LGSK/JSI Skiathos "A. Papadiamantis"

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Να θυμίσω τα πρόσωπα των νεαρών Αφγανών που είχαν σκαρφαλώσει πάνω στο αμερικάνικο μεταγωγικό. Ήταν ευχαριστημένοι. Νόμιζαν ότι επιτέλους θα κέρδιζαν την ελευθερία τους, αλλά δεν γλύτωσε ούτε ένας!
Κέρδισαν το Darwin Award, κάτι είναι και αυτό,
 
Άνθρωποι που δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν τους κινδύνους στο αεροπλάνο, συμπεριφέρονται κάπως έτσι. Επειδή οι συγκεκριμένοι ήταν Αφγανοί, δεν σημαίνει ότι δεν είναι άνθρωποι. Και δόξα τω θεώ, στον αεροπορικό τομέα, η ασφάλεια των πτήσεων προχωρά με την στενή συνεργασία όλων των ανθρώπων, άσχετα με φυλή, χρώμα ή θρήσκευμα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι Αφγανοί δεν είχαν ξαναδεί οι περισσότεροι στη ζωή τους αεροπλάνο και νόμιζαν ότι ήταν ασφαλές να κάνουν αυτό που είχαν μάθει να κάνουν στα λεωφορεία, δηλαδή να ανεβαίνουν στην οροφή. Και το συμπέρασμα εδώ είναι ότι η άγνοια είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος από τον οποίο δεν μπορεί να σε προφυλάξει μια απλή πινακίδα.
Καλό δηλαδή θα ήταν σε δημόσιες συζητήσεις, όσοι γνωρίζουμε τους πραγματικούς κινδύνους να τους επισημαίνουμε.
 
Δηλαδή συγνώμη τι πρέπει να γίνει να μην υπάρχει άγνοια κινδύνου; Να φτιάξουμε ζώνη 2 χλμ γύρω απο κάθε αεροδρόμιο; Να εκπαιδεύσουμε και κάθε τουρίστα που καταφτάνει στη Σκιάθο σχετικά με τους κινδύνους και την σήμανση;

Τι βλακείες ακούω....άκου άγνοια κινδύνου- δεν φτάνει που ανεβάζουμε βιντεάκια στο YouTube και ακούμε τους δημοσιογραφους σε τρομακτικες περιγραφές περί jetblast, τώρα μιλάμε και για Αφγανούς αδαείς...τελικά μάλλον εμείς συμπεριφερόμαστε εντελώς οξύμωρα...
 
stupid2_596.jpg


Καλημέρα σας...
 
Όπως αναφέρει και ο φίλος μας ο Γιώργος, από το 2012 ήδη αναφέρεται το αεροδρόμιο σαν τουριστικό αξιοθέατο. Και πράγματι είναι θεμιτή η εκμετάλλευση ενός αξιοθέατου, με την προϋπόθεση ότι μπορεί να γίνει με ασφάλεια. Η διαγράμμιση του δρόμου που επίσης αναφέρει ο φίλος μας ο Γιώργος, θα μπορούσε να είναι μαζί με τις πινακίδες η λύση στο πρόβλημα. Και πάλι όμως προϋπόθεση είναι στις οποιεσδήποτε διαφημίσεις της δραστηριότητας να δίνεται έμφαση στους κανόνες ασφάλειας.
Στο τελευταίο βίντεο πάντως φαίνεται πως καθημερινά στο σημείο αυτό παρασύρονται θεατές από τα καυσαέρια. Ήδη είχαμε τραυματισμούς που χρειάστηκαν νοσοκομείο. Είναι θέμα χρόνου το πότε κάποιος από το πλήθος αυτό θα χτυπήσει σε βαθμό ώστε να χάσει τη ζωή του. Σε μια τέτοια περίπτωση νομίζω ότι γίνεται κατανοητό πως από τα διεθνή μέσα μαζικής ενημέρωσης η χώρα μας θα παρουσιαστεί σαν η Μπανανία όπου κανένα μέτρο ασφάλειας δεν τηρείται. Και τότε είναι πιθανό οι τοπικοί παράγοντες που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τη δραστηριότητα, να μπουν στο στόχαστρο. Δική μας ηθική υποχρέωση είναι (εννοώ όσων γνωρίζουμε το αντικείμενο) να βοηθήσουμε από τώρα τους τοπικούς παράγοντες να κάνουν την δραστηριότητα αυτή με ασφάλεια._
 
Να αναφέρω ότι και στο SXM έχει χάσει τη ζωή του (τουλάχιστον ένα) άτομο από το blast που έπεσε με το κεφάλι στο τσιμέντο αλλά και στο SBH όταν αεροσκάφος κατά την απογείωση αποκεφάλισε spotter που βρισκόταν στο κατώφλι του διαδρόμου από τη μεριά της παραλίας. Παρ' όλα αυτά ούτε κανείς χαρακτήρισε "μπανανία" τα δύο μέρη αλλά ούτε και πάρθηκαν έξτρα μέτρα. Το μοναδικό που έγινε στο SBH είναι κάτι σαν σημαδούρες με ένα υποτυπώδες σκοινί στην άμμο για περισσότερη προσοχή. Από τη μεριά του λόφου δε, δεν έχει γίνει το παραμικρό παρ' όλη την επικινδυνότητα. Και σημειωτέο ότι στο SBH δεν υπάρχει τίποτα μεταξύ διαδρόμου και παραλίας για το λόγο ότι είναι πολύ μικρός ο διάδρομος και τα αεροσκάφη χρειάζονται όλο το μήκος.
Αν κάποια μέσα θα παρουσίαζαν σαν Μπανανία τη χώρα για το θέμα της Σκιάθου, θα ήταν μόνο τα Ελληνικά.

Παραθέτω κάποιες αντίστοιχες φωτο:



και δυο δικιές μου:

 
Όλα καλά με την αντιμετώπιση της ζωής ως υπέρτατο αγαθό, ωστόσο η αντιμετώπιση ενηλίκων ως μικρά παιδιά δεν μας πάει πουθενά.
Ούτε μια γκουβερναντα ούτε έναν αστυνομικό μπορείς να βάλεις να τρέχουν πίσω από 30 χρονα, 40 χρονα, 50 χρονα παιδάκια. Η ταμπέλα και οι γραμμές σε προϊδεάζουν και σε προειδοποιουν τι πρέπει μην κάνεις. Όπως και να έχει, ο καθένας έχει ευθύνη για το τομάρι του, είτε το αντιλαμβάνεται είτε όχι.
Έχω να προτείνω να βγάλει η fraport όχημα τυπου bird control με μεγάφωνα να τρομάζει και τα πουλιά και τους τουρίστες / spotters.:laola:

Αν δεν πιάσει, μπαλωθιες :mrgreen:
 
Τι βλακείες ακούω....άκου άγνοια κινδύνου- δεν φτάνει που ανεβάζουμε βιντεάκια στο YouTube και ακούμε τους δημοσιογραφους σε τρομακτικες περιγραφές περί jetblast, τώρα μιλάμε και για Αφγανούς αδαείς...τελικά μάλλον εμείς συμπεριφερόμαστε εντελώς οξύμωρα...
Προφανώς η συζήτηση έχει πάρει πολιτικές προεκτάσεις, που ξεφεύγουν από τον χώρο της κοινής λογικής.
 
Συμβαν με Α320 της Sunclass στις 15 Σεπτεμβρίου μετά απο hard landing (δεν ξέρω πως το λέτε εσείς εδώ στο Ελάντα :1:)

 
Top