LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Φαίνεται ότι κατάργησαν τη Fastlane για τα χρυσά μέλη ή/και τους επιβάτες business. Τουλάχιστον τις τελευταίες δύο φορές μου αρνήθηκε η πρόσβαση (παρά το γεγονός ότι στη κάρτα επιβίβασης αναγράφεται ρητά Business / C και priority). Σαν δικαιολογία μου είπαν ότι το σύστημα τους δείχνει άκυρο. Οι πτήσεις ήτανε με LH και OS, αλλά είχε κι άλλο επιβάτη με κάρτα επιβίβασης Α3, στον οποίο επίσης δεν έδωσαν πρόσβαση. Όταν ρώτησα στο CI μου είπαν ότι η Fraport άλλαξε το σύστημα, και Fastlane έχουν μόνο προσωπικό και ΑΜΕΑ. Βέβαια, δεν γνωρίζω εάν αυτό είναι αλήθεια ή εάν ισχύει γενικά για όλες τις αεροπορικές ή απλά κάποιες δεν θέλουν πια να πληρώσουν για τη πρόσβαση.
 
Την Παρασκευή 10/06 που πέταξα με την Α3 για Βερολίνο, πέρασα κανονικα από την fastlane.
 
Δηλαδή το Fast Track ισχύει ανάλογα με τα κέφια του σεκιουριτά...
 
Δεν αποκλείω ότι το πρόβλημα είναι η LH group. Γιατί όντως σκάναρε τη κάρτα επιβίβαση και μετά μου είπε ότι δεν έχω πρόσβαση. Στη ερώτησή μου γιατί δεν μου δίνει, αφού γράφεται ρητά business, τη σκάναρε ξανά και μου είπε να ρωτήσω τη αεροπορική. Και όταν ρώτησα στο Check in μου είπαν ότι δεν υπάρχει πια fastlane. Τέλος πάντων, θα στείλω παράπονα στην LH και στην OS.
 
Στο lounge της Α3 δεν είχα κανένα πρόβλημα.
 
Σύμφωνα με την απάντηση που πήρα από τη fraport (έστειλα παράπονα μέσω της online φόρμας) το πρόβλημα είναι όντως η LH group που δεν έχει κλείσει σύμβαση για τη χρήση της fast lane. Όπως το καταλαβαίνω, από 1 Ιουνίου πρόσβαση έχουν μόνο επιβάτες των αεροπορικών που έχουν κλείσει τέτοια σύμβαση (και υποθέτω ότι πληρώνουν κάτι έξτρα...). Και όντως, μέχρι τέλος Μαϊου είχα πρόσβαση, ενώ από τότε με πτήσεις LH και OS όχι.

Είναι φυσικά απαράδεκτο από την LH εάν συνεχίζει να μην το προσφέρει. Και φυσικά έστειλα παράπονα και σε LH και OS (και θα στείλω και στην LX εάν στην επόμενη πτήση επίσης μου αρνούνται την πρόσβαση).
 
Συμφωνα με σημερινη συνεντευξη του Γιώργου Βήλου (Γενικού Διευθυντής Ανάπτυξης της Fraport) , "το «βαρύ χαρτί» των 14 περιφερειακών αεροδρομίων που είναι αυτό της Θεσσαλονίκης απέχει ακόμα πολύ από τα στατιστικά του 2019" .
Ενδεικτικό είναι πως στο εξάμηνο , το Μακεδονία βρίσκεται στο -21% σε σχέση με το 2019, όταν στα 8 από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια είχαμε ήδη επιβατική κίνηση μεγαλύτερα από ό,τι πριν 3 χρόνια.
 
Top