LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Ο NEOS έφερε την Χ34658 απο FKB, που ήταν εγκλωβισμένη στο Ηράκλειο απο εχθές, και έφυγε για Στουτγκάρδη. Πρόβλημα έχει και η BLX το βράδυ από GOT, είτε θα πάει Ντάλαμαν και από Μαρμαρίς με καταμαράν, είτε θα έρθει αύριο πρωί.
 
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε το 744 στα 1800 m...

ETA 13:19Z ISR5633 B744 LLBG LGRP 4XELB
ETD 18:20Z ISR5634 B744 LGRP LLBG 4XELB
 
Προ ολίγου ο αερολιμένας ανακοίνωσε ότι από αύριο το πρωί ο διάδρομος θα επαναλειτουργήσει στο πλήρες μήκος του. Πιθανότατα οι επισκευές να έχουν ήδη ολοκληρωθεί και φέρνουν την ELY για stress τεστ :mrgreen: Αλήθεια, και κενό φορτίου το 744, του αρκούν 1,800μ;

Πάρη, ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σου! 8) Αυτή τη 4707 για STR τη ψάχναμε ώρα χθές για ένα Γερμανό αλλά δεν βρήκαμε τίποτα, τελικά η Χ3 τους ανακοίνωσε αργά βραδι ότι θα έφευγαν σήμερα το πρωί. Επίσης η χθεσινή 8584 STN-RHO που κατέβηκε Χανιά, ήλθε σήμερα, έμεινε μόλις 20 :!: :!: :!: λεπτά και αναχώρησε ως 8585 για STN. Η ΒLX δεν είναι χουβαρντάς σαν την CFG, άκου εκεί με καταμαράν από Μαρμαρίς. Να τους πάει Κω, έχει εκεί airshuttle :mrgreen: Για αύριο πρωί τους κόβω εκτός αν η ELY περάσει το stress test
 
Για φαντάσου κύριε συντονιστά, τι φρένο θα πατήσει ο ρώσος αν θα κατέβει στην Ρόδο στα 1800 μέτρα;
Θα τα κάψει τα φρένα θα πάρουν φωτιά τα λάστιχα.
Επιτρέπεται να κάνω μια ερώτηση το τεχνικό κλιμάκιο της ΥΠΑ έφτασε ή τους φέρνουν τα μυρμήγκια; Γνωρίζω οτι και στις 1:10 τα ξημερώματα ο φίλος astronautofemotion ανέβασε σχετική δημοσίευση. Εγώ ρωταω απο σήμερα το πρωι αν εθεάθησαν.
 
OA701":3n6y9slr said:
Αλήθεια, και κενό φορτίου το 744, του αρκούν 1,800μ;
Γεμάτο έχω δει στο ίδιο δρομολόγιο να κάνει rotate περίπου στα 1500 μέτρα με 30φεύγα βαθμούς τον Ιούλιο. Για την προσγείωση δεν ξέρω.

aris320":3n6y9slr said:
Για φαντάσου κύριε συντονιστά, τι φρένο θα πατήσει ο ρώσος αν θα κατέβει στην Ρόδο στα 1800 μέτρα;
Διαβαζε καλύτερα φίλε Άρη....

Ο Ρώσσος πάντως έχει βγάλει 744 για άυριο στις 14:00 στην UN647.
 
solro":3ezqccco said:
OA701":3ezqccco said:
Αλήθεια, και κενό φορτίου το 744, του αρκούν 1,800μ;
Γεμάτο έχω δει στο ίδιο δρομολόγιο να κάνει rotate περίπου στα 1500 μέτρα με 30φεύγα βαθμούς τον Ιούλιο. Για την προσγείωση δεν ξέρω.

Σύμφωνα με το manual (ή μανουάλι, που θα χρειαστούν για να προσγειωθούν) του 747-400 στους 30C με 1800 μέτρα Landing Distance Available/Takeoff Distance Available βγαίνει κάπου 270 τόνους στην προσγείωση (με max landing weight 285, δηλαδή σχεδόν γεμάτο) και Takeoff Weight περίπου 330 τόνους από τους 400 maximum. Αν δηλαδή δεν το "γεμίσουν" καύσιμα, φτάνει η απόσταση. Το θέμα είναι ότι με βροχή τα νούμερα αυτά αλλάζουν, και φυσικά σε περίπτωση rejected takeoff δύσκολα τα πράγματα. Η κάθε εταιρεία το ζυγίζει και κρίνει ανάλογα με το επίπεδο safety που έχει θέσει στον εαυτό της, και που της έχει εγκριθεί από της εκάστοτε υπηρεσίες πολιτική αεροπορίας. Οι ρώσοι δεν φημίζονται για το safety τους πάντως... Καλά μπαλώματα!
 
Eυχαριστώ για τα φώτα σας 8) Μπορεί να μη βρέχει αλλά καλά έγραψες για μανουάλι, ας ανάψουν κανένα κεράκι καλού κακού :mrgreen: Τελικά ο αεροδιάδρομος (sic) 3,200μ άχρηστος είναι :roll:
 
Μόλις σηκώθηκε το 4Χ-ELB ως 6Η5633, κρύβει τον προορισμό του όμως :twisted: Ακόμα αναποφάσιστοι :?: :!: :?:
 
Θα κατέβει και με μεγάλη άνεση μάλιστα!!!
Το θέμα είναι η UN647 που φαίνεται με 747 και στο live time του VKO, εκτός αν αύριο παραδωθεί όλος ο διάδρομος.
 
solro":1f8d3o3l said:
OA701":1f8d3o3l said:
Αλήθεια, και κενό φορτίου το 744, του αρκούν 1,800μ;
Γεμάτο έχω δει στο ίδιο δρομολόγιο να κάνει rotate περίπου στα 1500 μέτρα με 30φεύγα βαθμούς τον Ιούλιο. Για την προσγείωση δεν ξέρω.

Το που θα κάνει rotate δεν έχει σχέση με το απαιτούμενο μήκος απογείωσης. Το απαιτούμενο μήκος απογείωσης υπολογίζει το διάδρομο που θα χρειαστεί για να σταματήσει το α/φ σε περίπτωση ακύρωσης απογείωσης.

OA701":1f8d3o3l said:
Μόλις σηκώθηκε το 4Χ-ELB ως 6Η5633, κρύβει τον προορισμό του όμως :twisted: Ακόμα αναποφάσιστοι :?: :!: :?:

Το fs24 δεν μπορεί να γνωρίζει προορισμό αν το Flightnumber δεν έχει ξανα-χρησιμοποιηθεί. :D :D

Το flightplan του είναι κανονικά για LGRP:

ETA 14:37Z ISR5633 B744 LLBG LGRP 4XELB
 
Top