LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Με την ολοκλήρωση, πλέον, της επέκτασης του cargo terminal, αλλά και του δαπέδου στάθμευσης, αναβαθμίζονται κατά πολύ οι δυνατότητες εξυπηρέτησης εμπορευματικών πτήσεων. Οι νέες εγκαταστάσεις μπορούν να καλύψουν, σίγουρα, πολύ περισσότερο όγκο εμπορευμάτων και κινήσεις cargo, από τη σημερινή "πενιχρή" τακτική εμπορευματική παρουσία του Convair της DHL (το 757 έχει φύγει εδώ και καιρό), και των 2-3 αεροσκαφών της Veravia. Πρέπει να περιμένουμε κάτι περισσότερο... αλλιώς ποιος ο λόγος των συγκεκριμένων έργων?

Τώρα σχετικά με την Fedex, δεν έχω ακούσει κάτι συγκεκριμένο. Θα το ψάξω, και θα ενημερώσω προσεχώς. ;)
 
Μερικές φωτογραφίες από το ολοκληρώμενο πλέον νέο δάπεδο του εμπορευματικού:

13/12/2005:
:arrow: https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5898

13/11/2005:
:arrow: https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5897
:arrow: https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5896
:arrow: https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5895

Γενικές απόψεις του 16/34 και του τροχόδρομού του, Α:

:arrow: https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5899
:arrow: https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5900
 
alex2":2muz7ewx said:
auta ta "koutia" ti einai ? Moderna arhitektoniki ??

Είναι οι φεγγίτες των μεταλλικών στεγάστρων.

alex2":2muz7ewx said:
stis fotografies pou belpo sto album to Hangar tis OA einai panta erimo. To hrisimopii akoma i OA akoma ??

Για 2 χρόνια ήταν κλειστό, γιατί όπως ανέφερα, φτιαχνόταν από μπροστά νέο δάπεδο. ;) Πως θα έμπαιναν τα όποια αεροσκάφη μέσα? :rolleyes:
 
ti pragma ?? ti einai feggites melatikon stegastron ???


Aπό αρχιτεκτονικής αποψεως ειναι ένας πολύ καλός τρόπος να άρεις την μονοτονία από μεγάλες κύριος flat εκτάσεις. ο τροποσ είναι η προσθήκη γεωμετρικών σχημάτων που καλυπτουν αρκετα μεγαλα τμηματα του χωρου περιοριζωντασ σημαντικα την ορατοτητα!! το ύψος των κατασκευών ποικίλλει από μεσαία έως πολύ μεγάλα! το καταληλο σχημα και μεγεθοσ προσεγιζετε απο την μεθοδο τησ doppia proiezione ortogonale του Gaspard Monge, ο τελικός στόχος είναι η δημιουργία 'h η συστηματική απόκρυψη ορισμένων χορών με αποτέλεσμα την άρση του συναισθήματος τις oikoiothtas του χορού από τον επιβάτη με την πρώτη ματια! με απλά λόγια, υποσυνείδητα καθε ανθρωπος όταν βρίσκετε σε μεγάλους και ορατούς χορούς και με μια ματια έχει επίγνωση όλων τον γύρο αντικείμενων με αποτελεσμα να αισθάνεται πολύ "γρηγορα" ανιαρά ενώ σε ali περιπτωση πιάνετε να αφαιρείται και να περιεργάζεται τα αντικείμενα που βρίσκονται πίσω από τον χορό που καλύπτουμε με τα γεωμετρικά σχήματα!!!

το σύστημα δουλεύει παρα πολύ καλά και "ενδικνετε" κύριος για αεροδρόμια μεγάλα πάρκα και κάθε ανοιχτή έκταση!! το ιδανικό στα αεροδρόμια είναι το εξης: τα αεροπλάνα (που πάντοτε προκαλούσαν δέος στον "αντροπο") να σταθμεύουν ανάμεσα στις ημιδιαφανείς αυτές κατασκευές κάνοντας τα semivisibile διαμεσου τον κατασκευών!

φυσικά μπορούνε να έχουνε και άλλες χρήσεις όπως φεγγίτες για κάποιο υπόγειο η συνήθως κάποια aithoysa αφίξεων συνηθωσ από κάτω,
πολλές φορες κάτω από παρόμοια σημεία στεγάζονταιεσωτερικές λειτουργίες του αεροδρομίου μιας και οι χωροί αυτοί δεν είναι άμεσα προσβάσιμοι.
 
alex2":2f7the20 said:
ti pragma ?? ti einai feggites melatikon stegastron ???

Τα συγκεκριμένα στέγαστρα έχουν τοποθετηθεί σχετικά πρόσφατα στις όψεις του αεροσταθμού, και από την πλευρά της πόλης (landside) και από την πλευρά της πίστας (airside) για την προστασία των επιβατών από τις καιρικές συνθήκες.
Οι φεγγίτες υπάρχουν στην κορυφή των πυλώνων για να μπαίνει φως. και βέβαια και ως στοιχεία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού. ;)
 
Σύστημα οπτικών αναγγελιών πτήσεων `νέας γενιάς`

Σύστημα οπτικών αναγγελιών πτήσεων `νέας γενιάς` στον κρατικό αερολιμένα `Μακεδονία`
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε πρόσφατα η εγκατάσταση συστήματος οπτικών αναγγελιών πτήσεων `νέας γενιάς` στον Κρατικό Αερολιμένα `Μακεδονία` της Θεσσαλονίκης, από τη σύμπραξη του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και της εταιρίας συστημάτων ενέργειας και αυτοματισμού ABB Ελλάδας.

Το νέο σύστημα διαχείρισης αναγγελιών πτήσεων βασίζεται σε υψηλή τεχνολογία και εξασφαλίζει ταχύτατη μεταφορά δεδομένων και ποιότητα στην απεικόνιση. Στο πλαίσιο του έργου εγκαταστάθηκε κεντρική βάση δεδομένων με νέο λογισμικό διαχείρισης προγράμματος πτήσεων του αεροδρομίου, αναβαθμίστηκε το δίκτυο δεδομένων και εγκαταστάθηκαν 28 νέες οθόνες υψηλής ευκρίνειας TFT - LCD για την ενημέρωση των επιβατών.

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της επέκτασης του Τερματικού Σταθμού του Αεροδρομίου `Μακεδονία` (δημιουργία νέας πτέρυγας) και ολοκληρώθηκε σε τέσσερις φάσεις (σχεδιασμός, υλοποίηση, εκπαίδευση χρηστών, μετάβαση). Είναι σημαντικό ότι, κατά την υλοποίηση του έργου, υπήρξε ιδιαίτερη μέριμνα, ώστε η τελική φάση της μετάβασης στο νέο σύστημα να μην επηρεάσει τη διακίνηση των επιβατών ή την απρόσκοπτη λειτουργία του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης. Πρέπει επίσης να τονισθεί η άριστη συνεργασία με τα αρμόδια τμήματα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, τα οποία, με το καταρτισμένο προσωπικό και την ενεργό συμμετοχή τους, συνέβαλαν σημαντικά στην επιτυχημένη ολοκλήρωση του έργου, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δ.Α.Α..

Σημειώνεται τέλος ότι με ένα ακόμη έργο, που υλοποιήθηκε με τη σύμπραξη του ΔΑΑ με την ΑΒΒ Ελλάδας, η Επιχειρηματική Μονάδα Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών της Εταιρίας Αεροδρομίου δραστηριοποιείται για πρώτη φορά και στον ελληνικό αεροδρομιακό χώρο, έχοντας ήδη προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πληροφορικής σε αεροδρόμια του εξωτερικού, αξιοποιώντας τη διεθνώς αναγνωρισμένη τεχνογνωσία της και το εξειδικευμένο προσωπικό της.


link
http://www.traveldailynews.gr/new.asp?n ... egory_id=2
 
Κατσε τοτε να τα περασω εναν ελεγχο στις 17.2!!!! :mrgreen:



:banana:
 
Top