LGTS/SKG Thessaloniki "Makedonia"

Γεια χαρά ... Προκαταβολικά θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους Συντονιστές του φόρουμ για το <<εκτός θέματος>> όσο αυτό είναι τέτοιο...
Φυσικά αν κριθεί οτι πρέπει να ανοιχτεί νέο τόπικ, παρακαλώ μεταφέρτε τα γραφώμενα μου εκεί ( μαζί όμως με την προηγούμενη απάντηση στο ίδιο θέμα- ευχαριστώ).

Επειδή η αλληλουχία των σκέψεων που παρατίθενται παραπ'ανω δε γίνεται να εξηγηθούν -από εμένα τουλάχιστον- θα ήθελα να ζητήσω μερικές διευκρινήσεις -μιας και οι τελίτσες που παρατίθενται σε κάθε γραμμή δε μου φτάνουν.

oat_student":1nkc02l7 said:
E βεβαια πως θα ανοιγαν θεσεις στη Θεσ/νικη? ;)
Τι εννοείς?
Είναι καλύτερος ο υδροκεφαλισμός και η συγκέντρωση όλων των πτητικών μέσων σε ένα αεροδρόμιο? Υπάρχει και άλλο αεροδρόμιο Βορειότερα της Λάρισας που να ικανοποιεί έστω και ένα μικρό κομάτι των Βορειοελλαδιτών να βρίσκονται κάποια χρόνια κοντά στα σπίτια τους με αποτέλεσμα τώρα αυτό να θεωρείται <<παραφούσκωμα>> ή γέννηση θέσεων? Φρονώ οτι δεν γίνεται αντιληπτό πόσο επιβαρύνει κάποιους το να εργάζονται μακρυά από οικογένεια / τόπο καταγωγής κτλ.
Μόνο θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κίνηση από πλευράς Στρατηγικής Human Resources Management . Πιθανά ικανοποιούνται και πολιτικές σκοπιμότητες, όμως αυτό δεν αναιρεί το θετικό κομάτι.

oat_student":1nkc02l7 said:
Ας το κανανε σωστα τουλαχιστον....
Τι εννοείς?
Κάτι τέτοιο από όσο γνωρίζω είχε αποφασιστεί από τον καιρό της απόσυρσης των F-5 οπότε μόνο ως βιαστική απόφαση δεν πρέπει να ακληφθεί. Επίσης το ότι τα αεροπλάνα πήγαν αυτήν την αποχή του χρόνου στη Θεσσαλονίκη είναι και λογικό και έξυπνο.
Λογικό μιας και ήταν σκορπισμένα πανελλαδικά όλο το καλοκαίρι, και έξυπνο μιας και πιθανά coordianation issues θα βρουν εύλογο χρόνο για να λυθούν πριν την καλοκαιρινή περίοδο.

oat_student":1nkc02l7 said:
383 Μοιρα Ειδικων Επιχειρησεων :shock:
Προς τι το σοκ? Το αεροπλάνο που έχει απιλεγεί είναι συγκεκριμένο.
Πιο συγκεκριμένα :arrow: <<In its firefighting configuration, the Bombardier 415 is ideal for Initial Attack on forest fires; getting to the fire at the earliest stages and repeatedly dropping large amounts of fire suppressing foam.
The Bombardier 415 amphibian is also well suited to other missions such as maritime surveillance, coastal patrol, search and rescue, utility transport and resource protection>>
ΠΗΓΗ :arrow: http://www.bombardier.com/index.jsp?id=3_0&lang=en&file=/en/3_0/3_3/3_3_0.html
:idea: Είναι μάλλον σαφές οτι η εταιρεία το έχει φτιάξει για Ειδικές Επιχειρήσεις εκτός από Αεροπυρόσβεση. Είναι δηλαδή ένα <<niche product>>, άρα κάνει /θα κάνει πολλές δουλείες αν απαιτείται. Και απαιτείται συχνά καλέ φίλε από όσο έχει αποδειχτεί. Μήπως λοιπόν λογικό το όνομα?

oat_student":1nkc02l7 said:
....για μεταφορα υλικων και προσωπικου.. :D
Self- explainable από το παραπάνω λίνκ. Το γέλωτα όμως πάλι δεν τον καταλαβαίνω. Μπορεί να εξηγηθεί ?
Τι ακριβώς εννοείς ?

ΥΓ
1. Δεν είμαι Βορειοελλαδίτης
2. Δεν έχω καμία σχέση με τα CL-415, ούτε υποστηρίζω κανένα συγκεκριμένα, ούτε επιτίθεμαι σε κανέναν. Απλά, ως ένα μέλος που προσπαθεί όταν γράφει να γράφει με επιχειρήματα, επιθυμώ και όταν διαβάζω απόψεις αυτές να είναι εμπεριστατωμένες - αν είναι δυνατόν.

Ευχαριστώ για την υπομονή και ζητώ συγνώμη ξανά για το <<εκτός θέματος>>.
 
dragonflyer θα σου απαντησω πμ γιατι ειμαστε off topic
 
Εδώ παρακαλώ...

... Μιας και η κίνηση στο τόπικ είναι ζωηρή τα τελευταία λεπτά, παρακαλώ να απαντήσεις εδώ ή να κάνεις edit το τόπικ.

Μία δημόσια απάντηση με επιχειρήματα δε νομίζω οτι βλάπτει κανένα ακόμη κι αν είναι οφ τόπικ... Πιο πολύ οι συντονιστές στεναχωριούνται όταν κάνουμε ανούσιες συζητήσεις νομίζω.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ.
 
oat_student έγραψε:
E βεβαια πως θα ανοιγαν θεσεις στη Θεσ/νικη?

Τι εννοείς?
Είναι καλύτερος ο υδροκεφαλισμός και η συγκέντρωση όλων των πτητικών μέσων σε ένα αεροδρόμιο? Υπάρχει και άλλο αεροδρόμιο Βορειότερα της Λάρισας που να ικανοποιεί έστω και ένα μικρό κομάτι των Βορειοελλαδιτών να βρίσκονται κάποια χρόνια κοντά στα σπίτια τους με αποτέλεσμα τώρα αυτό να θεωρείται <<παραφούσκωμα>> ή γέννηση θέσεων? Φρονώ οτι δεν γίνεται αντιληπτό πόσο επιβαρύνει κάποιους το να εργάζονται μακρυά από οικογένεια / τόπο καταγωγής κτλ.
Μόνο θετική θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η κίνηση από πλευράς Στρατηγικής Human Resources Management . Πιθανά ικανοποιούνται και πολιτικές σκοπιμότητες, όμως αυτό δεν αναιρεί το θετικό κομάτι.

Δεν ειναι πρωταρχικος στοχος της Π.Α. να ικανοποιει το προσωπικο της.
Πρωταρχικος στοχος της ειναι να φερνει σε περαν την αποστολη της αναλογα με τις προκλησεις της εποχης και να κανει τις καταλληλες κινησεις...
Στην Π.Α. ειναι πολλοι απο τα Ιωαννινα.Μηπως πρεπει να στειλουμε καμια Μοιρα F-16 εκει για να ικανοποιησουμε το προσωπικο??Αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα που λες.Για ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ μιλαμε..
Το προσωπικο απο τη πρωτη μερα που μπαινει στην Π.Α. γνωριζει οτι μπορει και να μην παει ποτε στο σπιτι του...


oat_student έγραψε:
Ας το κανανε σωστα τουλαχιστον....


Τι εννοείς?
Κάτι τέτοιο από όσο γνωρίζω είχε αποφασιστεί από τον καιρό της απόσυρσης των F-5 οπότε μόνο ως βιαστική απόφαση δεν πρέπει να ακληφθεί. Επίσης το ότι τα αεροπλάνα πήγαν αυτήν την αποχή του χρόνου στη Θεσσαλονίκη είναι και λογικό και έξυπνο.
Λογικό μιας και ήταν σκορπισμένα πανελλαδικά όλο το καλοκαίρι, και έξυπνο μιας και πιθανά coordianation issues θα βρουν εύλογο χρόνο για να λυθούν πριν την καλοκαιρινή περίοδο.


Εννοω οτι πιο αναγκαια ηταν μια Μοιρα F-16 παρα μια Μοιρα Canadair.Δεν εννοειται σε μια στρατηγικης σημασιας και θεσης πολη να μην υπαρχουν μαχητικα α/φη.Για καταστολη οποιασδηποτε απειλης εναντιον της σε περιπτωση πολεμου.
Αν ρολος των CL-415 ειναι οι μεταφορες προσωπικου και υλικων ας εστελναν τα C-27J .Γιατι η χρησιμοτητα των Canadair ειναι 4μηνες το χρονο.Τον υπολοιπο χρονο πεταν εγια συντηρηση των χειριστων...ΜΕ την καλοκαιρινη μετασταθμευση μια χαρα γινοταν η δουλεια..
Στην Μοιρα υπαγεται και το CL-415MP το οποιο αποκτηθηκε για ειδικες επιχειρησεις CSAR.Tο οποιο θα επιχειρει με την 31Μοιρα Ειδικων ΕΠιχειρησεων που εδρευει στην Ελευσινα.Δηλαδη τι θα γινει σε περιπτωση που χρειαστει να επιχειρησει?ΘΑ κατεβει στην 112ΠΜ για να παρει το προσωπικο της 31ΜΕΕ?Αυτα ειναι γελειοτητες της Π.Α. και το λεω γιατι την εχω ζησει στο επιχειρησιακο κομματι και δεν θελω να πω αλλα....

Ειδικες επιχειρησεις δεν ειναι οι μεταφορες αλληλογραφιας,Διοικητων και ανταλλακτικων..Γι αυτο το ρολο υπαρχουν αλλα α/φη.


Αμα χρειαζεσαι dragonflyer εμπεριστατωμενες αποψεις -για οff topic-θεματα ας μου το ζητας μεσω πμ και οχι <<εντος θεματος>> απλα για να κερδισεις τις εντυπωσεις..
 
Στην Π.Α. ειναι πολλοι απο τα Ιωαννινα.Μηπως πρεπει να στειλουμε καμια Μοιρα F-16 εκει για να ικανοποιησουμε το προσωπικο??Αυτα δεν ειναι σοβαρα πραγματα που λες.Για ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ μιλαμε.

ΘΑ διαφωνισω η περισσοτερη ειναι λαρισσαιοι, πατρινοι και καλαματιανοι, μετα οι κρητικοι πανε,......
 
Τυχαιο παραδειγμα ηταν killerwing...
 
oat_student":511ksqut said:
Εννοω οτι πιο αναγκαια ηταν μια Μοιρα F-16 παρα μια Μοιρα Canadair.Δεν εννοειται σε μια στρατηγικης σημασιας και θεσης πολη να μην υπαρχουν μαχητικα α/φη.Για καταστολη οποιασδηποτε απειλης εναντιον της σε περιπτωση πολεμου.

Μοίρα F-16 στο "Μακεδονία" (LGTS) λίγο δύσκολο... Το διεθνές αεροδρόμιο μιας στρατηγικής σημασίας και θέσης πόλη, όπως λες, που πλέον εξυπηρετεί κοντά στους 4 εκ. επιβάτες ετήσίως και 50.000 κινήσεις αεροσκαφών, δεν μπορεί να φιλοξενεί και μοίρα μαχητικών.

Προσωπικά πιστεύω πως η επιλογή της ΠΑ να στείλει τα Canadair στην 113 ΠΜ ήταν πιο πολύ μια μέση λύση από το να "κλείσει" τελείως την πτέρυγα αυτή. Δηλαδή σε αντίθετη περίπτωση θα διατηρούσε μια Πτέρυγα Μάχης δίχως ιδιαίτερο αντικείμενο, αφού εδώ και 5 χρόνια η 113 ΠΜ είχε όλο κi όλο 2 ντακότες και 4 πυροσβεστικά το καλοκαίρι! Συγχρόνως με αυτή την κίνηση δίνει και μια ανάσα στην 112 ΠΜ, που χρειαζόταν και χώρο να υποδεχτεί τα C-27.

Ενδεχομένως μια λύση - του να υπάρχει μοίρα μαχητικών στην Μακεδονία - είναι να χρησιμοποιηθεί το αεροδρόμιο της Καβάλας.

Αυτά κι ας κλείσουμε τη συζήτηση εδώ, όχι γιατί είναι off-topic (για το α/δ της Θεσ/νίκης μιλάμε) αλλά γιατί δεν συνηθίζουμε στο forum να συζητάμε περί θεμάτων καθαρά Πολεμικής Αεροπορίας. ;) :)
 
Η κατασκευή του νέου terminal πάει ακόμα πιο μακριά (ίσως να την ξεχάσουμε και τελείως), μιας και η ΥΠΑ δημοπρατεί εντός του 2007 (μέσω της ΕΥΔΕ Β.Ελλάδος) την περαιτέρω επέκταση του terminal προς την πλευρά του apron. ;)
 
Top