LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τουλάχιστον δεν έγραψαν για "αεροδιάδρομο"!
 
Ουφ,τώρα ησύχασα,γιατί είχα μια έγνοια πως θα πετάω απευθείας για Μπανγκόκ... :rant: Κανά Άμστερνταμ λέω γω θα αποκτήσουμε ποτέ κι ας αφήσουν τις @@ για τις διηπειρωτικές... :wall:
 
Φίλε, περιγράφεις ακριβώς το πρόβλημα. Δεν είναι η απουσία υπερατλαντικής πτήσης. Εδώ καλά καλά δεν τις έχει πια ούτε και ο LGAV-αρος. Είναι οι διαρκώς μειούμενες συνδέσεις με το επιχειρηματικό κέντρο της Ευρώπης. Κάτι που αντανακλά το ότι η πόλη χάνει σε επιχειρηματική δραστηριότητα. Τι μας μένουν? Οι lo-co από Γερμανία, κυρίως, και τα charters από τις χώρες του πρώην υπαρκτού. Καλοδεχούμενες, δεν λέω, αλλά αυτό δεν είναι που θα διατηρήσει year-round συνδέσεις με την κεντρική και βόρεια Ευρώπη.
 
alex96":1xndwvz0 said:
Υπογράφηκε η σύμβαση για την επέκταση του βασικού διαδρόμου αποπροσγειώσεων του "Κ.Α.Μακεδονία".
Το ΑΠΕ-ΜΠΕ κλασσικά μπερδεύει μάλλον τον αναγνώστη. Το έργο αυτό αφορά μόνο την αναβάθμιση του ήδη υφιστάμενου 10/28 και όχι την προέκταση, έργο το οποίο ήδη είναι σε εξέλιξη εδώ και χρόνια και περιλαμβάνει και την ασφαλτόστρωση διαδρόμου/τροχοδρόμου/συνδετηρίων.
 
Εχουμε ξανά συζητήσει στις σελ. 37-38 γιά την αναβάθμηση του διαδρόμου
 
Με ρυθμο χελωνας προχωρανε τα εργα
Γνωριζει κανεις ποτε θα ολοκληρωθει πληρως ο 10/28 ;
 
Η σύμβαση προβλέπει χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των έργων τις 600 ημέρες.
 
Προς τι τοση περιεργεια ποτε θα επεκταθει και ποτε θα επεκταθει σιγα τα ΟΑ
 
Ειναι πολυ σημαντικό να τελειώσει το έργο διότι προς το παρόν ο ένας διάδρομος εχει "αχριστευτει" με αποτέλεσμα πρώτον να μην μπορούν να προσγειωθουνε τα αεροσκάφη όταν επικρατούν μετριας εντασης βόρειοι άνεμοι κ η οροφή των νεφών ειναι κάτω απο τα 1300 πόδια . Και δεύτερον αν μια μέρα ενα αεροσκάφος ακινητοποιηθεί στον 16,χωρις να επηρεάζεται ο 10-28, θα κλείσει το αεροδρόμιο κ ειναι κρίμα εφ'οσον διαθέτει 2 διαδρόμους να ταλαιπωρείται τόσος κόσμος και οι εταιρίες να χάνουν χρήματα στις 2 παραπάνω περιπτώσεις ......
 
πιο μειζον θεμα πιστευω ειναι ποτε θα εγκαταστησουν cat III για προσεγγισεις με 0ft decision altitude παρα αν θα επεκταθει
 
Top