LGTL Kasteli - Μετεγκατάσταση α/δ "Ν. Καζαντζάκης"

OveLix

First-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
970
Likes
474
Περιοχή
Elbonia
Εντάξει, κατανοώ ότι υπάρχουν άνθρωποι που πληρώνουν ψίχουλα για να μένουν σε 4 και 5 αστέρια με αντάλλαγμα να τους περιφέρουν μαντρωμένους τρεις φορές την εβδομάδα στην αγορά για δερμάτινα και χαλιά. Αν αυτό εννοούν στην Κρήτη με το "επιμήκυνση" της σεζόν, τότε ποιος είμαι εγώ να τους πω το αντίθετο;
 

Kalamariotis

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
10/06/2019
Μηνύματα
77
Likes
11
Περιοχή
SKG
Website
www.accessible-websolutions.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
joker2013":4ynlaga2 said:
15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.

Θα έχει χτίσει άλλα 15 αεροδρόμια και θα έχει στείλει άλλους 15,000 αντιφρονούντες στο μπουντρούμι. Οι δικτατορίες είναι πάντα πιο αποτελεσματικές στην εκτέλεση δημοσίων έργων, είναι πολύ βολικό να μην υπάρχει αντίθετη άποψη, διαμαρτυρία, διάλογος κλπ.
Αντίθετα στις δημοκρατίες, συμβαίνει να κολλάει ένα έργο για χρόνια, πολλά χρόνια. Δες π.χ. τον τρίτο διάδρομο του Heathrow.[/quote]

Aυτο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση. Η Ιαπωνια, οι ΗΠΑ κτλ. ειναι δημοκρατικές χώρες. Ολιγωρία ομως δεν έχουν. Λειτουργουν με ταχυτητα. Οι απόψεις σας ειναι ακραιες, ξεκαθαρα. Συνδεετε την δημοκρατια με τριτοκοσμικες χωρες και την ευελιξια με δικτατορία. Γι αυτο ειμαστε στα χαλια που ειμαστε σημερα στην Ελλαδα.
 

Alkyon

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
24/01/2008
Μηνύματα
83
Likes
16
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
JAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
kbrin":1zi842o1 said:
Πάντως, η Σαρδηνία, η Κορσική, η Κύπρος δεν έχουν διόδια, και ψάχνοντας λίγο βρήκα κι αυτό "Στη Γερμανία, διόδια στα 52.000 χλμ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας πληρώνουν μόνο τα οχήματα βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω του συστήματος της βινιέτας."

Αυτό δεν είναι ακριβές. Στην Γερμανία δεν υπάρχει σύστημα βινιέτας, αλλά χιλιομετρική χρέωση μέσω της Toll Collect. Βινιέτα υπάρχει στην Αυστρία και την Ελβετία.
Στα παραδείγματα σου δεν ανέφερες την Σικελία (νησί με περιμετρικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και της Μαγιόρκα (ίσως το τουριστικότερο νησί της Μεσογείου) που και τα δύο έχουν διόδια.

Είμαι της άποψης πως όσο υπάρχει ένα δευτερέυον οδικό δίκτυο που να διασχίζει την Κρήτη παράλληλα με τον νέο ΒΟΑΚ, η χρέωση διοδίων δε θα έπρεπε να δημιουργεί πρόβλημα.



Όσον αφορά το Καστέλι, είναι επιτακτική η ανάγκη κατασκευής του. Η όλη συζήτηση μου θυμίζει τις αντιδράσεις που υπήρχαν τότε απο πολλούς για την μεταφορά του αεροδρομίου της Αθήνας, από το Ελληνικό στα Σπάτα. Και τότε πολλοί το θεωρούσαν φαραωνικό, μη αναγκαίο, υπερβολικά απομακρυσμένο απο την Αθήνα κ.τ.λ. Τελικά η όλη εξέλιξη του ΔΑΑ, η οικιστική ανάπτυξη, η άνοδος του τουρισμού και οι νέες ανάγκες που δημιουργούνται, μόλις 20 χρόνια μετά, δικαίωσαν αυτή την επιλογή. Το ίδιο πιστεύω θα γίνει και στην Κρήτη. Το Καζαντζάκης μόνο διαφήμιση δεν είναι για το νησί και τον ελληνικό τουρισμό.
 

joker2013

Economy-Class-Member
Εγγραφή
08/12/2013
Μηνύματα
235
Likes
234
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDB
Kalamariotis":3pezok6o said:
joker2013":3pezok6o said:
15 χρόνια μετά, το αεροδρομίο μολις ξεκινα να κατασκευάζεται.... Στην Ελλαδα κινουνται ολα τοσο αργά που μεχρι να σηκωσουμε το ενα ποδι, ο πληθυσμος της Τουρκιας αυξανεται.... κατα ενα εκατομμυριο ατομα. Μεχρι να ολοκληρωθει το αεροδρομιο στο Καστελλι, η Τουρκια θα εχει κατασκευασει αλλα 15 αεροδρομια στην Κων/πολη. Η κατασταση μας ειναι τραγικη.

Θα έχει χτίσει άλλα 15 αεροδρόμια και θα έχει στείλει άλλους 15,000 αντιφρονούντες στο μπουντρούμι. Οι δικτατορίες είναι πάντα πιο αποτελεσματικές στην εκτέλεση δημοσίων έργων, είναι πολύ βολικό να μην υπάρχει αντίθετη άποψη, διαμαρτυρία, διάλογος κλπ.
Αντίθετα στις δημοκρατίες, συμβαίνει να κολλάει ένα έργο για χρόνια, πολλά χρόνια. Δες π.χ. τον τρίτο διάδρομο του Heathrow.

Aυτο δεν ισχύει, σε καμία περίπτωση. Η Ιαπωνια, οι ΗΠΑ κτλ. ειναι δημοκρατικές χώρες. Ολιγωρία ομως δεν έχουν. Λειτουργουν με ταχυτητα. Οι απόψεις σας ειναι ακραιες, ξεκαθαρα. Συνδεετε την δημοκρατια με τριτοκοσμικες χωρες και την ευελιξια με δικτατορία. Γι αυτο ειμαστε στα χαλια που ειμαστε σημερα στην Ελλαδα.[/quote]

Προσοχή στην προσγείωση απο τα λογικά άλματα. Μη χτυπήσουμε κανα πόδι.

Η σύγκριση έγινε καθαρά με την Τουρκία την οποία τα τελευταία 10-15 χρόνια πολλοί θαυμάζουν για την αποτελεσματικότητα της, την παραγωγή αγαθών και τους ουρανοξύστες που σηκώνει ο Σουλτάνος. '

Στις δημοκρατικές χώρες οποιοδήποτε μεγάλο έργο περνάει απο κόσκινο, τόσο για το οικονομικό του κομμάτι όσο και για περιβαλλοντικά, πολεοδομικά και άλλα θέματα. Συγκεκριμένα για τα αεροδρόμια υπάρχουν πολλά παραδείγματα στην Ευρώπη που υπάρχει συνεχής διαβούλευση ή αποτυχίες, ο τρίτος διάδρομος του Λονδινου, παρόμοιο ζήτημα στη Φρανκφούρτη και φυσικά το φοβερό νέο αεροδρόμιο του Βερολίνου. Όλα αυτά με τον Ερντογάν θα είχαν ολοκληρωθεί, γιατί πρώτον δε δίνει λογαριασμό σε κανέναν που ξοδεύει τα λεφτά του κράτους και δεύτερον δεν υπάρχει αντίθετη γνώμη.

Στην Ελλάδα συζητήθηκε πόσο σωστή είναι η τοποθεσία για το νέο αεροδρόμιο, αν θα το υποστηρίξει το οδικό δίκτυο, ποια η βιωσιμότητα του σε βάθος χρόνου ή στους off μήνες καθότι η Κρήτη έχει seasonal τουρισμό, οι περιβαλλοντικές του επιπτώσεις, οι επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία κ.α. Ναι θα μπορούσε το κράτος να είχε ρίξει μερικά δις, να μη λάβει υπόψιν του κανένα και να το είχε φτιάξει χθες το Καστέλι όπως θα έκανε ο γείτονας. Η δημοκρατία όμως δε ρολάρει έτσι...

Όσο για τις ΗΠΑ και τις υποδομές τους, νομίζω δεν είναι και το πιο πετυχημένο παράδειγμα (η Ιαπωνία είναι άλλος κόσμος, συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια).

Φιλικά και τέρμα το off topic
 

joker2013

Economy-Class-Member
Εγγραφή
08/12/2013
Μηνύματα
235
Likes
234
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KOR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDB
kbrin":3gwsvhi5 said:
Είναι καθαρά θέμα πολιτικών αποφάσεων είτε για το αεροδρόμιο το που και πως θα γίνει, είτε για τον ΒΟΑΚ με τα διόδια. Πάντως, η Σαρδηνία, η Κορσική, η Κύπρος δεν έχουν διόδια, και ψάχνοντας λίγο βρήκα κι αυτό "Στη Γερμανία, διόδια στα 52.000 χλμ των αυτοκινητοδρόμων της χώρας πληρώνουν μόνο τα οχήματα βάρους άνω των 7,5 τόνων μέσω του συστήματος της βινιέτας."

Οχι, δεν είναι θέμα πολιτικών αποφάσεων. Όλη η χώρα πληρώνει διόδια και μας λένε τόσα χρόνια πως τα τσουχτερά διόδια που δίνουμε είναι το αντιτιμο για να χρησιμοποιούμε ένα αξιοπρεπές και καλοσυντηρημένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων. Ίδιο μοντέλο πρέπει να ακολουθηθεί και στην Κρήτη και αν δεν υπάρχει αποδοχή απο την τοπική κοινωνία, ας μη γίνει ποτέ. Αυτοκινητόδρομος με το ζόρι δε γίνεται. Είναι ανούσια η σύγκριση με άλλες χώρες, στη Γερμανία οι αυτοκινητόδρομοι δεν έχουν διόδια αλλά στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ελλάδα έχουν. Φτάσαμε σε κανά συμπέρασμα;

Κι απο τη στιγμή που η τοπική αυτοδιοίκηση εξαρτάται οικονομικά απο το κεντρικό κουμπαρά, αν φτιαχτεί δωρεάν αυτοκινητόδρομος θα κατασκευαστεί και θα συντηρείται με τα χρήματα όλων των υπόλοιπων χαζών Ελλήνων που δεν ήξεραν να πουλήσουν μαγκιά και πληρώνουν διόδια σα τα κουτορνίθια...
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
H ADP εξαγόρασε το 49% των μετοχών της GMR και εκεί που ψαχνόταν να μπει στη 2ή ιδιωτικοποίηση αεροδρομίων, boom, αποκτά μέρος από το καστέλι
 
Top