LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Στην ομιλία είδα να γίνεται γενικά αναφορά περί "αναβάθμισης του αεροδρόμιου". Ως γνωστό η αναβάθμιση του αεροδρομίου, εδώ και 3 χρόνια περιλαμβάνει ουσιαστικά μόνο την επέκταση του διαδρόμου 10/28. Το έργο του νέου αεροσταθμού έχει -για την ώρα- εγκαταλειφθεί.

Το πρώτο μέρος του έργου επέκτασης του διαδρόμου όντως περιλαμβάνει την εξυγίανση του βυθού (καθώς και τη δημιουργία των πλευρικών τοιχωμάτων). Πού είναι το πρόβλημα? Όσο για το χώρο προέλευσης των αδρανών, αυτός ήταν αρχικά ο Άγιος Αντώνιος, άλλα λόγω αντιδράσεων των κατοίκων η τοποθεσία άλλαξε, και τα αδρανή πλέον θα μεταφέρονται από το Λιτόχωρο. Αυτό βέβαια προϋποθέτει να κατασκευαστεί πρώτα το λιμάνι εκεί.

Τώρα που βλέπει ακριβώς ο δημοσιογράφος το μεγάλο πρόβλημα "ασφυξίας" στο αεροδρόμιο δεν το καταλαβαίνω. Ασφυξία υπήρχε στο α/δ πριν 10 χρόνια οπότε και ήταν επιτακτική η ανάγκη νέου αεροσταθμού. Τότε όμως αντί να προχωρήσει άμεσα το νέο terminal, αποφασίστηκε να επεκταθεί το υπάρχον, διπλασιάστηκε, και έτσι το νέο terminal μπήκε σε 2η προτεραιότητα. Για τις βραχυπρόθεσμες ανάγκες υπάρχει -όπως έχει ήδη αναφερθεί στο topic- πλάνο νέας επέκτασης του κτιρίου προς την πίστα.

Και ας αποφασίσουν επίσης τι εννοούν ακριβώς με τον όρο «διεθνές» αεροδρόμιο («Η κατάσταση σ' αυτό που λέγεται αεροσταθμός Θεσσαλονίκης είναι πολύ μακράν ώστε να ονομάζεται διεθνές αεροδρόμιο»). Γιατί αν εννοούμε τα αεροδρόμια που δέχονται διεθνείς πτήσεις, η Ελλάδα έχει ήδη 25…
 
οι πτησεις της easyjet για dortmund εχουν πληροτητα η οχι?και κατι αλλο θα υπαρχει αλλος προορισμος της easyjet απο skg?? :twisted: :twisted:
 
οι πτησεις τησ easy εχουν πολυ καλη πληροτητα ....πανω απο 90% εωσ και 100% καμια φορα ....
το χειμωνα φυσικα και θα συνεχισουν
επισησ ακουγετε και το λονδινο ....
να δουμε και καποια στιμγη την ανακοινωση τησ εταιρειασ
 
επισης ξεκινησε και ο προαστιακος θεσσαλονικης που σε πρωτη φαση θα κανει θεσσαλονκη-λιτωχορο με 6 ευρω κοστος.στη τελικη ευθεια ειναι και η μελετη για να επεκταθει και στο αεροδρομιο.αυτο θα ηταν πολυ χρησιμο πιστευω.... :cool: :cool: :cool:
 
Εμένα πάλι κάτι δεν μου κάθεται καλά με αυτό το 'προαστιακός Θεσ/νίκης'. Το ότι μπήκαν μερικοί καινούργιοι συρμοί για Λιτόχωρο, δεν μου κάνει για κάτι καινούργιο, από τη στιγμή μάλιστα που μιλάμε για την υπάρχουσα γραμμή του ΟΣΕ για Αθήνα, και όχι για νέα χάραξη γραμμής όπως ο προαστιακός στην Αθήνα. Το όλο θέμα μου κάνει κάτι σε στυλ 'να έχουμε και μεις προαστιακό όπως η Αθήνα'. Μόνο που στην Αθήνα ο προαστιακός πάει και αεροδρόμιο, το οποίο συνδέει κ με άλλες πόλεις (πχ. Κόρινθο, Κιάτο)!

Η σύνδεση του με το ΚΑΘΜ θα ήταν πολλή χρήσιμη, αλλα δεν πείθομαι. Στην Αθήνα έγινε σχετικά γρήγορα, μιας κ βρίσκεται μεταξύ των 2 κλάδων της Αττικής οδού. Στη Θεσσαλονίκη θα πρέπει να γίνει χάραξη από την αρχή, σωστά; Και εξάλλου υποτίθεται ήδη ότι υπάρχει σκέψη για σύνδεση του μετρό Θεσ/νίκης με το αεροδρόμιο, ίσως λοιπόν να είναι αρκέτή αυτή η σύνδεση, όποτε (και αν) γίνει.

Σπύρος
 
spiros":2k0epuyl said:
Εμένα πάλι κάτι δεν μου κάθεται καλά με αυτό το 'προαστιακός Θεσ/νίκης'. Το ότι μπήκαν μερικοί καινούργιοι συρμοί για Λιτόχωρο, δεν μου κάνει για κάτι καινούργιο, από τη στιγμή μάλιστα που μιλάμε για την υπάρχουσα γραμμή του ΟΣΕ για Αθήνα, και όχι για νέα χάραξη γραμμής όπως ο προαστιακός στην Αθήνα. Το όλο θέμα μου κάνει κάτι σε στυλ 'να έχουμε και μεις προαστιακό όπως η Αθήνα'. Μόνο που στην Αθήνα ο προαστιακός πάει και αεροδρόμιο, το οποίο συνδέει κ με άλλες πόλεις (πχ. Κόρινθο, Κιάτο)!

Νέες γραμμές γίνονται εκεί που δεν υπάρχουν υφιστάμενες. Η γραμμή Αθήνα-Κιάτο ή η μελλοντική Αθήνα-Οινόη (με διακλάδωση προς Χαλκίδα) δεν είναι γραμμή του Προαστιακού αλλά η νέα γραμμή υψηλής ταχύτητας Αθήνα-Πάτρα του ΟΣΕ και τμήμα του άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης αντίστοιχα.

Στην Θεσσαλονίκη ακριβώς το θετικό στοιχείο είναι ότι υπάρχει ήδη υποδομή από τον ΟΣΕ για την ανάπτυξη προαστιακού σιδηρόδρομου προς τα νότια (Κατερίνη, Λάρισα), δυτικά (Σίνδο, Αλεξάνδρεια, Βέροια) και βόρεια (Κιλκίς, Σέρρες). Ο προαστιακός σιδηρόδρομος δεν είναι τίποτα άλλο από ένας σιδηρόδρομος που εκτείνεται σε μια ακτίνα ως 100 km από ένα αστικό κέντρο και έχει μεγαλύτερη συχνότητα δρομολογίων. Χρησιμοποιεί τις υποδομές του συμβατικού σιδηροδρόμου, απλώς υπάρχει απαίτηση για κατάλληλη διαμόρφωση των σταθμών (για πιο μαζική χρήση), ηλεκτροκίνηση και κατάλληλη σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση. Επομένως μετά από την απαραίτητη αναβάθμιση των υφιστάμενων γραμμών του ΟΣΕ γύρω από την Θεσσαλονίκη μπορεί άνετα να λειτουργήσει προαστιακός σιδηρόδρομος. Η αρχή έγινε με το Θεσ/νίκη-Λιτόχωρο αφού η γραμμή είναι ήδη διπλή και ηλεκτροκινούμενη.
Για τη σύνδεση με το αεροδρόμιο και τη Χαλκιδική πρέπει να κατασκευαστεί εξ' αρχής νέα υποδομή αφού δεν υπάρχει γραμμή σιδηροδρόμου προς τα νότια.

Τέλος off-topic...
 
παντως κατα πασα πιθανοτητα το νεο αεροδρομιο θεσσαλονικης θα ειναι προς τα δυτικα.εκει που ειδη εχει καλο οδικο,σιδηροδρομικο δικτυο με ευκολη προσβαση.ετσι μαλλον εκει θα πηγαινει και ο προαστιακος και οχι στο σημερινο αεροδρομιο το ποιο θα χρησημοποιητε μονο για πτησεις εσωτερικου και θα εχει δευτερευοντα ρολο(αν ολα πανε κατ ευχειν). :twisted: :twisted: :twisted:
 
Ποιο νέο αεροδρόμιο ακριβώς? :rolleyes:
Δεν ξοδεύονται αυτή τη στιγμή κάποια εκατομμύρια ευρώ για να μετακινήθεί το αεροδρόμιο αλλού. Όταν ολοκληρωθούν τα έργα στο LGTS (διάδρομος + αεροσταθμός), θα καλύπτουν ανάγκες τουλάχιστον ως το 2030.
 
xristos":2hx32w3o said:
Ποιο νέο αεροδρόμιο ακριβώς? :rolleyes:
Δεν ξοδεύονται αυτή τη στιγμή κάποια εκατομμύρια ευρώ για να μετακινήθεί το αεροδρόμιο αλλού. .............

Φίλε μου δυστυχώς τα εκατομμύρια ξοδεύονται και πολύ άνετα μάλιστα για οποιαδήποτε έργα. Εξάλλου δεν βγαίνουν και από την τσέπη τους. Οσοί δουλεύουν στο Μακεδονία θα ξέρουν να πουν πόσες φορές στρώθηκε η Apron,πριν τους αγώνες, και σε τι κατάσταση είναι τώρα.
 
χιλιες φορες να γινει νεο αεροδρομιο στα δυτικα του νομου παρα να γινει η επεκταση του παροντος αεροδρομιου!!!!!!!ξερετε μεταξυ αλλων τι καταστροφη θα επηφερει η επεκταση του 10/28 στο θερμαικο? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
 
Top