Περίπου 20.000 οι αφίξεις εσωτερικού του Δεκέμβρη, καμιά πεντακοσαριά οι εξωτερικού από Aegean και belleair, με την πρώτη να δίνει σχεδόν 100% lf στα τσάρτερ από Ισραήλ και τη δεύτερη να συνεχίζει να με κάνει να αναρωτιέμαι για διάφορα...
Επίσης, βγήκαν και τα συγκεντρωτικά του 2012:

Αφιξεις εσωτερικού: 294.354(2012) / 330.577(2011) / 365.383(2010)

Διακίνηση εσωτερικού: 599.721(2012) / 673.216(2011) / 738.524(2010)

Αφίξεις εξωτερικού: 1.606.933(2012) / 1.735.136(2011) / 1.433.533(2010)

Διακίνηση εξωτερικού: 3.214.551(2012) / 3.473.300(2011) / 2.869.885(2010)

Συνολικές αφίξεις: 1.904.331(2012) / 2.069.920(2011) / 1.803.322(2010)

Συνολική διακίνηση: 3.818.556(2012) / 4.155.214(2011) / 3.618.014(2010)

Στη διακίνηση επιβατών εσωτερικού η μείωση 12 με 11 είναι 11% ενώ στη διετία (12 με 10) φτάνει το 19%.

Στη διακίνηση εξωτερικού, υπάρχει μείωση 7.5% σε σχέση με το 10, όμως στη διετία που ενδιαφέρει περισσότερο υπάρχει αύξηση 12%.
Στις κινήσεις α/φών:

Εσωτερικού: 9.940(12) / 11.268(11) / 12.434(10)

Εξωτερικού: 20.826(12) / 23.236(11) / 19.208(10)

Γενική αεροπορία/στρατός: 2.973(12) / 2.849(11) / 2.783(10)
Η πιό busy ημέρες για το α/δ:
1. Κυριακή 5/8: 44.265 επιβάτες, 282 κινήσεις α/φών (157 επιβάτες/κίνηση)
2. Κυριακή 29/7: 43.967 επιβάτες, 268 κινήσεις α/φών
3. Κυριακή 2/9: 43.674 επιβάτες, 270 κινήσεις α/φών
ΤOP Εθνικότητες Διεθνών Αφίξεων(12/11|+-%)΄& μερίδια αγοράς:
1. Αγγλία 297.680 / 289.719 | +2,7% & 18.5% μερίδιο
2. Γερμανία 197.114 / 248.317 | -20,6% & 12.2 μερίδιο
3. Ρωσία 166.230 / 121.023 | +37,3% & 10.3%
4. Σουηδία 121.353 / 116.253 | +4,4% & 7.5%
5. Ιταλία 99.459 / 167.292 | -40,5% & 6.2%

Στα θετικά Ρωσία και Νορβηγία με 37 και 41% αύξηση αντίστοιχα

Στα αρνητικά Γερμανία (οι μ@λ@κίες πληρώνονται), Ιταλία λόγω κρίσης και Πολωνία λόγω αγοραστικής δύναμης μάλλον
Άντε, και του χρόνου μας
