LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εντάξει, φτάνει η πλάκα :rolleyes: . Πίσω στο θέμα μας!!!
 
Μετά την τζάμπα αποκομιδή σκουπιδιών, σήμερα μάθαμε ότι η ΥΠΑ δεν πληρώνει ούτε νερό και αποχέτευση. Εύγε :bash:
Δεν πληρώνουν νερό ούτε τα καταστήματα που είναι μισθωμένα σε ιδιώτες ούτε και οι επιβάτες που κάνουν χρήση του νερού, ενώ πληρώνουν φόρους στην ΥΠΑ. Η ΔΕΥΑΡ δεν πρόκειται να κάνει πίσω στην απαίτησή της να πληρώσει το αεροδρόμιο Ρόδου το οφειλόμενο ποσό για την κατανάλωση νερού που αγγίζει τις 300.000 ευρώ...
:arrow: http://www.rodosalarm.gr/index.php/...llagi-apo-to-aerodromio-gia-to-fesi-sti-deyar

Κατα τα λοιπά, 25/3 ανοίγει η σεζόν με ισραέλι τσαρτεράκια και μια FR, σταδιακά ακολουθούν οι υπόλοιποι ενώ και φέτος αναμένονται (φωτο)συγκινήσεις με νεοεισερχόμενα ή αναστηθέντα liveries. Κάποια στιγμή θα δώσουμε μια πλήρη λίστα...
 
Πριν περιπου 3 μερες ειχαμε ενα συμβαν εδω στο "Διαγορας". Οι ανεμοι αγγιξαν τα 10 μποφορ, ολες οι πτησεις ακυρωθηκαν. Μια των Κυπριακων προσπαθησε 2 φορες να προσεγγιση χωρις επιτυχια με αποτελεσμα να επικρατηση πανικος μεσα στο αεροσκαφος, ηταν γεματο μαθητες που γυρνουσαν απο εκδρομη, απο Θεσσαλονικη, στη Ροδο.

Τωρα επειδη πολλα ειπώθηκαν εγω θελω να κανω μια ισως χαζη ερωτηση....... το ΟΚ για να πεταξει το αεροπλανο σε τετοιες καιρικες συνθηκες ποιος το δινει? Λογικα η εταιρεια, σωστα? Ο πυργος της Ροδου δεν μπορουσε να προειδοποιηση οτι ειναι αδυνατον να προσεγγιση ετσι ωστε να μην μπει καν στον κοπο να πλησιασει? Καποιος που γνωριζει περισσοτερα θα ηθελα να μου πει σε τετοιες περιπτωσεις τι γινεται.... Κι εγω οκ γνωριζω για την αεροπλοϊα 2-3 πραγματα αλλα ατομα τα οποια δεν γνωριζουν λενε διαφορα.
 
Επειδή και στο θέμα που άνοιξε σχετικά με το συμβάν αναφέρεται το θέμα, ενημερωτικά υπάρχει στο AIP (AGA 2-13-3) προειδοποίηση σχετικά με τους ΝΑ ανέμους, που λέει:

«Οι χειριστές που προσγειώνονται ή απογειώνονται από τον αερολιμένα Διαγόρας (LGRP) θα πρέπει να επιδεικνύουν πολύ μεγάλη προσοχή, όταν επικρατούν N ή ΝΑ άνεμοι άνω των 15kt, διότι είναι δυνατόν να συναντήσουν μέτριες έως ισχυρές αναταράξεις και windshear στις περιοχές τελικής προσέγγισης και/ή αρχικής ανόδου (κυρίως του RWY07). Ποιο συγκεκριμένα παρατηρούνται τα παρακάτω φαινόμενα που
σοβαρά επηρεάζουν την ασφάλεια των πτήσεων:

- Η διεύθυνση και η ένταση του ανέμου μεταβάλλονται κατά μήκος του διαδρόμου (horizontal WS)
- Η διεύθυνση και η ένταση του ανέμου σε δεδομένο σημείο του διαδρόμου μεταβάλλονται συνεχώς (turbulent WS)
- Ισχυρές αναταράξεις επικρατούν στην τελική προσέγγιση και/ή στις περιοχές απογείωσης και αρχικής ανόδου.
- Όταν η ταχύτητα των νοτίων ή νοτιοανατολικών ανέμων υπερβαίνει τους 15 kt, δεν συνιστάται η προσγείωση και/ή η απογείωση, καθότι σε κάποιο ενδιάμεσο σημείο της τελικής προσεγγίσεως και/ή των περιοχών απογείωσης και αρχικής ανόδου, δυνατόν να επικρατούν ισχυροί οριζόντιοι και τυρβώδεις διατμητικοί άνεμοι
- Oι χειριστές εάν βιώσουν διατμητικό άνεμο καλούνται να το αναφέρουν εθελοντικά στον ΠΕΑ και στην Προσέγγιση Ρόδου το συντομότερο δυνατόν...».


Αυτό είναι σύσταση, εκπέμπεται εν μέρει από το ATIS, μπορεί να λεχθεί και από τον ελεγκτή, αλλά την τελική επιλογή και ευθύνη την έχει ο κυβερνήτης.
 
0/3 χθές βράδυ καθώς Α3, CY & ΟΑ ακύρωσαν λόγω καιρού. Α3 και ΟΑ ήλθαν, είδαν (+ ένιωσαν) και απήλθαν, η CY δεν μπήκε καν στον κόπο όπως ήδη αναφέρθηκε. Η Α3 πρέπει να ήρθε πρωί πρωί, η CY αντί γαλατά όπως αρχικά είχε ακουστεί προτίμησε να στείλει 2 πτήσεις μαζί στις 11.00.

Χθές βράδυ ήμουν περαστικός απο εκεί γύρω στις 22.00 και από απόσταση είδα φώτα αυτοκινήτων στον τροχόδρομο για τον 25, ομολογώ πώς τρόμαξα. Τελικά, όταν πλησίασα, είδα 4-5 αυτοκίνητα με αναμμένα φώτα και 5-6 άτομα να έχουν περικυκλώσει συγκεκριμένο σημείο, προφανώς εκτελούσαν κάποια μικροσυντήρηση...
 
Season opening είχαμε την περασμένη Κυριακή με Arkia, Israir και Ryanair. Tα στοιχεία για τη σεζόν είναι αρκετά ενθαρρυντικά, θα υπάρξει και μεγάλη μάχη για τη 2η θέση μεταξύ Ρώσων και Γερμανών.

Άντε, καλή σεζόν να έχει όλη η Ελλάδα και για να μπούμε στο κλίμα, αφιερωμένη η φωτ/φία του άρθρου :cool:
 
Full season opening είχαμε την περασμένη Κυριακή με όλους τους συνήθεις υπόπτους.
Thomas Cook Scandinavia, Condor ,Tuifly nordic, Primera, Europe Airpost, SAS, Transaero, Arkia κλπ.Και 2 εκπλήξεις...
Καποια στιγμή το μεσημέρι η πίστα έφτασε σε διψήφιους αριθμούς α/φων χωρίς όμως να γεμίσει.
Και για να μην ξεχνιόμαστε....
Όλα αυτά χωρίς να γεμίσει η πίστα και μόνο με 1 heavy (DK A330) αντι 2-3 που έχει συνήθως.
Με τη σειρά του ο δημοτικός σύμβουλος κ. Δημήτρης Καρατζιάς που παραβρέθηκε στις συναντήσεις αυτές σημείωσε ότι ο Δήμος από την πλευρά του βρίσκεται σε διαδικασία συνεννοήσεων με ιδιώτες και τις αρμόδιες αρχές για την παραχώρηση έκτασης 5 – 6 στρεμμάτων όμορη με το αεροδρόμιο της Ρόδου η οποία θα εξυπηρετήσει τα τουριστικά λεωφορεία τις ημέρες αιχμής.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί.
Θα περπατάνε οι τουρίστες μέσα στο λιοπύρι μέχρι το χωράφι που θα έχουν παρκαρισμένα τα λεωφορεία;;;

Περαστικά μας.
 
solro":1b2c9auq said:
Με τη σειρά του ο δημοτικός σύμβουλος κ. Δημήτρης Καρατζιάς που παραβρέθηκε στις συναντήσεις αυτές σημείωσε ότι ο Δήμος από την πλευρά του βρίσκεται σε διαδικασία συνεννοήσεων με ιδιώτες και τις αρμόδιες αρχές για την παραχώρηση έκτασης 5 – 6 στρεμμάτων όμορη με το αεροδρόμιο της Ρόδου η οποία θα εξυπηρετήσει τα τουριστικά λεωφορεία τις ημέρες αιχμής.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί.
Θα περπατάνε οι τουρίστες μέσα στο λιοπύρι μέχρι το χωράφι που θα έχουν παρκαρισμένα τα λεωφορεία;;;

Περαστικά μας.
Η λογική λέει ότι θα αράζουν εκεί και απλά θα πηγαίνουν στον χώρο τους μπροστά απ' τον πύργο μόνο για να φορτώσουν και να αναχωρήσουν. Για να δούμε...
 
το ιδιο άρθρο αναπαράγει και το πρώτο θέμα http://www.protothema.gr/travelling/article/?aid=275636 τα νούμερα που παραθέτουν αλλα και η γενικότερη κατάσταση είναι το λιγότερο υπερβολική...ειδικά αν αναλογιστούμε οτι μιλάμε για απρίλιο και οχι για αύγουστο μακάρι να μπορούσα να καταλάβω τι μυαλό κουβαλάνε ορισμένοι!
 
Tα νούμερα πτήσε εννοείται ότι είναι εκτός πραγματικότητας. Παρακολοθούσα για αρκετές ώρες το flightradar24 για αρκετές ώρες και εκτιμώ ότι ήρθαν γύρω στα 50-70 αεροσκάφη charter. Αυτά δεν μας δίνουν ούτε 10.000 κόσμο.
Επίσης αρκετά έφυγαν για Τενερίφη(εννοείται άδεια) και σε κάποια άλλα που είδα όσο ήμουν στα πέριξ του α/δ δεν πήγανε λεωφορεία πριν την αναχώρηση.
Αλλά το γεγονός ότι ακόμα και χωρίς αναχωρήσεις η κατάσταση στο α/δ έφτασε στις εφημερίδες λέει κάτι.
 
Top