athlios
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 15/06/2011
- Μηνύματα
- 71
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- QFA
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
COMPUTERISE":25kpfiwg said:athlios":25kpfiwg said:Είναι τυχαίο όμως το γεγονός ότι ελάχιστες αερογραμμές σε Ευρώπη και Αμερική χρησιμοποιούν αεροσκάφη ρωσικής προελεύσεως? Δεν νομίζω να τα "μποϋκοτάρουν", πιο λογικό μου φαίνεται να μην τα θεωρούν αξιόπιστα.
Τώρα εσύ ρωτάς ή βγάζεις μόνος σου συμπεράσματα?
Ποιά Ρωσικά αεροσκάφη να χρησιμοποιήσουν αγόρι μου? Τα TU-154 ή τα ΙL-62? Υπάρχει σοβαρή γραμμή παραγωγής για πολιτικά αεροσκάφη στη Ρωσία μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης? Η μόνη προσπάθεια που έχει γίνει είναι για το Sukhoi και αυτή είναι ακόμη στην αρχή της. Για ποιά αξιοπιστία και ποιό μποϋκοτάζ μιλάς?
Παραθέτω κάποιο γεγονός από το οποίο βγάζω κάποιο συμπέρασμα με βάση τη δική μου λογική και τις δικές μου γνώσεις!ούτε απόλυτος ήμουν ούτε το έπαιξα "ειδικός" επί του θέματος!Και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί προκαλείται η οποιαδήποτε αναστάτωση! Αν διαφωνούμε με την άποψη κάποιου, μπορούμε να παραθέσουμε επιχειρήματα με ευγενικό τρόπο εναντίον της ή να τον αγνοήσουμε εντελώς! Δεν γνώριζα ότι για να εκφέρει άποψη κάποιος στο forum πρέπει να είναι ειδήμων στα της αεροπορίας!
Και για να απαντήσω στην ερώτηση: Υπάρχει,έστω και μικρή, γραμμή παραγωγής (Tu-204 / Tu-214, Il-96) και γίνονται και άλλες 2 προσπάθειες τώρα (Sukhoi Superjet 100 και Irkut MS-21). Μάλιστα, για το Irkut MS-21 συνεργάζονται και πολλές "Δυτικές εταιρείες" πχ η Pratt and Whitney στις μηχανές, αλλά η ανταπόκριση των Δυτικών αεροπορικών εταιρειών στις προσπάθειες αυτές είναι σχεδόν μηδενική! Και υπέθεσα ότι ο κύριος λόγος είναι η έλλειψη εμπιστοσύνης! Ενδεχομένως να υπάρχει "σκεπτικισμός" , όπως υπήρχε και με την Embraer που της πήρε σχεδόν 20 χρόνια για να γίνει major supplier, ενδεχομένως να υπάρχει σκεπτικισμός απέναντι στη ρωσική αεροπορική βιομηχανία.