Επιτέλους, μας έκαναν την τιμή οι της Fraport κι είχαν επίσημες συναντήσεις με τις αρχές του τόπου. Απ' τα λεγόμενα τους ή αν θέλετε απ' το ρεπορτάζ καταλαβαίνω πλέον ότι όντως δεν έχουν ιδέα που ήρθαν να κάνουν μπίζνες.
Αφού μας είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τα πάντα σε 100 μέρες, φυσικά δεν διαφωνεί κανείς επι αυτού, και μας απαρίθμησαν τι έκαναν ή τι πρόκειται να κάνουν, μας αποστόμωσαν σε κάποια σημεία λέγοντας πως
- Τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να φαίνονται σε βάθος τετραετίας, καθώς οι εργασίες θα εκτελούνται αναγκαστικά σε χαμηλότερους ρυθμούς κατά τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου. Δλδ η εικόνα θα αλλάξει σταδιακά εντός 4ετίας. Αν ήξεραν που βρίσκονται, οι εργασίες θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν σε ένα, άαααντε με το στανιό σε 2 χειμώνες. Όπερ παίζει το α/δ να είναι εργοτάξιο κάθε καλοκαίρι για 4 σεζόν.
- Σημαντικό χαρακτηριστικό της νέας εποχής των αεροδρομίων και οπωσδήποτε και του αεροδρομίου Διαγόρας, αποτελεί η ανανέωση και ο εκμοντερνισμός της όψης τους. Ο προσεγμένος και σε κάποιες περιπτώσεις νέος αρχιτεκτονικός σχεδιασμός, θα προσφέρει μία νέα εικόνα στις 14 “πύλες” του ελληνικού τουρισμού δημιουργώντας μια ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία σε εκατομμύρια επιβάτες κάθε χρόνο. Αυτά μπορεί να τα λένε κ να τα πουλάνε εκεί που υπάρχει ανάγκη, το α/δ της Ρόδου το τελευταίο που χρειάζεται σε κλίμακα αναγκαιότητας είναι η αλλαγή στην όψη του. Ας πιάσουν τα σοβαρά κι ας το αφήσουν αυτό και για το 2025, σκοτιστήκαμε.
- η εμπειρία του αεροδρομίου δεν επηρεάζει τον επισκέπτη στο να επιλέξει τον τόπο των διακοπών του. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι υπάρχουν προορισμοί στην Ευρώπη με πραγματικά πολύ κακά αεροδρόμια, οι οποίοι όμως εξακολουθούν να προσελκύουν τουρισμό. Εδώ πλέον μας στέλνει γκόλ. Είναι τώρα αυτή επίσημη τοποθέτηση της Fraport; Μα καλά, δε ντρέπονται λίγο;
- Ως σημαντική παρέμβαση ο κ. Κλίτσερ ανέφερε και το κόψιμο των χόρτων πέριξ του διαδρόμου αποπροσγείωσης. Πραγματικά, είναι πολύ σημαντική. Ο solro, εγώ και οι λοιποί σπόττερ το αναγνωρίζουμε...
- υπάρχει μόνο ένα βαν ανά βάρδια που μεταφέρει τις αποσκευές λόγω έλλειψης προσωπικού στον συγκεκριμένο τομέα. Οι καθυστερήσεις στην παραλαβή των αποσκευών δεν οφείλονται σε βλάβες του ιμάντα, ο οποίος μπορεί να μην λειτουργεί απόλυτα ικανοποιητικά, αλλά σίγουρα λειτουργεί καλυτέρα από πριν. Το θέμα λοιπόν είναι ο ιμάντας; Γιατί εγώ καταλαβαίνω πώς δεν είναι ο ιμάντας αλλά η έλλειψη προσωπικού...