IATA/TASOS
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 13/07/2003
- Μηνύματα
- 1.597
- Likes
- 148
- Περιοχή
- SKG/MUC
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGTS
- YAHOO
- TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Δεν είναι τόσο απλό η σκέψη όσο πιστευεις .
Αρκει να δεις τις μηνιαίες αναφορες σχετικά με την κίνηση των αεροδρομίων.
π.χ το Ηράκλειο (ως κυριος κόμβος ολόκληρης της Κρητης) από Μάιο-Σεπτέμβριο ξεπερνά κατά πολύ τη Θεσσαλονίκη όπως επίσης και ένα τρίμηνο μέσα στο βαθύ καλοκαίρι, η Ρόδος ξεπερνά τη Θεσσαλονίκη. Ενώ αν δεις τους μήνες του χειμώνα η διαφορά είναι εντελώς αντίθετη. Το τελικό αποτέλεσμα είναι στην ετησια αναφορά της κινήσης και είναι αυτό που ξέρουμε. Τα νησιά αυτά είναι τα τοπ τουριστικά μέρη της Ελλάδας και για πολλούς και διάφορους λόγους σηκώνουν τέτοια κινηση. Επίσης το τραφικ αυτών των νησιών είναι κατά κύριο λόγο τουρίστες.
Από την άλλη η Θεσσαλονίκη ναι μεν εξυπηρετεί από Ιωάννινα μέχρι Αλεξ/πολη και από Βόλο μέχρι και Βουλγαρία-Σκόπια αλλα έχει άλλο τράφικ , ναι μεν τουρίστες το καλοκαίρι για τις περιοχές που ανέφερες, μετανάστες, μπιζνες κτλ κτλ …. για αυτό εχει πιο σταθερη κίνηση (σε σχεση με τα νησια) και αρκετά schedule δρομολόγια. Από την άλλη μην ξεχνας ότι η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στη βόρεια Ελλάδα, πολύ κοντα στα σύνορα Σκοπίων-Βοουλγαρίας που σημαίνει ότι υπάρχει και το οδικο-Σιδηροδρομικο (κατά κάποιο τρόπο) δίκτυο. Μπορούμε να αναφέρουμε χιλια δυο παραδείγματα.
Τέλος μην ξεχνάς και τρίτους παράγοντες που παίζουν ρόλο , π.χ ιδιωτικοποιήση αεροδρομίων , τοπικοί φορείς, μαρκετιγκ κτλ κτλ για την κάθε κίνηση των αεροδρομίων.
Αρκει να δεις τις μηνιαίες αναφορες σχετικά με την κίνηση των αεροδρομίων.
π.χ το Ηράκλειο (ως κυριος κόμβος ολόκληρης της Κρητης) από Μάιο-Σεπτέμβριο ξεπερνά κατά πολύ τη Θεσσαλονίκη όπως επίσης και ένα τρίμηνο μέσα στο βαθύ καλοκαίρι, η Ρόδος ξεπερνά τη Θεσσαλονίκη. Ενώ αν δεις τους μήνες του χειμώνα η διαφορά είναι εντελώς αντίθετη. Το τελικό αποτέλεσμα είναι στην ετησια αναφορά της κινήσης και είναι αυτό που ξέρουμε. Τα νησιά αυτά είναι τα τοπ τουριστικά μέρη της Ελλάδας και για πολλούς και διάφορους λόγους σηκώνουν τέτοια κινηση. Επίσης το τραφικ αυτών των νησιών είναι κατά κύριο λόγο τουρίστες.
Από την άλλη η Θεσσαλονίκη ναι μεν εξυπηρετεί από Ιωάννινα μέχρι Αλεξ/πολη και από Βόλο μέχρι και Βουλγαρία-Σκόπια αλλα έχει άλλο τράφικ , ναι μεν τουρίστες το καλοκαίρι για τις περιοχές που ανέφερες, μετανάστες, μπιζνες κτλ κτλ …. για αυτό εχει πιο σταθερη κίνηση (σε σχεση με τα νησια) και αρκετά schedule δρομολόγια. Από την άλλη μην ξεχνας ότι η Θεσσαλονίκη βρίσκεται στη βόρεια Ελλάδα, πολύ κοντα στα σύνορα Σκοπίων-Βοουλγαρίας που σημαίνει ότι υπάρχει και το οδικο-Σιδηροδρομικο (κατά κάποιο τρόπο) δίκτυο. Μπορούμε να αναφέρουμε χιλια δυο παραδείγματα.
Τέλος μην ξεχνάς και τρίτους παράγοντες που παίζουν ρόλο , π.χ ιδιωτικοποιήση αεροδρομίων , τοπικοί φορείς, μαρκετιγκ κτλ κτλ για την κάθε κίνηση των αεροδρομίων.