LGMT/MJT Mytilene "Od. Elytis"

  • Thread starter Thread starter APO
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Οσο για το Πολωνικο PZL ,πραγματι βρισκεται στο αεροδρομιο και θα εκτελει για 2 μηνες περιπου μεταμεσονυχτιες περιπολιες με τους κανονες νυχτερινης εξ'οψεος πτησης!
Εχει φυσικα τα καταλληλα οργανα νυχτερινης ορασεος και θα ψαχνει για λαθρομεταναστες.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Πέταξα χτες Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη. Απογοητεύτηκα από την κατάσταση του "ΟΔ. ΕΛΥΤΗΣ"! Παλιό κτήριο, στενάχωρο, καμιά προσπάθεια βελτίωσης. Η κάνω λάθος;
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Η Λέσβος έχει αυξημένη τουριστική κίνηση εσωτερικού, απόδειξη ότι και οι 3 εταιρίες έχουν πτήσεις κι από Θεσσαλονίκη, ενώ και η πτήση από Ηράκλειο της SEH έχει καλές πληρότητες. Είναι κρίμα να μη γίνεται καμιά προσπάθια βελτίωσης του "Οδ. Ελύτης"!
Και κάτι άλλο: Το κυλικείο που είναι στις πύλες χτες το απογευματάκι (4μμ) ήταν κλειστό! Δεκ΄δες ταξιδιώτες ΚΟΡΑΚΙΑΣΑΜΕ με τέτοια ζέστη! ΚΡΙΜΑ!!! ΚΡΙΜΑ!!!!
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Τα αεροδρόμια (εγκαταστάσεις), ανήκουν στην ΥΠΑ? στο κράτος (ΥΠΕΧΩΔΕ)?
Ποιον πρέπει να πιέσουμε για να αλλάξει κάτι?
Είναι θέμα ολιγωρίας, κονδυλίων ή αδιαφορίας η κατάσταση του Οδ.Ελύτης?
Το λιμάνι της Μυτιλήνης είναι πάλι άλλο καπέλο. Άλλο μαύρο χάλι. Η καταγωγή μου είναι από το νησί (Πέτρα+Στύψη) αλλά δεν έρχομαι τακτικά. Μόνο ως τουρίστας, οπότε δεν ξέρω τα του τόπου.
Η τοπική αυτοδιοίκηση τι κάνει? Ποιον έχετε ενοχλήσει ως τώρα για την κατάσταση του αεροδρομίου? Τι υποσχέσεις σας έχουν δοθεί (επίσημα εννοείται).
Κάνει κάποιος κάτι γενικώς? Η κατάσταση πόσο καιρό είναι έτσι? Έχει γίνει καμία αλλαγή πολιτικού σκηνικού, ή πολιτική πίεση προκειμένου να βελτιωθεί, αν όχι διορθωθεί η κατάσταση?

Αναμένω εναγωνίως τις απαντήσεις σου.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Ηρθα ως τουρίστας για πρώτη φορά στο "Οδ. Ελύτης". Οπότε τι να σου πω...
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Φέτος η αύξηση των επιβατών και των πτήσεων στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης προήλθε μόνο από το εσωτερικό. Δυστυχώς οι πτήσεις charter παντού μειώνονται και η πολιτεία έμεινε στα ευχολόγια.
Στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη πετάνε 3 εταιρίες διότι κατα μια διαβολική σύμπτωση η Λέσβος δεν υπήρξε ποτέ στο απαράδεκτο σύστημα των επιδοτούμενων γραμμών όπως η Χίος και η Σάμος, νησιά στα οποία δεν μπορεί να εισέλθει εν έτη 2009! ο ανταγωνισμός εξαιτίας του κρατισμού και των απαραδέκτων τοπικών φορέων.
Για το κτηριακό δυστυχώς η Μυτιλήνη είναι και αυτή θύμα της ΥΠΑ η οποία τα τελευταία 2-3 χρόνια δεν έχει κάνει ούτε ένα μεγάλο ή έστω μεσαίο έργο σε κανένα ελληνικό αεροδρόμιο.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Αγαπητέ Regional, μερικές επισημάνσεις, πάντα φιλικά :) ...
1) Μπορεί τα charter στο MJT να μειώθηκαν :( αλλά στο RHO (και ίσως και αλλού) είχαμε μια μικρή αυξησούλα.
2) Το καθεστώς των άγονων γραμμών για JKH και SMI ίσως να είναι υπερβολικό, ίσως όμως και όχι, αφού μέσω αυτού υπάρχει σύνδεση π.χ. με SKG και RHO που σε συνθήκες ελέυθερου ανταγωνισμού (και όχι kartel) μάλλον είναι μη βιώσιμες γραμμές.
3) Γενικά, πριν τα βάζουμε με τις άγονες και τα παρελκόμενά τους, please, ας σκεφτούμε ότι π.χ. ΑΟΚ, KSJ, JTY και ένα σωρό άλλα νησάκια βασίζονται σε αυτές για να μην είναι εντελώς αποκομμένα (οχι τίποτα, μην ξεπεταχτεί στην τελική κανένα επιδοτούμενο IST-AOK και ψαχνόμαστε).
4) Τέλος, για τα facilities του MJT που είναι αρμοδιότητα της ΥΠΑ, μάλλον όλους μας σώζει η επικείμενη αποκρατικοποίηση των major Α/Δ όπως και να γίνει αυτή, αφού η ΥΠΑ και το κράτος συνεπακόλουθα έχουν αποτύχει παταγωδώς (το ιδανικό βέβαια IMO θα ήταν μια συνεργασία της ΥΠΑ π.χ. με την ΑΕΝΑ)
Πάντα φιλικά :)
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Για το πρώτο που έγραψες αναφέρθηκα στην πλειοψηφία των ελληνικών αεροδρομίων όπου η εικόνα είναι δυστυχώς αρνητική.Μέσα σε αυτά και αυτό της Μυτιλήνης.
Πως γίνεται πτήσεις με πληρότητες 90% και πάνω να θεωρούνται άγονες και γιατί να είναι βιώσιμη η Μυτιλήνη και όχι για παράδειγμα η Σάμος όταν η σύνδεση με την Αθήνα είναι ελεύθερη αλλά με τη Θεσσαλονίκη όχι.Οι άγονες γραμμές είναι για ορισμένα νησιά κυρίως μικρά .
Για παράδειγμα η γραμμή Θεσσαλονίκη-Σκύρος που επιδοτείται έχει ακριβώς τις ίδιες θέσεις με το Θεσσαλονίκη-Χίος.
Ένα νησί 2.600 κατοιίκων με ένα 53.000.
Είναι δυνατόν αυτά τα 2 νησιά να παρουσιάζουν την ίδια ζήτηση;
Αν πει κάποιος ναι για δικούς του λόγους τότε γιατί στην αντίστοιχη σύνδεση με την Αθήνα το ένα νησί πάλι επιδοτείται με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις ενώ το άλλο συνδέεται με 6-7 την ημέρα από 3 εταιρίες;
Νησιά όπως η Μυτιλήνη, η Κως , η Ρόδος κ.α έχουν κανονικές συνδέσεις με τη Θεσσαλονίκη. Γιατί να μη μπουν και άλλα νησιά έτσι ώστε να σπάσει η εξάρτηση από το αθηνοκεντρικό κράτος;
Η μόνη λύση ίσως να είναι η ιδιωτικοποίηση όπως λες κι εσυ.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

Σημερα η Athens Airways ATW450 απο LGAV εκτελεστηκε με το SX-ROD JS41 της Sky Express.
 
Re: LGMT/MJT Mytilene (Od. Elytis)

χωρις να είμαι σίγουρος, μόνο αν κάποιος το γνωρίζει πραγματικά ας με διορθώσει

το επιδοτούμενο δρομολόγιο που ίσως χάσει
OA701":vyqfcokz said:
Αγαπητέ Regional, μερικές επισημάνσεις, πάντα φιλικά ...
1) Μπορεί τα charter στο MJT να μειώθηκαν αλλά στο RHO (και ίσως και αλλού) είχαμε μια μικρή αυξησούλα.
2) Το καθεστώς των άγονων γραμμών για JKH και SMI ίσως να είναι υπερβολικό, ίσως όμως και όχι, αφού μέσω αυτού υπάρχει σύνδεση π.χ. με SKG και RHO που σε συνθήκες ελέυθερου ανταγωνισμού (και όχι kartel) μάλλον είναι μη βιώσιμες γραμμές.
3) Γενικά, πριν τα βάζουμε με τις άγονες και τα παρελκόμενά τους, please, ας σκεφτούμε ότι π.χ. ΑΟΚ, KSJ, JTY και ένα σωρό άλλα νησάκια βασίζονται σε αυτές για να μην είναι εντελώς αποκομμένα (οχι τίποτα, μην ξεπεταχτεί στην τελική κανένα επιδοτούμενο IST-AOK και ψαχνόμαστε).
4) Τέλος, για τα facilities του MJT που είναι αρμοδιότητα της ΥΠΑ, μάλλον όλους μας σώζει η επικείμενη αποκρατικοποίηση των major Α/Δ όπως και να γίνει αυτή, αφού η ΥΠΑ και το κράτος συνεπακόλουθα έχουν αποτύχει παταγωδώς (το ιδανικό βέβαια IMO θα ήταν μια συνεργασία της ΥΠΑ π.χ. με την ΑΕΝΑ)
Πάντα φιλικά Αγαπητέ Regional, μερικές επισημάνσεις, πάντα φιλικά :) ...
1) Μπορεί τα charter στο MJT να μειώθηκαν :( αλλά στο RHO (και ίσως και αλλού) είχαμε μια μικρή αυξησούλα.
2) Το καθεστώς των άγονων γραμμών για JKH και SMI ίσως να είναι υπερβολικό, ίσως όμως και όχι, αφού μέσω αυτού υπάρχει σύνδεση π.χ. με SKG και RHO που σε συνθήκες ελέυθερου ανταγωνισμού (και όχι kartel) μάλλον είναι μη βιώσιμες γραμμές.
3) Γενικά, πριν τα βάζουμε με τις άγονες και τα παρελκόμενά τους, please, ας σκεφτούμε ότι π.χ. ΑΟΚ, KSJ, JTY και ένα σωρό άλλα νησάκια βασίζονται σε αυτές για να μην είναι εντελώς αποκομμένα (οχι τίποτα, μην ξεπεταχτεί στην τελική κανένα επιδοτούμενο IST-AOK και ψαχνόμαστε).
4) Τέλος, για τα facilities του MJT που είναι αρμοδιότητα της ΥΠΑ, μάλλον όλους μας σώζει η επικείμενη αποκρατικοποίηση των major Α/Δ όπως και να γίνει αυτή, αφού η ΥΠΑ και το κράτος συνεπακόλουθα έχουν αποτύχει παταγωδώς (το ιδανικό βέβαια IMO θα ήταν μια συνεργασία της ΥΠΑ π.χ. με την ΑΕΝΑ)
Πάντα φιλικά :)


να ξέρεις ότι και εγώ εντελώς φιλικά στα λέω .. :D ¨

η ρόδος είναι λογικό να έχει πιο μεγάλη αύξηση απο τη Μυτιλινη έτσι δεν είναι ???
επίσης το επιδοτούμενο δρομολόγιο είανι κανονικά LXS-MJT-JKH-SMI-RHO ...αν δεν είναι επιδοτούμενο δρομολόγιο η Χίος και η Σάμος απο τη Θεσσαλονίκη δε σημαίνει οτι θα χάσει η ρόδος τη σ΄θνδεση με τα παραπάνω νησιά . απλά επειδή το atr based στη Θεσσαλονίκη ξεκινάει το δρομολόγιο να κανει skg-lxs-mjt-jkh-smi-rho ( η αλλιως κτελ)
όσο για τα άλλα νησια είναι πολύ λογικο να είναι επιδοτούμενα αφου είναι μικρά και πρ'επει να συνδεθουν με την πρωτευουσα του κράτουσ και των Δωδεκανήσων.

οσο για τα αεροδρόμια...οταν μπαίνει το χέρι τησ ΥΠΑ ξέρουμε όλοι οτι ειναι μεγάλη βλακεία και δεν προκειται να δούμε κάτι σωστό σε αυτο το κράτος.
 
Top