LGMT/MJT Mytilene "Od. Elytis"

  • Thread starter Thread starter APO
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Έχουν εκδοθεί τα παρακάτω ΝΟΤΑΜ.
Το Α1112 αφορά τισ αφίξεις και Α1113 τις αναχωρήσεις.
A1112/15 NOTAMN
Q) LGGG/QPIAU/I /NBO/A /000/999/3903N02635E005
A) LGMT B) 1506031312 C) 1506202100
E) DUE TO NOTAM A1103/15 THE RELEVANT PUBLISHED STARS AND INSTRUMENT
APPROACH PROCEDURES ARE NOT AVAILABLE.
VISUAL APPROACHES CAN BE ACCEPTED WITHIN MITILINI TMA.
ATFCM MEASURES MAY BE APPLIED WHEN NECESSARY.
NOTAM FOR LGMT [name: MITILINI, source: LGGGYNYX]

A1113/15 NOTAMR A1111/15
Q) LGGG/QPCCA/IV/NBO/AE/000/999/3903N02635E005
A) LGMT B) 1506032035 C) 1509032359
E) REF AIP GREECE AD2-LGMT SID-1 GENERAL INSTRUCTIONS, AMEND TO READ:
1.ON SID RWY 14 LESVOS 1BRAVO DEPARTURE(LSV 1B):
CLIMB STRAIGHT AHEAD VISUALLY UNTIL CROSSING THE COAST THEN TURN
LEFT EITHER INBOUND TO LSV/VOR OR TO R320 MLN/13,2 DME FIX AND
THEN FOLLOW THE AIRWAY ASSIGNED BY ATC.
ARRANGE TO CROSS R360 MLN T/VOR 4500FT OR ABOVE,
(INSTEAD OF : CLIMB STRAIGHT AHEAD VISUALLY UNTIL CROSSING THE
COAST THEN TURN LEFT INBOUND TO LSV/VOR 4500 FT OR ABOVE AND
FOLLOW THE AIRWAY ASSIGNED BY ATC).

2.ON SID RWY 32 LESVOS 1A DEPARTURE(LSV1A):
AFTER TAKE-OFF INTERCEPT AND FOLLOW R327 MLN T/VOR OR BEARING 327
LVO/NDB UNTIL REACHING 3000FT THEN TURN LEFT EITHER INBOUND TO
LSV/VOR OR TO R320 MLN T/VOR 13,2 DME FIX 4500FT OR ABOVE AND
THEN FOLLOW THE AIRWAY ASSIGNED BY ATC,
(INSTEAD OF:AFTER TAKE-OFF INTERCEPT AND FOLLOW R327 MLN T/VOR
OR BEARING 327 LVO/NDB UNTIL REACHING 3000FT THEN TURN LEFT
INBOUND TO LSV/VOR 4500FT OR ABOVE AND THEN FOLLOW THE AIRWAY
ASSIGNED BY ATC).
 
Τροποποίηση των υπάρχουσων SID, ώστε να μην είναι απαραίτητη η χρήση του μη πιστοποιημένου ραδιοβοηθήματος. Χρησιμοποιεί το άλλο ραδιοβοήθημα που είναι σε κανονική λειτουργία. Μια χαρά λύση για να λυθεί το τυπικό και ουσιαστικό του θέματος, μέχρι να πιστοποιηθεί και πάλι το LSV. Το ιδανικό θα είναι βέβαια να βγουν ξεχωριστά SID ( εντελώς καινούρια) που να χρησιμοποιούνται σε παρόμοιες περιπτώσεις που βγαίνει το LSV Εκ/Εν. 8)
 
Τι ζούμε....
 
Δεν ξέρω αν ποστάρω στο σωστό topic.
Σήμερα έγινε το εξής περίπεργο στο αεροδρόμιο της Μυτιλήνης. Είχαμε 6 προγραμματισμένες αφίξεις. 4 από Aegean και 2 από sky express. Οι ώρες παρακάτω είναι ώρες άφιξης από το flighradar (δηλαδή στο περίπου). Επίσης συγχωρέστε με αν κάνω κάποιο λάθος.

Στις 8 πτήση της Aegean έφτασε πάνω από Μυτιλήνη και γύρισε πίσω
Στις 9:30 πτήση της sky από Αθήνα ακυρώθηκε
Στις 12:30 έφτασε πτήση της Sky από Θεσσαλόνικη
Στις 14:45 πτήση της aegean από Θεσσαλονίκη ακυρώθηκε
Στις 15:35 έφτασε πτήση της Sky από Αθήνα. (υποθέτω η πρωινή)
Στις 15:50 πτήση της Aegean από Αθήνα ακυρώθηκε
Στις 17:20 πτήση της Aegean από Αθήνα ακυρώθηκε
Στις 21:25 πτήση της Aegean από Αθήνα ακυρώθηκε
Στις 21:25 πτήση της Sky από Αθήνα ακυρώθηκε αλλά έφτασε τελικά στις 23:30 περίπου αν άκουσα καλά.

Όπως βλέπετε υπάρχει μια ανακολουθία με την Sky να κάνει το παν να έρθει ενώ η Aegean ακύρωσε όλη την μέρα. Μάλιστα επειδή είχα και γνωστούς στην βραδυνή της aegean δεν τους έβαλαν καν στο αεροπλάνο και τους πήγαν σε Ξενοδοχείο + μεταφορά.
Η ερώτηση είναι ποιος αποφασίζει αν θα έρθει το αεροπλάνο; Οι κανόνες ασφαλείας δεν είναι ίδιες για όλους; Μήπως η aegean δεν είχε το περιθώριο να περιμένει καλές συνθηκες;
 
Δεν κατάλαβα από το μήνυμα αν επικροτείς την Sky που "κάνει τα πάντα για να έρθει" ή την Aegean που ακυρώνει λόγω καιρού.
Το πλήρωμα αποφασίζει αλλά σαφώς είναι και τι κατευθύνσεις δίνει ή τι πιέσεις ασκεί εμμέσως και η ίδια η εταιρία.
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες. Το "κάνω τα πάντα για να έρθω" και κατ επέκταση "να εξυπηρετήσω τους ταλαιπωρημένους επιβάτες" δεν είναι συνήθως η ασφαλής λύση σε περιπτώσεις καιρού.

Δείτε πχ το παρακάτω περιστατικό μιας και μιλάμε για την Sky
viewtopic.php?f=53&t=2118&p=204341#p204341
 
Είναι γνωστό και το περιστατικό με το πλήρωμα του 737 της Αιγαίου στη Ρόδο, πριν από περίπου 15 χρόνια, που παρά τις αποτυχημένες προσπάθειες, επέμεινε να κατέβει εν μέσω ισχυρών ανέμων, ενώ η ΟΑ είχε ακυρώσει τη δική της πτήση, με αποτέλεσμα να προκληθούν ζημιές στο αεροπλάνο και να τεθεί σε κίνδυνο η ζωή των επιβατών και του πληρώματος. Η Aegean φαίνεται πως έμαθε από το εν λόγω περιστατικό. Κάποια στιγμή θα μάθει και η Sky Express.

https://traveldailynews.gr/news/article/24396
 
RA76952

Το Ιλιούσιν IL-76TD cargo RA76952 της Volga-Dnepr προσγειώθηκε χθες στην Μυτιλήνη προερχόμενο από Όσλο με ογκώδες φορτίο για ΜΚΟ (Norwegian Emergency Medical Team). Από ότι δείχνει το FR24 δεν έχει αναχωρήσει ακόμα.
 
Γνωρίζει κανείς αν φέτος αναμένονται ναυλωμένες πτήσεις στη Μυτιλήνη; Έχει πέσει αρκετή ησυχία, να υποθέσω ότι οι μόνες πτήσεις που εκτελούνται είναι οι πτήσεις εσωτερικού; Οι εργασίες που αναφέρει ο Dreamliner-X πιο πάνω έχουν ολοκληρωθεί; (Είναι λίγο παλιό το post). Επίσης, η προσφυγική κρίση και οι εντάσεις που σημειώθηκαν από το 2015 και μετά έχουν καταλαγιάσει; Πως είναι η κατάσταση τώρα;
 
Top