή, αφού η ΥΠΑ και το κράτος συνεπακόλουθα έχουν αποτύχει παταγωδώς (το ιδανικό βέβαια IMO θα ήταν μια συνεργασία της ΥΠΑ π.χ. με την ΑΕΝΑ)
Πάντα φιλικά Αγαπητέ Regional, μερικές επισημάνσεις, πάντα φιλικά

...
1) Μπορεί τα charter στο MJT να μειώθηκαν

αλλά στο RHO (και ίσως και αλλού) είχαμε μια μικρή αυξησούλα.
2) Το καθεστώς των άγονων γραμμών για JKH και SMI ίσως να είναι υπερβολικό, ίσως όμως και όχι, αφού μέσω αυτού υπάρχει σύνδεση π.χ. με SKG και RHO που σε συνθήκες ελέυθερου ανταγωνισμού (και όχι kartel) μάλλον είναι μη βιώσιμες γραμμές.
3) Γενικά, πριν τα βάζουμε με τις άγονες και τα παρελκόμενά τους, please, ας σκεφτούμε ότι π.χ. ΑΟΚ, KSJ, JTY και ένα σωρό άλλα νησάκια βασίζονται σε αυτές για να μην είναι εντελώς αποκομμένα (οχι τίποτα, μην ξεπεταχτεί στην τελική κανένα επιδοτούμενο IST-AOK και ψαχνόμαστε).
4) Τέλος, για τα facilities του MJT που είναι αρμοδιότητα της ΥΠΑ, μάλλον όλους μας σώζει η επικείμενη αποκρατικοποίηση των major Α/Δ όπως και να γίνει αυτή, αφού η ΥΠΑ και το κράτος συνεπακόλουθα έχουν αποτύχει παταγωδώς (το ιδανικό βέβαια IMO θα ήταν μια συνεργασία της ΥΠΑ π.χ. με την ΑΕΝΑ)
Πάντα φιλικά