LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

  • Thread starter Thread starter Junior
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τεράστια ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό του αεροδρομίου «Μακεδονία»-Μεγάλη ουρά στο χώρο ελέγχου

http://www.thessnews.gr/article/32618/t ... gchou-foto

Απίστευτη ταλαιπωρία περίμενε και σήμερα τους επιβάτες των πρωινών πτήσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία». Οπλισμένοι με υπομονή έπρεπε να είναι όσοι επέλεξαν να πετάξουν και σήμερα με τις πρωινές προγραμματισμένες πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη. Καθώς δημιουργήθηκε τεράστια ουρά η οποία ξεπερνούσε κάποια στιγμή τα 500 άτομα.
2regw3t.jpg
 
Είναι πραγματικά απαράδεκτο να κατασκευάζουν Τερμιναλ το 2017 και να μην φτιάχουν ή έστω να προβλέπουν φυσούνες.

Θα πρέπει να ρωτήσουμε την Fraport τον λόγο αλλά μάλλον η τσιγκουνία τους θα είναι. Αφού σιγά την επένδυση που θα κάνουν.
Τζάμπα τα πήραν τα αεροδρόμια...
 
Καλά 1,23 δις + 25 εκατομμύρια το χρόνο + 20 % των κερδών στο κράτος το χρόνο δεν το λες τσάμπα...

Και η αλήθεια είναι ότι τόσες επενδύσεις που θα κάνει, το ελληνικό δημόσιο δε θα τις ξεκινούσε ποτέ (για να μην πω ότι ξεκίνησε το διάδρομο 10-28, αλλά όλοι έχουμε δει τις καθυστερήσεις).

Απλά φυσούνες έπρεπε να βάλει. Τουλάχιστον στο 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με 6+ εκατομμύρια επιβάτες!
 
Δυστυχώς η υπέρογκη "μπροστάντζα" αλλά και το αξιόλογο ετήσιο μίσθωμα τρώνε τις επενδύσεις/επεκτάσεις. Άραγε οι έτεροι διεκδικητές τι επενδύσεις υπόσχονταν (έδιναν σημαντικά χαμηλότερα ποσά στο κράτος ως μίσθωμα) ? Φυσικά ο διαγωνισμός είχε ως σκοπό το μέγιστο τίμημα για το ΤΑΙΠΕΔ και όχι την μέγιστη ανάπτυξη των αεροδρομίων.
 
Δυστυχώς αυτό ήταν μεγάλο λάθος στο διαγωνισμό... Ήθελε η κυβέρνηση να πάρει υψηλό εφάπαξ τίμημα και δεν ενδιαφερόταν για τις υποδομές... Που οι υποδομές μακροπρόθεσμα θα έφερναν χρήματα
 
Ίσως δεν έβλεπαν μεγάλη ζήτηση για φυσούνες; Οι low cost εταιρίες αποφεύγουν τη χρήση φυσούνας όπου μπορούν, κι από άλλες εταιρίες πόσες μας έμειναν; TK, OS, ίσως Α3 για Μόναχο και Φραγκφούρτη, και εποχιακά LX και ΒΑ;

Δεν το γνωρίζω αλλά μπορώ να φανταστώ ότι πραγματικά δεν θα άξιζε το επιπλέον κόστος και ιδιαίτερα το επιπλέον χώρο που χρειάζεται για φυσούνες (με ανάλογη μείωση του αριθμού των θυρών).

Εκτός εάν ελπίζουμε ότι με το αναβαθμισμένο αεροδρόμιο θα έρθουν και περισσότερες εταιρίες και περισσότερες πτήσεις άλλων εταιρειρών (όχι μόνο low cost ή tourist charter), αλλά δεν το πιστεύω πια...
 
Ναι σε αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο. Επειδή είμαι κι εγώ άσχετος, δεν ήξερα ότι θα χρειαστεί να δεσμευθεί πρόσθετος χώρος για τη δημιουργία φυσούνας. Επίσης είχα δει στις Βρυξέλλες (στο μεγάλο αεροδρόμιο) ότι δίπλα στην Aegean είχε 2 αεροπλάνα της Ryanair που δέχονταν κόσμο εκτός φυσούνας, ενώ είχε διαθέσιμες φυσούνες κοντά τους. Επομένως τσάμπα χώρος, χρόνος κι έξοδα κατασκευής της φυσούνας.
 
airport123":2r90n4mv said:
Καλά 1,23 δις + 25 εκατομμύρια το χρόνο + 20 % των κερδών στο κράτος το χρόνο δεν το λες τσάμπα...

Και η αλήθεια είναι ότι τόσες επενδύσεις που θα κάνει, το ελληνικό δημόσιο δε θα τις ξεκινούσε ποτέ (για να μην πω ότι ξεκίνησε το διάδρομο 10-28, αλλά όλοι έχουμε δει τις καθυστερήσεις).

Απλά φυσούνες έπρεπε να βάλει. Τουλάχιστον στο 3ο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με 6+ εκατομμύρια επιβάτες!

Λες και το 1 δισ θα κάνει διαφορά.
Δεν θα ήταν προτιμότερο να παραμείνουν δημόσια τα αεροδρόμια και τα κέρδη να παραμένουν για την ανάπτυξη

Μόνο η Αθήνα το 2015 έδειξε κέρδη €120 εκ.

https://www.aia.gr/company-and-business ... nd-figures

Με Θεσσαλονίκη, Κέρκυρα, Χανία, Μύκονο, Σαντορίνη, θα έχει 14 εκ. επιβάτες ετησίως άρα άμα υπολογίσουμε οτι θα έχουν €100εκ. κέρδη το χρόνο στα 40 χρόνια βγαίνουν κερδισμένοι με €3 δισ.

Όσο για τις φυσούνες με εξαίρεση την Ryanair συνήθως όλες η εταιρίες τις χρησιμοποιούν συμπ. και τις charter.
Έλα LCA να δεις.
Τώρα άμα χτίζουμε αεροσταθμό μόνο την Ryanair είναι άλλη συζήτηση...
 
Αεροδρόμιο της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας και να μην έχει πρίζες στην αίθουσα αναμονής να φορτίσει κάποιος το κινητό του;Εχθές έμεινα από μπαταρία κι ευτυχώς μια κυρία του συνεργείου καθαριότητας μου είπε ότι είχε πρίζα στο χώρο που περιποιούνται τα μωρά,αλλιώς ούτε το boarding pass δε θα μπορούσα να δείξω..
 
Όπως όλοι ξέρουμε, η τελευαια φορά που ανακαινίστηκαν οι Αναχωρήσεις του Μακεδονία ήταν πριν την επέλαση των smartphones, τότε που κλείναμε τα κινητά για να πετάξουμε, που δεν υπήρχαν mobile boarding passes και η φόρτιση της μπαταρίας διαρκούσε για μια εβδομάδα.

Το τέρμιναλ έμεινε σε εκείνη την εποχή (όχι πολύ μακρινή, εδώ που τα λέμε) για λόγους που είναι λίγο-πολύ γνωστοί σε όλους μας. Δε θα ξεκινούσα ποτέ για ταξίδι χωρίς να έχω φορτισμένο κινητό, κι αν αυτό συνέβαινε αναγκαστικά (έξω όλη μέρα, χωρις πρόσβαση σε πρίζα) θα φρόντιζα να εκτύπωνα το boarding pass μου, γνωρίζοντας αυτή την αδυναμία του αεροδρομίου.

Τέλος, εφόσον το ανέλαβαν ήδη οι Γερμανοί και λογικά αυτό θ'αλλάξει με την ανακαίνιση του αεροσταθμού, προς τι η γκρίνια;
 
Top