LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

αν διαβάσεις καλύτερα το άρθρο αναφέρει : "προσπαθούσαν μάταια να μάθουν από κάποιον υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας τι συμβαίνει, εντούτοις δεν υπήρχε καν τέτοιος μέσα στο αεροδρόμιο, οπότε όλες οι ερωτήσεις κατευθύνονταν προς τους ανθρώπους της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την επίγεια εξυπηρέτηση, τη Skyserv και την γερμανική κρατική εταιρεία Fraport στην οποία ανήκει το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μαζί με άλλα 13 ανά τη χώρα. "
το θέμα ειναι οτι δεν υπάρχει πλέον στο αεροδρόμιο- ουτε σε καποιο άλλο βέβαια- γραφείο της Κρατικής αεροπορικής Αρχής, που λέγεται ΑΠΑ... αυτοί ειναι στην Αθήνα μόνο και σε εργάσιμες μέρες και ώρες... αντε εσυ επιβάτη να βρείς άκρη !!!! Αυτό ειναι το νόημα του αρθρου, καταλαβαίνω !
Βεβαίως και έχει ευθύνη το αεροδρόμιο να ενημερώνει τους επιβάτες, μέσω των πινάκων ή του γραφείου πληροφοριών, ή ενός τηλεφώνου επικοινωνίας, κατι που γινεται σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια. Εδώ, η Fraport δεν κα΄νει τίποτα απο τα 3 παραπάνω..

Υ.Σ. Ειναι ενδιαφέρον πάντως πώς καποιοι βιάζονται να αθωώσουν τη fraport για τα ιδια πράγματα, που παλαιότερα "εκραζαν" την κρατική ΥΠΑ.. "Καμμία πληροφόρηση", "δεν λειτουργεί το γραφείο πληροφοριών", δεν σηκώνουν τα τηλέφωνα οι τεμπέληδες' ... ΄τωρα δεν υπάρχει κανενα απο αυτά, αλλά τα ρίχνουμε σε άλλους !!!
 
Last edited:
Επειδή συχνά-πυκνά διαβάζω τέτοια άρθρα, είμαι σε θέση να διαχωρίζω την παράθεση των γεγονότων (έστω και με δόση υπερβολής) από τις πολιτικές σάλτσες του κομματικού σου χώρου.

Και εγώ την έχω πατήσει με TAROM Θεσσαλονίκη-Βουκουρέστι (επί ΥΠΑ, αν και άσχετο) και ξέρω τι κινδύνους διατρέχω αν επιλέξω να πετάξω με RyanAir, Wizz κλπ
 
Επειδή συχνά-πυκνά διαβάζω τέτοια άρθρα, είμαι σε θέση να διαχωρίζω την παράθεση των γεγονότων (έστω και με δόση υπερβολής) από τις πολιτικές σάλτσες του κομματικού σου χώρου.
Αγαπητέ μου, άφησε τον "κομματικό μου χώρο" απέξω. Δεν έχει καμμία σχέση ο δικός σου και ο δικός μου σε αυτο που αναφερόμαστε...
Αν τώρα, ο δικός σου κομματικός χώρος σου επιτάσσει να δικαιολογήσεις την επιμονή της κυβέρνησης να μην υπάρχει καμμία κρατική εποπτεία στα ιδιωτικοποιημένα αεροδρόμια, τοτε λυπάμαι.. και ελπίζω να μην βρεθείς στη θέση αυτών που ειχαν την παραπάνω εμπειρία. Εχω την εντύπωση οτι σε ολα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια ( αφου θέλουμε να ειμαστε Ευρώπη) υπάρχουν αντίστοιχα γραφεία , τουλάχιστον για τη Βρετανία το γνωρίζω. Εδώ πάμε στο μοντέλο της ανεξέλεγκτης λειτουργίας των ιδιωτών "επενδυτών". Αν συμφωνέις με αυτό, πραγματικά λυπάμαι !
 
για την ουσία του θέματος, παντως κάποιο σχόλιο δεν βλέπω.. Ουτε αν ειναι σωστο να μην υπάρχει κρατική εποπτική αρχή στο αεροδρόμιο, ιδιως οταν δεν υπάρχει κάποιο αρμόδιο γραφείο του διαχειριστή. Ούτε αν πρέπει να υπάρχει μια στοιχειώδης πληροφόρηση, όπως γινεται σε ευρωπαϊκά αεροδρόμια ( Αλλωστε, προφανώς αυτός ήταν και ο λόγος που θα υπερθεμάτισες την ιδιωτικοποίηση των 14). Μήπως εχουν τηλέφωνο, γραφείο , κατι τέλος πάντων εκτός απο εκεινη τη φορμα που θα σου πανατησουν σε μερικές ημέρες ? Ο δικός μου χώρος λοιπόν που αναφέρεσαι, ενδιαφέρεται κυρίως για τον κόσμο και λιγότερο για τις απρόσωπες εταιρείες, που προσφατα πήραν και αποζημίωση για τη διαφορά των "προσδοκώμενων κερδών" που δεν είχαν και που πληρωσαν οι ελληνες φορολογουμενοι, για μια ακόμα φορά !
 
Η ουσία του θέματος ειναι πως η Ryanair συμπεριφέρεται στους επιβάτες της σαν Ryanair. Οι οποίοι όμως επιβάτες την επόμενη φορά που θα ψάχνουν πτήση θα την επιλέξουν επειδή θα ειναι 1-2€ φθηνότερη.
Εαν τώρα η Ryanair επιθυμεί να υπάρχει ειδικό χελπ ντεσκ στο αεροδρόμιο για τους επιβάτες της να ρωτήσει της Φραπορτ ή την SkyServ ή τον οποιονδήποτε άλλο ποιο είναι το κόστος δημιουργίας και λειτουργίας του και να το καλύψει.
 
Ο δικός μου χώρος λοιπόν που αναφέρεσαι, ενδιαφέρεται κυρίως για τον κόσμο και λιγότερο για τις απρόσωπες εταιρείες...
Εντάξει, να ξέρουμε με ποιόν έχουμε να κάνουμε και γιατί γράφεις αυτά που γράφεις.

Ειδικά δε για τα πεπραγμένα της Ryanair, όποιος πετάει με locos (ιδίως σε διαδρομές υψηλού κινδύνου με ανταποκρίσεις κλπ), πρέπει να ξέρει ότι παίρνει τα ρίσκα του.

Χθες που φάγαμε καθυστέρηση αναχώρησης 90 min με Aegean από Λάρνακα, και όπως μάθαμε εκ των υστέρων υπήρξε κίνδυνος ακύρωσης ή πολύωρης καθυστέρησης, όσοι είχαν την ηλεκτρονική εφαρμογή είχαν κάποια υποτυπώδη ενημέρωση από την A3. Το αεροδρόμιο δεν ενημέρωσε κανέναν.
 
μήπως δηλαδή σε άλλα ευρωπαϊκά αεροδρόμια (που ήθελες να μοιάσουν και τα δικά μας), οι αντίστοιχες διαχειρίστριες κρατικές ή ιδιωτικές, δεν πληροφορούν τους επιβάτες για τις πτήσεις, ειτε ειναι Ryanair είτε οποιασδήποτε άλλη αεροπορική που εχει καθυστέρηση ή ακύρωση ?Γιατί το θέμα δεν αφορά ΜΟΝΟ τη "κακή" Ryanair αλλα και πολλές α΄λλες αεροπορικές και σε άλλα αεροδρόμια. Εχω προσωπική προσφατη εμπειρία με πτήση Transavia που καθυστέρησε 20 ώρες και δεν υπήρχε ΠΟΥΘΕΝΑ στους πίνακες, καμμία πληροφόρηση τίποτα.. η πτήση εξαφανισμένη !!
Μήπως εκεί δεν επικοινωνούν οι επιβάτες με το αεροδρόμιο ? Δες τη Φρανκφούρτη , που διαχειρίζεται η "φίλη" σου εταιρεία !! Εκεί δεν διανοείται να μην έχει τηλέφωνο, help desk κλπ. Εδω απλά, έχουν τους υποτακτικούς κυβερνώντες και κανουν οτι θέλουν. Καμμία εποπτεία απο κρατική αρχή στα αεροδρόμια. Ολα καλά ?
 
Σε όλα τα αεροδρόμια με τις locos (αλλά και μερικές full service) υπάρχουν ανάλογα προβλήματα, γιατί σε τέτοιες καταστάσεις (20ωρες καθυστερήσεις ) οι εταιρείες δίνουν υποτυπώδη ενημέρωση στα αεροδρομια και μηδέν στους επιβάτες.

Μερικές φορές τα αεροδρόμια έχουν κάποια έμμεση πληροφόρηση (π.χ. λόγω υποβολής νέου σχεδίου πτήσεως στο Eurocontrol) και σε μικρά αεροδρόμια μπορεί να το πουν προφορικά (μου έχει τύχει) αλλά δεν είναι εξουσιοδοτημένα να την περάσουν στις οθόνες των επιβατών πριν ενημερωθούν επίσημα από την εταιρεία.

Έχω μεγάλη διάθεση να σου απαντήσω για τα πολιτικά αλλά είναι άσκοπο γιατί εδώ καραδοκούν οι διαχειριστές και θα το σβήσουν.
 
Το ζήτημα της κρατικής εποπτείας στα αεροδρόμια δεν αφορά αποκλειστικά την προστασία του καταναλωτή, θα έλεγα μάλιστα ότι το συγκεκριμένο είναι και από τα λιγότερο σημαντικά θέματα, όσο κι αν πουλάει πιο πολύ στον τύπο. Ζητήματα safety και security είναι πολύ πιο σημαντικά κατά την άποψη μου και εκεί πρέπει να διευκρινιστεί ο αντίκτυπος του όποιου ελλείμματος κρατικής εποπτείας.
Πέραν αυτών, σαφώς και δεν είναι ο ρόλος του φορέα λειτουργίας του αεροδρομίου να ενημερώνει για το λόγο της καθυστέρησης, είναι δουλειά της αεροπορικής εταιρείας ή των αντιπροσώπων της αυτό. Ο φορέας λειτουργίας θα ενημερώσει από fids, ιστοσελίδα κλπ απλά για την ύπαρξη της καθυστέρησης.
Πάντως, για να είμαστε δίκαιοι, οι ίδιοι άνθρωποι που τώρα υπερασπίζονται τον τωρινό φορέα λειτουργίας, σε αντίστοιχη περίπτωση με τον προηγούμενο φορέα λειτουργίας θα είχαν σκαρφαλώσει στα κάγκελα.
Δεν υπάρχει αποκλειστικότητα στην ιδεοληψία, απλά οι ιδεοληπτικοι είναι πολύ τυφλωμένοι για να το καταλάβουν.
 
Top