LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
OveLix":1ye3uxex said:
Αντίστοιχα, τα χαμηλά τέλη δεν θα ανεβάσουν ποτέ την κίνηση σε έναν τόπο που το μόνο που εισάγει είναι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια και το μόνο που εξάγει είναι τραγουδιστές στην Αθήνα.

Ουφ, δόξα τον Θεό, οι τουρίστες με τάπερ από τα Βαλκάνια έρχονται αποκλειστικά με αμάξια οπότε θα γλυτώσουμε από την πλέμπα τους στο αεροδρόμιο....
 
Απορώ γιατί δεν έχει σχολιαστεί ακόμα το:

Έτοιμο για υπερατλαντικές πτήσεις το «Μακεδονία»

Μάλιστα, όπως λέει ο τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος, στρατηγικός στόχος είναι μέσα στα επόμενα τρία χρόνια να γίνουν επιτέλους πραγματικότητα οι πρώτες υπερατλαντικές πτήσεις μέσω της απευθείας σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις ΗΠΑ. Άλλωστε, ο διάδρομος 10-28, που ξεκίνησε να λειτουργεί από τον περασμένο Σεπτέμβριο, δίνει πλέον αυτή τη δυνατότητα, καθώς έτσι το «Μακεδονία» μπορεί πλέον να εξυπηρετεί όλους τους τύπους σύγχρονων αεροσκαφών και να δέχεται απευθείας μακρινές πτήσεις (Αμερική, Άπω Ανατολή, Αυστραλία κ.λπ.).

https://m.naftemporiki.gr/story/1697089 ... -makedonia
 
Είναι σαν να έβγαζα εγώ ανακοίνωση στα 16 μου ότι είμαι έτοιμος για τη Μόνικα Μπελούτσι απλώς επειδή διέθετα πλέον τον απαραίτητο ανατομικό εξοπλισμό. Αλλά στο μεταξύ "πετούσα" στη Μαρίκα.
 
Αυτό με τις υπερατλαντικές έχει καταντήσει ανέκδοτο..Ας καταφέρουμε πρώτα τα FCO,BCN,MAD,LIS,OSL etc και βλεπουμε ...
 
Ενταξει, ετοιμο μπορει να ειναι, αλλα ποια αεροπορικη θα το κανει; ισως καποιες πτησεις τσαρτερ το καλοκαιρι, οπως παλαιοτερα.
 
Καλησπέρα. Θυμάται κανείς αν η ανέγερση ξενοδοχείου ήταν στο αρχικό business plan ή τρώγοντας έρχεται η όρεξη;
 
Το ξενοδοχείο δεν είναι αρμοδιότητα του διαχειριστή του αεροδρομίου να φτιαχτεί. Εαν κάποια ξενοδοχειακή επιχείρηση κρίνει πως υπάρχει ανάγκη ξενοδοχείου στο αεροδρόμιο με κάποιον θα συνεννοηθεί, ΥΠΑ, Φραπορτ, άλλοι δημόσιοι φορείς για να πάρει άδεια και να το κτίσει.
 
Η αναβάθμιση για να ήταν πλήρης - άσχετα με το ποιανού αρμοδιότητα είναι - θα περιλάμβανε ξενοδοχείο, κάποιο στεγασμένο πάρκινγκ, σταθμό λεωφορείων (αστικών/υπεραστικών/τουριστικών), πλήρη σταθμό ενοικιαζόμενων οχημάτων, πρόβλεψη / χοροθέτηση για την επέκταση του μετρό (που λογικά θα πάρει τον χώρο των πάρκινγκ που βρίσκονται ακριβώς μπροστά στον παλιό αεροσταθμό) και κυρίως ανισόπεδο κόμβο με την Γεωργικής Σχολής - ή έστω κάποιας μορφής παρέμβαση εκεί. Για να περάσεις εκείνο το φανάρι το καλοκαίρι φεύγοντας απο το αεροδρόμιο μπορεί και να χρειαστούν και πάνω απο 10 λεπτά.

Όλα αυτά έχουν πρακτική χρησιμότητα ακόμα και με το τωρινό επίπεδο επιβατών αλλά και τον χαρακτήρα του αεροδρομίου, και δεν είναι τόσο "ονειροπωλήσεις" στον βαθμό που είναι οι "υπερατλαντικές" πτήσεις.

(Και ένας χώρος παρατήρησης δεν θα πείραζε, ίσως μαζί με ιστορία της αεροπορίας στην περιοχή μαζί με γενικές πληροφορίες, όπως έχει η Μάλτα - μαζί ίσως με αξιοποίηση όσων αεροσκαφών έχουν μείνει στον χώρο :mrgreen: :mrgreen: )
 
Άφιξη απο Αθήνα, για πρώτη φορά στον νέο διάδρομο. Μου έκανε εντύπωση το οτι μόλις επιβραδύναμε το NEC έκανε ουσιαστικά αναστροφή επιτόπου πάνω στον διάδρομο, στο μισό περίπου του μήκους του όπου και είχαμε φτάσει και γύρισε προς τον αεροσταθμό.
Ο άλλος διάδρομος (16) φάνηκε να έχει Χ επάνω, είναι κλειστός;
Το νέο κτήριο όσο ευρύχωρο και άνετο είναι, άλλο τόσο μου φάνηκε κάπως καταθλιπτικό.
Δεν ξέρω αν φταίει το οτι ήταν άδειο, αλλά γενικά μου φάνηκε σκοτεινό και αφιλόξενο. Χαμηλής έντασης φωτισμός αλλά και επιλογή χρωμάτων στον χώρο που τον σκοτεινιάζει. Αυτό μου έβγαλε. Ίσως με τον καιρό και όταν το ξαναδω υπο κανονικές συνθήκες να έχω καλύτερη εικόνα, αλλά η πρώτη άποψη είναι αυτή.
Στην έξοδο του αεροδρομίου έχει διαμορφωθεί νέος κυκλικός κόμβος μαζί με ένα μεγάλο "Welcome to Makedonia Airport" ή κάτι τέτοιο, ενω και το παλιό κτήριο πλέον ονομάζεται Τ1.

ΥΓ - κανείς έλεγχος δικαιολογητικών μετακίνησης πουθενά, ούτε στην Αθήνα ούτε στην Θεσσαλονίκη.
 
Είναι κλειστός ο 16/34 ναι από το Νοέμβριο
 
Top