LGRP/RHO Rhodes "Diagoras"

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
pingu":2j2qmwo2 said:
Δεν ξέρω, αυτοί πηγαίνανε με Α340 στην Κω...Φαντάζομαι ότι κάθε εταιρεία λοιπόν πρέπει να αγοράσει Α340 για να πηγαίνει αποστάσεις 200nm.

Νομίζω ότι η συσχέτιση αυτή είναι άστοχη. Η συζήτηση για το αν πρέπει να πηγαίνει 737 στη Ρόδο δεν έχει να κάνει με το αν είναι το κατάλληλο αεροσκάφος για το συγκεκριμένο δρομολόγιο (απόσταση διαδρομής & χωρητικότητα α/φ) αλλά με το αν μπορεί να χρησιμοποιήσει με ασφάλεια το συγκεκριμένο διάδρομο.

Για το 340 και τη Κω, η όποια ένσταση αφορά καθαρά το δρομολόγιο και όχι αν μπορεί το αεροδρόμιο να υποδεχτεί το αεροσκάφος.
 
Να προσθέσω ένα ενδιαφέρον άρθρο από εφημερίδα της Ρόδου που λέει ότι κινδυνεύει να υπάρξει σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση του έργου.

http://www.dimokratiki.gr/asp/thema1.asp

Mείζον θέμα τείνει να δημιουργηθεί στο νησί, λόγω του ενδεχομένου καθυστερήσεως των προγραμματισμένων έργων στο αεροδρόμιο «Διαγόρας» (επέκταση διαδρόμου) και της βαρείας βλάβης που θα υποστεί, ως εκτούτου, ο ροδιακός τουρισμός. Hδη τα σχετικά χρονοδιαγράμματα είναι μετέωρα και οι μεν διατείνονται ότι θα έργα θα ολοκληρωθούν ως τα τέλη Mαρτίου (σημ.: θεωρείται, εκ των πραγμάτων αδύνατο), οι δε ως τα τέλη Iουνίου! Yπάρχουν όμως, και οι απαισιόδοξοι (οι ίδιοι χαρακτηρίζουν εαυτούς «ρεαλιστές»), που δεν «βλέπουν» το έργο να τελειώνει πριν από το φθινόπωρο του 2008, πράγμα που θα σημαίνει, όμως, ολοκληρωτική καταστροφή του ροδιακού τουρισμού.
 
Το αεροδρόμιο τον Μαριτσών τι το έχουνε ?? Αυτό ίσος θα μπορούσε να τους σώσει :D
 
alex2":3j483ala said:
Το αεροδρόμιο τον Μαριτσών τι το έχουνε ?? Αυτό ίσος θα μπορούσε να τους σώσει :D

Η ΥΠΑ έχει φύγει από εκεί πλέον. Ανήκει μόνο στην ΠΑ. Ο διάδρομος μάλλον έχει να συντηρηθεί μερικές δεκαετίες... και πρέπει να βρεθεί και κάποια πατέντα να μεταφέρονται οι επιβάτες από/προς το terminal του Διαγόρα.
 
Πιο πολύ για αστείο το έγραψα αυτό. Όμως από την άλλη: άμα δεν καταφέρουν να φτιάξουν τον Διαγόρα για την σεζόν (η οποια αρχίζει περίπου τον Απρίλιο) τότε πρέπει όντως να σκεφτούνε μια εναλλακτική λύση η οποια θα μπορούσε ίσος να είναι το αεροδρόμιο τον Μαριτσών.
Δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γίνει άμα δεν προλάβουνε να τελειώσουν τα έργα: Θα είναι ένας (οικονομικός) εφιάλτης για τους κατοικους του νησιού. Είναι παρα πολύ που ζούνε εκεί από τον τουρισμό :cry: [/b]
 
Εντάξει μάλλον είναι αρκετά extreme περίπτωση να μην έχει παραδωθεί έστω τμήμα του διαδρόμου μήκους 2400 m (τόσο έχει και το LGRD) μέχρι την έναρξη της σεζόν.
 
Τελικά πως γίνεται η ΟΑ να πετάει με ΑΤR και η Α3 με Β737 και ΑR1????
 
Ειναι απλο και το εχουν εξηγησει και αλλα μελη σε προηγουμενα posts.O διαδρομος ειναι 1655μ με τις εργασιες που γινονται. Προφανως η μια ακρη εφαπτεται με τα εργα οποτε δεν υπαρχει ζωνη ασφαλειας.Σε τετοιο μηκος πεταει 737 αλλα οι ΟΑ αποφασισαν να πετανε με ATR οπως και σε καθε αεροδρομιο με τετοιο μηκος.Τα AR1 εχουν και αυτα χαμηλες απαιτησεις μηκους διαδρομων(1200μ).Η Μονη πτηση με 733 ειναι η 651/2 της Α3 η οποια συνεχιζει στη Ρωμη οποτε ειναι προτιμοτερο λογω και τροφοδοτησης νεων επιβατων για Ρωμη στην Αθηνα το αεροσκαφος να εχει περισσοτερες θεσεις. Ο λογος στην ουσια που και οι 2 χρησιμοποιουν μικροτερα αεροπλανα ειναι οχι γιατι δεν μπορουν να προσγειωθουν και να απογειωθουν αλλα για πιο ευκολες προσσεγγισεις και ασφαλεια.
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Σε περιπτωση που καποιοσ δεν τοχει δει ακομα,λεμε τωρα, το νέο τευχος Μαιου-Ιουνιου του Airports of the world εχει αφιερωμα στο αεροδρομιο της Ρόδου σε επιεπδο κινησης, υποδομων και σποτινγκ..παραδοξως δεν το θαβει οπως ειχε γινε παλιοτερα με το Ηράκλειο (οχι αδικως)..περα απο αυτα θα βρειτε αφιερωμα στο αεροδρομιο της Λισαβωνας-το κεντρικο αρθρο-του Σαν Ντιεγκο, του Χαλιφαξ και του Ινβερνες..
 
Re: LGRP/RHO Rhodes Diagoras

Το νέο terminal του Διαγόρα λίγες ώρες μετά τον σεισμό των 6,3 Ρίχτερ
Χωρίς κάποια ζημιά σε σχέση με το παλιό που έφυγαν αρκετά κομμάτια από την οροφή εσωτερικά

[album]15001[/album]

[album]15000[/album]

[album]14999[/album]
 
Top