mroa412":3ozjh1ic said:η αεροπορικη νομοθεσια αν εχεις ακουστα ακολουθηται κατα γραμμα δεν υπαρχει καποια νομοθεσια της θεσσαλονικης μην παραπληροφορεις τον κοσμο επειδη ειδες στο approach chart να γραφει 4%
Δεν είναι παραπληροφόρηση το 4% στη Θεσσαλονίκη. Όταν σχεδιάστηκε το approach μετά από μελέτες είδανε ότι για να περνάνε τα εμπόδια τα αεροπλάνα πρέπει να έχουν minimum 4% climb gradient. Η νομοθεσία μιλάει για ελάχιστο climb gradient που πρέπει να έχουν τα αεροπλάνα, και ισχύει ακόμα και αν απογείωση γίνεται πάνω από θάλασσα. Έχεις μπερδέψει πολλά πράγματα σε αυτά που διαβάζεις, και χρειάζεται μεγαλύτερη προσοχή και κατανόηση