LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Απο οτι εχω ακουσει, θα γινει ισως επεκταση προς την πλευρα της πιστας αλλα αυτο το λεω με καθε επιφυλαξη μιας κ προς το παρον δεν θυμαμαι απο που το εμαθα. Αυτο που ξερω με βεβαιοτητα ειναι οτι μεχρι αρχες του 2008 θα αρχισει να κατασκευαζεται ο νεος αυτοκινητοδρομος που θα συνδεει την δυτικη Θεσσαλονικη/Εγνατια με το αεροδρομιο, οποτε η κατασταση θα βελτιωθει ακομα περισσοτερο.

Κατα τα αλλα αυτο που βλεπω να χειροτερευει στο αεροδρομιο καθε φορα που παω εκει ειναι η γενικη του κατασταση οσον αφορα τοιχους, πατωματα και ταβανια κ κυριως στον χωρο αφιξεων/αποσκευων, οχι απο πλευρας ποιοτητας κατασκευης αλλα απο πλευρας συντηρησης. Δεν λεω οτι ειναι βρωμικο, απλα οτι τα υλικα που χρησιμοποιηθηκαν ισως δεν συντηρουνται σωστα κ αρχιζουν να δειχνουν τα χρονακια τους...δηλαδη για ποιο λογο επρεπε να χρησιμοποιηθει αυτη η μεταλλικη/αλουμινενια επενδυση σε τοιχους κ κολωνες με συνεπεια αυτες οι επενδυσεις να ειναι γεματες δαχτυλιες κ οτιδηποτε αλλο...αρχιτεκτονικα ειναι ισως ομορφο αλλα για εναν χωρο - πυλη σε μια χωρα, απο οπου περνανε χιλιαδες ατομα καθημερινα θα επρεπε η ολη κατασταση να ειναι λιγακι πιο προσεγμενη...επισης διακρινω εναν καποιο ερασιτεχνισμο στην σημανση, οχι τοσο ορθογραφικα λαθη οσο συντακτικα (στα αγγλικα) αλλα κ κατι μικρολεπτομερειες οπως στραβοκολλημενα γραμματα κτλ...
Δεν ειμαι απο αυτους που δινουν σημασια στην λεπτομερεια, αλλα ειναι 2-3 ψιλοπραγματα που βγαζουν ματια κ διορθωνονται πολυ ευκολα, ωστε να κανουν την ολη εμπειρια ακομα πιο ελκυστικη...
 
αυτος ο αυτοκινητοδρομος ποτε τελειωνει? :D
 
Γιατι εξαφανιστηκαν οι δεινοσαυροι??? (Κ οι 2 ερωτησεις εχουν επισης συγκεκριμενες κ ευκολες απαντησεις...)

Το 2011 περιπου, (αν υποθεσουμε οτι θα ξεκινησουν συντομα) ειναι δυσκολο εργο γιατι λεει θα εχει 9 χιλιομετρα σηραγγες...Μεχρι τοτε λογικα θα εχει τελειωσει και ο διαδρομος στο αεροδρομιο.
 
δηλαδη το 2011 το μακεδονια θα εχει νεο αεροδιαδρομο,αυτοκινητοδρομο
προαστιακο και μετρο(στην πολη) και μισοτελειομενο καινουργιο αεροσταθμο?ψιλοαπιστευτο!μακαρι να γινει ομως :cool: :cool:

επισης μηπως ξερετε κανενα σαιτ για το μακεδονια?
 
Έψαχνα πολυ καιρό αυτό το άρθρο το οποίο θα μας κατατόπίσει όλους μας πιστεύω έστω και εν μέρει. Δυστυχώς δεν το βρήκα σε ηλεκτρονική μορφή γιατί είναι σε ένα ένθετο΄που έδινα στην ΔΕΘ. Διαβάστε το αξίζει τον κόπο:

Μετ’ εμποδίων προχωρούν τα σχέδια για την πλήρη αναμόρφωση του «Μακεδονία»
ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
Αν και ήδη η μελέτη για την κατασκευή ενός νέου σύγχρονου αεροσταθμού με ξενοδοχεία και βοηθητικούς χώρους είναι έτοιμη, δεν έχει γίνει ακόμη η δημοπράτηση του έργου
Το SOS για το αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ως έργο-σταθμό για την ανάπτυξη της πόλης, είχε σημάνει μια δεκαετία, τουλάχιστον πριν. Είχαν καταλήξει ότι άμεσα:
- Το αεροδρόμιο μένει εκεί που είναι τώρα, παρά τις όποιες δυσκολίες προσέγγισης που έχει και τις χαμηλές νεφώσεις που το πλήττουν καίρια.
- Η κατασκευή ενός διαδρόμου προσαπογείωσης στη θάλασσα και σε βάθος 1000 μέτρων ήταν η λύση ώστε να μπορεί αυτό το αεροδρόμιο να δεχθεί υπερατλαντικές πτήσεις και να ανεβάσει τα στάνταρ ασφαλείας στις χαμηλές νεφώσεις, στις επιχειρούμενες προσγειώσεις με ομίχλη.
- Ένας νέος αεροσταθμός, πλάι στον Ανθεμούντα ποταμό και προς τη θάλασσα, ήταν απαραίτητος για τον πραγματικό εκσυγχρονισμό του αεροδρομίου και την εξυπηρέτηση 8 εκατομμυρίων επιβατών, που θα κινηθούν μέσα στα 6 προσεχή χρόνια από το αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Ήταν επιτακτική ανάγκη για εργασίες, στις υφιστάμενες εγκαταστάσεις, τόσο με την αύξηση των χώρων στάθμευσης των αεροσκαφών και τη δημιουργία υψηλότερων στάνταρ ασφαλείας, όσο και την επέκταση του υφιστάμενου αεροσταθμού.
Το ¨άμεσο¨ υλοποιήθηκε τόσο σε σχέση με τον αεροσταθμό, που επεκτάθηκε ενόψει της συνόδου κορυφής της Χαλκιδικής, ώστε να μπορεί να εξυπηρετεί με ανθρώπινες συνθήκες 4 εκατ. Επιβάτες το χρόνο, όσο και στα ζητήματα ασφαλείας, με την εγκατάσταση και λειτουργία ραντάρ στην Περαία και βελτίωση των συστημάτων προσέγγισης. Επόμενη υλοποίηση ήταν η αύξηση των χώρων στάθμευσης αεροσκαφών από 4 σε 20. Προχώρησαν ακόμη:
- Η μελέτη για την επέκταση του διαδρόμου προσαπογείωσης. Εξασφαλίστηκε η χρηματοδότηση του έργου. Δημοπρατήθηκε, αλλά εργολάβος δεν εγκαταστάθηκε γιατί άρχισε η ατέρμονη διαδικασία των προσφύγων. Με την εκλογή της νέας κυβέρνησης το έργο ξαναδημοπρατήθηκε και από την 1η Σεπτεμβρίου μπήκε στην ουσιαστική φάση πραγμάτωσής του, με τη μεταφορά και απόθεση των αδρανών υλικών.
- Ο νέος αεροσταθμός σε επίπεδο μελέτης, έτοιμης προς δημοπράτηση, κόστισε 15 εκ. € θεωρείται ως υπόδειγμα σύγχρονου αεροσταθμού, με υπόγειο πάρκινγκ, σταθμούς εξυπηρέτησης των αεροσκαφών και ξενοδοχείο για την εξυπηρέτηση των επιβατών. Προβλέπει ακόμη ένταξη του μετρό στην όλη λειτουργία του αεροσταθμού και σε μια επόμενη φάση χώρο προσέγγισης καταμαράν., εφόσον προχωρήσει η θαλάσσια αστική συγκοινωνία της πόλης. Πάρκινγκ και ξενοδοχείο είχαν προβλεφθεί να ανεγερθούν με αυτοχρηματοδότηση. Δημοπράτηση του νέου αεροσταθμού δεν έγινε ποτέ. Πολλές φορές επισημάνθηκε ότι ο υπάρχων αεροσταθμός, που προοριζόταν για εξυπηρέτηση επιβατών τσάρτερ, επαρκεί.
Σε σχέση με τον διάδρομο προσαπογείωσης υπάρχουν δυο ανοικτά μέτωπα:
- Το ένα έχει να κάνει με τα αδρανή υλικά που πρέπει να μεταφερθούν με φορτηγίδες από το αλιευτικό καταφύγιο Δρίτσα του Λιτοχώρου και με δεδομένη την αντίδραση τοπικών φορέων ότι θα υπάρξει περιβαλλοντική βλάβη στην περιοχή τους. Η μεταφορά από μια τόσο απομακρυσμένη περιοχή ανεβάζει αισθητά το κόστος κατασκευής.
- Το δεύτερο, όπως εκτιμήθηκε από καθηγητές του Μετσόβιου Πολυτεχνείου, είναι ότι θα υπάρξουν προσαμμώσεις και απομμώσεις στην παραλία της Περαίας και θα απαιτηθούν συγκεκριμένες δράσεις, κατά την πορεία του έργου, για να μετριασθεί το ενδεχόμενο αυτό, που θα αλλάξει τα δεδομένα της περιοχής. Ειδικός κωδικός χρηματοδότησης των δράσεων αυτών υπάρχει, αλλά είναι άγνωστο έως ποιο βαθμό θα χρειασθεί να γίνουν.
Η ολοκλήρωση της επέκτασης του διαδρόμου κατά 1000 μέτρα στη θάλασσα θα δώσει το πλεονέκτημα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» να δέχεται υπερατλαντικές πτήσεις – δυνατότητα που τώρα έχουν στην ευρύτερη περιοχή της, πέραν του Ελ. Βενιζέλου, το Μιλάνο και η Βιέννη.
- Τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, όμως δεν θα υπάρξουν, κατά την εκτίμηση όσων γνωρίζουν τα του αεροδρομίου αν δεν υπάρξει ο νέος αεροσταθμός. Το κόστος κατασκευής του, με τις 36 νέες θέσεις στάθμευσης αεροσκαφών, υπολογίζεται στα 500 εκ. €, αλλά θα είναι το έργο που θα εκσυγχρονίσει και θα κάνει λειτουργικό, με τις σύγχρονες απαιτήσεις λειτουργίας αεροδρομίων, το αεροδρόμιο «Μακεδονία».
ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:
- Τον Ιούλιο του 2007 διακινήθηκαν από το αεροδρόμιο 558.485 επιβάτες. Σε σχέση με την κίνησή του Ιουλίου του 2006 σημείωσε αύξηση της τάξης του 10,7%.
- Στο επτάμηνο του 2007 διακινήθηκαν 2.402.037 επιβάτες, αύξηση 7,8%.
- Το 2006 είχαν ταξιδέψει 4.087.483 επιβάτες, άνοδος σε σχέση με το 2005 που φτάνει το 2,93%.
- Η Ρωσία με 96.335 επιβάτες είναι στην πέμπτη θέση, ελάχιστα πίσω από την Ιταλία με 96.647. Η Γερμανία είναι πάντα στην πρώτη θέση με 556.911 επιβάτες, ακολουθεί η Αγγλία με 140.386 και έπεται η Κύπρος με 126.781 επιβάτες.
Μεγάλες αυξήσεις αναλογικά σε σχέση με το επτάμηνο του 2006 είχαν οι Κιργιστάν, Λευκορωσία, Λιθουανία, Γαλλία, Δανία, Φιλανδία: έφτασαν τους 2.613 επιβάτες. Μεγάλη μείωση, αντίθετα, σημειώθηκε στις αφίξεις και αναχωρήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο.
 
ποτε ολοκληρονεται ο νεος πυργος ελεγχου στο μακεδονια? :D :D
 
αφου δεν απαντατε...τελος παντων...Χθες πηγα στο μακεδονια να παραλαβω κατι βαλιτσες και σαν να μου φανηκε οτι το αεροδρομιο μεγαλωσε λιγο.συγχωρεστε με αμα λεω βλακειες αλλα εγω ετσι το ειδα.αληθευει? :twisted: :twisted: :twisted:
 
abc":bttljtnh said:
Χθες πηγα στο μακεδονια να παραλαβω κατι βαλιτσες και σαν να μου φανηκε οτι το αεροδρομιο μεγαλωσε λιγο.

Από πότε είχες να πας? :oops:
 
απο τον αυγουστο :twisted: :twisted:
 
τι θα γινει τελικα με το νεο terminal? δεν βλεπω να γινεται τιποτα :evil: :evil:
 
Top