LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Ανήκει σε μια μικρή Αυστριακή εταιρεία έχουν άλλα 2 F100
http://www.ijm.at/en/
 
CaptainChris":14dznz45 said:
Επισης το ATR 42 της Swiftair που ειναι σχεδον μονιμα στο αεροδρομιο απο ποιον ειναι ναυλομενο και γιατι? Σημερα ηρθε στης 1220 χωρις να εχει ανακοινωθη τιποτε απο τα μεγαφωνα, βεβαια.

Πρόκειται για καθημερινή cargo πτήση για λογαριασμό της DHL από Αθήνα. Πραγματοποιείται εδώ και πολλά χρόνια.
 
Καλημέρα. Πριν από λίγο από ότι είδα στο rdrinfo οι Κυπριακές 424 μετά από δυο προσπάθειες για προσγείωση είναι ήδη στα 10000 πόδια οπότε μάλλον πάει για το εναλλακτικό. Ξέρουμε γιατί ακριβώς? Φυσικά είναι ο καιρός αλλά τι συγκεκριμένα? Καταιγίδα άνεμος χαμηλή νέφωση? Πετάω σε 3 ώρες για Θεσσαλονίκη και δεν μου είναι ότι ευχάριστο να βλέπω κάτι τέτοιο.
Edit:Επίσης Alitalia 734 Και ΟΑ908 μόλις ακύρωσαν. Ίσως τα νέφη στα 500 πόδια να επηρεάζουν την προσγείωση στο 34.

2011/12/22 08:50 LGTS 220850Z 33017G27KT 9999 -RA SCT005 OVC030 03/02 Q1008 NOSIG
 
Είχε αρχίσει να ρίχνει και χιονάκι αλλά δε νομίζω να επηρεάζει τις προσγειώσεις. :|
 
Βοριαδες ανω των 10kt και χαμηλη νεφωση ειναι συνδυασμός που ουτε ο 16 αλλα ουτε και ο 34 μπορουν να χρησιμοποιηθουν για προσγειωσεις. Αν ηταν ανοιχτος ο 10/28 δεν θα υπηρχε προβλημα.
 
όταν λες ότι δεν θα υπήρχε πρόβλημα μήπως υπερβάλεις.αμα δεν μπορεί μια ο 34 που έχει έστω και μια standard VOR διαδικασία,θα μπορεί ο 28 που είναι circle to land?
όταν οι άνεμοι είναι βόρειο-βορειοδυτικοί(δηλ.320-330-340 μοίρες που είναι κατά 90% τα πρωινά) με πάνω απο 10 kts και επικρατεί αρκετά χαμηλή νέφωση,οι προσγειώσεις είτε είναι ο 28 είτε ο 34 είναι το ίδιο πράγμα,ακατόρθωτες σύμφωνα με τα minima.ο 10 και ο 16 δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν φυσικά με πάνω απο 10 kts tailwind πόσο μάλλον σε gusts που δημιουργούν tailwinds.άρα θα ήταν το ίδιο πράγμα,πάντα όμως σύμφωνα με τη νομοθεσία.
 
Το λέω με το σκέπτικο ότι έχουμε βοριά (σήμερα ήταν από 330-340 μοίρες), άρα για τον 10 είναι περισσότερο crosswind και όχι τόσο tailwind. Προφανώς και στον 28 δεν μπορεί να κατέβει τίποτα.
 
Τα πράγματα είναι δύσκολα σήμερα στη Θεσ/νίκη και δυστυχώς ταλαιπωρείται πολύς κόσμος. Οι 30kt από 330 μοίρες είναι το κερασάκι στην τούρτα. Με SCT στα 600ft και OVC στα 2500ft με τον Τρίλοφο από κάτω είναι το βασικό πρόβλημα. Ήδη Ryanair, Easy, Alitalia κ.α έχουν κάνει divert αρχικά Αθήνα και αφού επέστρεψαν για να ξαναδοκιμάσουν έφυγαν πίσω ενώ Ολυμπιακές, Aegean, Κυπριακές το προσπαθούν με κάποιες να τα καταφέρνουν αλλά τις περισσότερες όχι.
 
spinal":15tt3e5j said:
Ήδη Ryanair, Easy, Alitalia κ.α έχουν κάνει divert αρχικά Αθήνα και αφού επέστρεψαν για να ξαναδοκιμάσουν έφυγαν πίσω

Η Ryanair σήμερα δεν είχε μία προγραμματισμένη πτήση για Θεσσαλονίκη στις 16:00 (18:00 ώρα Ελλάδας); Αυτό δείχνει το αεροδρόμιο.

http://www.stanstedairport.com/flight-information

Code:
2011-12-23 16:00:00.0 	FR8582 	THESSALONIKI 	SCHEDULED

Υπάρχουν πληροφορίες για την αντίστοιχη αυριανή; Ευχαριστώ. :)
 
Ευκαιρία να πάρει μυρωδιά απο ΑΙΑ η Ryanair και να της αρεσει! :p
 
Top