όταν λες ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα μήπως υπερβάλεις.αμα δεν μπορεί μια ο 34 που έχει έστω και μια standard VOR διαδικασία,θα μπορεί ο 28 που είναι circle to land?
όταν οι άνεμοι είναι βόρειο-βορειοδυτικοί(δηλ.320-330-340 μοίρες που είναι κατά 90% τα πρωινά) με πάνω απο 10 kts και επικρατεί αρκετά χαμηλή νέφωση,οι προσγειώσεις είτε είναι ο 28 είτε ο 34 είναι το ίδιο πράγμα,ακατόρθωτες σύμφωνα με τα minima.ο 10 και ο 16 δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν φυσικά με πάνω απο 10 kts tailwind πόσο μάλλον σε gusts που δημιουργούν tailwinds.άρα θα ήταν το ίδιο πράγμα,πάντα όμως σύμφωνα με τη νομοθεσία.