LGTS-LGAV με την Kuban

COMPUTERISE":25kpfiwg said:
athlios":25kpfiwg said:
Είναι τυχαίο όμως το γεγονός ότι ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική χρησιμοποιούν αεροσκάφη ρωσικής προελεύσεως? Δεν νομίζω να τα "μποϋκοτάρουν", πιο λογικό μου φαίνεται να μην τα θεωρούν αξιόπιστα.

Τώρα εσύ ρωτάς ή βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα?

Ποιά Ρωσικά αεροσκάφη να χρησιμοποιήσουν αγόρι μου? Τα TU-154 ή τα ΙL-62? Υπάρχει σοβαρή γραμμή παραγωγής για πολιτικά αεροσκάφη στη Ρωσία μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης? Η μόνη προσπάθεια που έχει γίνει είναι για το Sukhoi και αυτή είναι ακόμη στην αρχή της. Για ποιά αξιοπιστία και ποιό μποϋκοτάζ μιλάς?

Παραθέτω κάποιο γεγονός από το οποίο βγάζω κάποιο συμπέρασμα με βάση τη δική μου λογική και τις δικές μου γνώσεις!ούτε απόλυτος ήμουν ούτε το έπαιξα "ειδικός" επί του θέματος!Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προκαλείται η οποιαδήποτε αναστάτωση! Αν διαφωνούμε με την άποψη κάποιου, μπορούμε να παραθέσουμε επιχειρήματα με ευγενικό τρόπο εναντίον της ή να τον αγνοήσουμε εντελώς! Δεν γνώριζα ότι για να εκφέρει άποψη κάποιος στο forum πρέπει να είναι ειδήμων στα της αεροπορίας!
Και για να απαντήσω στην ερώτηση: Υπάρχει,έστω και μικρή, γραμμή παραγωγής (Tu-204 / Tu-214, Il-96) και γίνονται και άλλες 2 προσπάθειες τώρα (Sukhoi Superjet 100 και Irkut MS-21). Μάλιστα, για το Irkut MS-21 συνεργάζονται και πολλές "Δυτικές εταιρείες" πχ η Pratt and Whitney στις μηχανές, αλλά η ανταπόκριση των Δυτικών αεροπορικών εταιρειών στις προσπάθειες αυτές είναι σχεδόν μηδενική! Και υπέθεσα ότι ο κύριος λόγος είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης! Ενδεχομένως να υπάρχει "σκεπτικισμός" , όπως υπήρχε και με την Embraer που της πήρε σχεδόν 20 χρόνια για να γίνει major supplier, ενδεχομένως να υπάρχει σκεπτικισμός απέναντι στη ρωσική αεροπορική βιομηχανία.
 
Ενα ηταν το σοβιετικο αεροσκαφος το οποιο ηταν μπροστα απ'ολα για τον καιρο του. Το Tupolev Tu-104 ηταν το πρωτο Τζετ της προκοπής, αν θυμαμαι καλα. Αλλα κατα την δεκαετια του 1980, ας θυμηθουμε το Il-86... Απαισια ποιοτητα και κινητηρες 1960.

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
flying Doc":1dic8ij4 said:
Όσον αφορά το μεγάλο θέμα των ρώσσικων αεροσκαφών. Είναι γνωστό ότι η παραγωγή των περισσότερων σταμάτησε τη δεκαετία του 1990 και στις αρχές της δεκαετίας των '00. Σχεδόν το σύνολο αυτών πέταξε και πετάει ακόμα με αροπορικές εταιρίες των χωρών της πρώην Σ.Ε και των φίλιων προς αυτήν χώρες. Είναι , επομένως, ΑΠΟΛΥΤΩΣ λογικό, ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες χώρες να χρησιμοποιούν δυτικής κατασκευής αεροπλάνα, όταν μάλιστα είναι ΑΚΟΜΑ σε παραγωγή, οπότε υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών και καινούριων αεροσκαφών.
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Αλλά όπως επεσήμανα και πιο πάνω, υπάρχουν κάποια που είναι σε παραγωγή (Τu 204/214, Il 96) , υπάρχουν κάποια που τώρα ξεκίνησαν (superjet 100,ms21) αλλά η Δύση τα "σνομπάρει"!Επίσης, με την ίδια λογική που μία εταιρεία σήμερα κάνει leasing ή αγοράζει αεροπλάνα που δεν παράγονται πια όπως Fokker ή avro rj, δεν θα μπορούσε να πράξει το ίδιο και με αντίστοιχα σοβιετικού τύπου της Tupolev ή της Ilyushin?

flying Doc":1dic8ij4 said:
Όταν μάλιστα λες ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική, μάλλον εννοείς την Κούβα, τη Λευκορωσσία και τις Πρώην Σοβιετικές Δημοκρατίες (για να ξέρουμε και γατί πράγμα μιλάμε). Επίσης, γιατί άφησες απ΄εξω την Ασία και την Αφρική ? Κι εκεί δραστηριοποιούνται Σοβιετικά αεροσκάφη (μάλιστα η Λαϊκή Δημοκρατία της Βόρειας Κορέας είναι μια "all Russian Planes" Company) :mrgreen:
Ναι, αυτές κυρίως εννοούσα.ανέφερα αυτές τις 2 ηπείρους λόγω του ότι συνιστούν το μεγαλύτερο κομμάτι της παγκόσμιας αεροπορίας και είναι σαφώς πιο προηγμένες από τις αντίστοιχες Ασιατικές και Αφρικανικές

flying Doc":1dic8ij4 said:
Eπίσης, είναι γνωστό πως Ο,ΤΙ πετάει πέφτει. Σχεδόν κάθε τύπος δυτικού και ανατολικού αεροσκάφους έχει εμπλακεί σε κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα. Με τη δική σου λογική, δεν πρέπει να ξαναπετάξουμε με το 380 μιας και στα 4 χρόνια της ζωής του έχει παρουσιάσει δομικά προβλήματα και προβλήματα με τους κινητήρες.
Με τη δική μου, αρχική λογική, πέταξα με Α380 1 χρόνο μετά το συμβάν στη Σιγκαπούρη λόγω εμπιστοσύνης που μου εμπνέουν γενικά τα Airbus, θεωρώντας το μεμονωμένο περιστατικό. Μετά από συζήτηση με καθ' ύλην αρμόδιους του χώρου (που με προέτρεψαν να περιμένω να περάσουν κάποια χρόνια, να υπάρξουν κάποια συμβάντα, να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και μετά να πετάξω με καινούριους τύπους αεροπλάνων) και αφού έμαθα για τα προβλήματα που αντιμετώπιζαν στα πρώτα χρόνια τους τα 737 αλλά και τα 777 (με τον πάγο στους κινητήρες αν θυμάμαι καλά), αποφάσισα να περιμένω να περάσουν κάποια χρόνια πριν εμπιστευτώ ένα νέο τύπο αεροπλάνου. Πέρα απ' αυτό όμως και για να μην πάω αλλού τη συζήτηση, με τη δική μου ταπεινή λογική και γνώμη και με όσα έχω δει και ακούσει, θεωρώ λιγότερο πιθανό να συμβεί ένα ατύχημα σε ένα Airbus ή ένα Boeing παρά σε ένα ρωσικής προελεύσεως αεροπλάνο και γενικά είμαι κάπως σκεπτικιστής απέναντι στη ρωσική αεροπορική βιομηχανία.
 
athlios":9mrfa4jz said:
Παραθέτω κάποιο γεγονός από το οποίο βγάζω κάποιο συμπέρασμα με βάση τη δική μου λογική και τις δικές μου γνώσεις!ούτε απόλυτος ήμουν ούτε το έπαιξα "ειδικός" επί του θέματος!Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προκαλείται η οποιαδήποτε αναστάτωση! Αν διαφωνούμε με την άποψη κάποιου, μπορούμε να παραθέσουμε επιχειρήματα με ευγενικό τρόπο εναντίον της ή να τον αγνοήσουμε εντελώς! Δεν γνώριζα ότι για να εκφέρει άποψη κάποιος στο forum πρέπει να είναι ειδήμων στα της αεροπορίας!

Καμία αναστάτωση δεν προκαλείται, κουβέντα κάνουμε και με επιχειρήματα σου απάντησα ότι γραμμή παραγωγής σε Ρωσικά πολιτικά αεροσκάφη ουσιαστικά δεν υπάρχει... εσύ τώρα επιμένεις... ανακάλυψες το IL-96 που πετάει από το 1988 και είναι η εξέλιξη του αποτυχημένου IL-86 που σχεδιάστηκε αρχές 70 και το TU-204 που πρωτοπέταξε το 1989... και τα δύο είναι σοβιετικού σχεδιασμού και φτιάχτηκαν για να αντικαταστήσουν τα αξεπέραστα IL-62 και TU-154... δεν νομίζω να χρειάζεται και πολύ μυαλό για να καταλάβει κανένας τον λόγο που αυτά τα δύο αεροσκάφη δεν περπάτησαν και οι δυτικοί ποτέ δεν τα αγόρασαν...σκέψου λίγο τι έγινε το 1989 και τα αμέσως επόμενα χρόνια και θα καταλάβεις...

Σοβαρή προσπάθεια λοιπόν είναι μόνο μια μέχρι στιγμής... το Sukhoi... ολοκαίνουργιο σε σχεδιασμό αεροπλάνο, που τωρα κάνει τα πρώτα βήματά του και προσπαθεί να κερδίσει πελάτες... δεν υπάρχει κανένα θέμα εμπιστοσύνης, το αεροπλάνο είναι μια χαρά, το θέμα είναι ότι εταιρίες που χρόνια αγοράζουν από τους 2 μεγάλους πολύ δύσκολα θα αλλάξουν προμηθευτή για λόγους που πάλι και ο πιο αφελής καταλαβαίνει... όπως σωστά είπες πέρασαν πάνω από 20 χρόνια για να παίξει η Embraer γερά στην αγορά αεροσκαφών... ε σε 15-20 χρόνια θα παίζουν γερά και οι Ρώσοι...

athlios":9mrfa4jz said:
Σ' αυτό έχεις δίκιο. Αλλά όπως επεσήμανα και πιο πάνω, υπάρχουν κάποια που είναι σε παραγωγή (Τu 204/214, Il 96) , υπάρχουν κάποια που τώρα ξεκίνησαν (superjet 100,ms21) αλλά η Δύση τα "σνομπάρει"!Επίσης, με την ίδια λογική που μία εταιρεία σήμερα κάνει leasing ή αγοράζει αεροπλάνα που δεν παράγονται πια όπως Fokker ή avro rj, δεν θα μπορούσε να πράξει το ίδιο και με αντίστοιχα σοβιετικού τύπου της Tupolev ή της Ilyushin?

Εσύ τι λες? Θα μπορούσε κανείς να κάνει leasing τα TU-154 π.χ που είναι ban λόγω τεχνολογίας από την Ε.Ε?? Κατάλαβε σε παρακαλώ ότι δεν υπάρχουν καινούργια Ρωσικά αεροσκάφη... αεροπλάνα της δεκαετίας του 70 και του 80, χωρίς ανταλλακτικά και οικονομικά ασύμφορα είναι αδύνατον να νοικιαστούν...
 
Αγαπητέ Computerise, καταρχάς θα ήθελα να σου ξεκαθαρίσω ότι δεν γνωρίζω πολλά πάνω στο θέμα! Γι' αυτό βλέπεις πολλές ερωτήσεις και εκφράσεις του στυλ: "νομίζω" ή "μου φαίνεται λογικό". Να μάθω προσπαθώ από κάποιους που προφανώς ξέρουν 5-10 πράγματα περισσότερα. Τα Tu-204 και Il96 δεν τα "ανακάλυψα" για να επιμείνω στην άποψη μου, τα γνωρίζω γιατί με αυτά δραστηριοποιούνται η Transaero και η Aeroflot αντίστοιχα σε Ελλάδα-Κύπρο. Και με αυτά που μου είπες με κάλυψες. :great:
 
Απορία:άν εγώ θέλω να πάω από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη αεροπορικώς,μπορώ να βγάλω εισιτήριο,εκτός τών ΟΑ και Α3,ΚΑΙ με την Κuban,λόγω τού ATH-SKG-KRR;

Και όσον αφορά τα ρωσικά αεροπλάνα:
Η αλήθεια είναι πως επειδή η ΕΣΣΔ είχε σίγουρες τίς αγορές τών χωρών τού Παραπετάσματος και πολλών Ασιατικών χωρών φίλα προσκειμένων πρός αυτήν,δέν έδινε στην τεχνολογία (και ιδίως στην εργονομία) τών πολιτικών αεροπλάνων της την ίδια βαρύτητα μ'αυτήν που έδινε στην στρατιωτική της τεχνολογία.

Αρκεί να ρίξη κανείς μιά ματιά στο κόκπιτ ενός TU154 κι'ενός B727 γιά να καταλάβη τί εννοώ.

Τώρα που οι Ρώσοι λόγω glasnost,περεστρόϊκας και λοιπών επιτευγμάτων "βγαίνουν" στην παγκόσμια πιάτσα,παίζουν κι'αυτοί με τους κανόνες τού υπόλοιπου κόσμου και πιστεύω πως σε καμμιά πενταετία το πολύ θα είναι κι'αυτοί από τους δυνατούς παίκτες στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία.
 
Αν ισχύει το δρομολόγιο και η όγδοοη ελευθερία λογικά ναι. Άλλα νομίζω, χωρίς να είμαι σίγουρος, ότι σε τέτοιες περιπτώσεις τα δρομολόγια εντός ξένης χώρας είναι σχετικά ακριβά. Πάντως υπάρχουν αρκετές εταιρίες που δραστηριοποιούνται σε αυτό το δρομολόγιο... οπότε ένας ανταγωνισμός υπάρχει (Aegean, Olympic Air, Cyprus Airways, Astra Airlines)
 
Καθώς γίνεται λόγος περί ασφάλειας, ας καταθέσω κι εγώ την άποψη μου. Ένα Tupolev ή ένα Yakovlev μπορούν να είναι εξαιρετικά ασφαλή, ενώ την ίδια ώρα ένα Α320 ή ένα 777 να είναι ο χάρος ο ίδιος. Τι θέλω να πω; Το μεγαλύτερο μέρος δεν παίζει το ίδιο το αεροσκάφος αλλά η συντήρηση που του γίνεται και η ποιότητα της εκπαίδευσης που έχει λάβει το ιπτάμενο προσωπικό. Και το καλύτερο, νεότερο, ακριβότερο αεροσκάφος του κόσμου να έχεις, αν δε συντηρείται σωστά, αν δεν τηρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας καθίσταται επικίνδυνο.

Ωστόσο, το γεγονός πως αεροσκάφη ανατολικής κατασκευής έχουν εμπλακεί σε πάμπολλα αεροπορικά δυστυχήματα είναι μία αλήθεια που δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε. Η προφανής απάντηση θα μπορούσε να 'ναι αυτό που κάποιοι αγαπητοί συμφορουμίτες ισχυρίζονται: πως απλώς είναι επικίνδυνα. Ωστόσο, καλό είναι να βλέπουμε τα πράγματα λίγο διεξοδικότερα πριν καταλήξουμε σε μία τέτοια απάντηση. Κατ' αρχάς, βλέπουμε ότι τα περισσότερα ατυχήματα με αεροσκάφη σοβιετικής κατασκευής εμφανίζονται στα πρώτα χρόνια μετά την κατάρρευση του ανατολικού μπλοκ. Μιλάμε για μια περίοδο πλήρους διάλυσης, όπου ο κάθε τυχάρπαστος μπορούσε να πάρει κομμάτια της (σε διάλυση εκείνη την περίοδο) Aeroflot και ν' ανοίξει τη δική του αεροπορική εταιρία. Το αποτέλεσμα; Πάμπολλες μικροσκοπικές εταιρίες με 1 - 2 αεροσκάφη που ανάθεμα κι αν τηρούσαν τον παραμικρό κανόνα ασφαλείας. Λογικό είναι, λοιπόν, να πέφτουν σαν τις μύγες (αν και η πραγματικότητα είναι πως ακόμη και σ' εκείνη την περίοδο, το ταξίδι με αεροπλάνο συνέχιζε να 'ναι η πλέον ασφαλής επιλογή, αν ληφθεί υπόψη η πιθανότητα ατυχήματος). Στη συνέχεια, βλέπουμε να υπάρχουν ατυχήματα με ρωσικά αεροσκάφη σε χώρες του αποκαλούμενου τρίτου κόσμου κι από παντελώς πανάγνωστες εταιρίες. Φταίνε, λοιπόν, τα ίδια τα αεροσκάφη; Φυσικά και όχι! Οι εταιρίες φταίνε και η ελλειπής συντήρηση που κάνουν. Τουλάχιστον εγώ πιο εύκολα θα εμπιστευόμουν ένα Yak 42 μιας σοβαρής εταιρίας παρά ένα Α330 μιας άγνωστης εταιρίας με έδρα το Ανατολικό Κασμίρ, το Δυτικό Αφγανιστάν ή το... Βορειοδυτικό Πονστάν.
 
Top