Έτσι είναι. Δεν μπορούμε να ξέρουμε τι και πώς ακριβώς έγινε.
Επιτρέπεται όμως να εκφέρουμε γνώμες. Κατά τη δική μου γνώμη ήταν σίγουρα σε κάποιο (μεγάλο ή μικρό) βαθμό λάθος του χειριστή να μην εγκαταλείψει νέα προσέγγιση εγκαιρότερα, αλλά και βέβαια λάθος του αεροδρομίου ή/και της Υπηρεσίας ΕΕΚ, που είχαν ανοικτό τον συγκεκριμένο διάδρομο υπό αυτές τις μετεωρολογικές συνθήκες.
Αυτό που με απασχολεί περισσότερο όμως, είναι ότι στην Γερμανία υπάρχει στον αεροπορικό κόσμο, αλλά και κυρίως εκτός αυτού (...), μία αρρωστημένη ηρωποίηση των χειριστών της συγκεκριμένης εταιρίας (βλ. και παραπάνω τα 2 ποστ του nikos_k.). Όσοι έχουν επαφή με το θέμα, ξέρουν τι εννοώ. Η δική μου εντύπωση, αλλά και η εντύπωση πολλών, είναι ότι το επίπεδο εξακολουθεί να έιναι μεν σχετικά υψηλό, έχει όμως πέσει αρκετά σε σχέση με το επίπεδο πριν ας πούμε 10-20 χρόνια.
Αυτό που πραγματικά είναι αηδιαστικό είναι η πολιτική τύπου της εταιρίας. Σε εντόπια sites αντίστοιχα με το δικό μας εδώ εξαφανίστηκαν "συμπτωματικά" μέσα σε πολυ λίγες ώρες από τη δημοσίευσή τους φωτογραφίες του συμβάντος. Στο youtube εξαφανίστηκαν επίσης "κατά σύμπτωση" τα βίντεο που έδειχναν το συμβάν με την σημείωση "το βίντεο σβήστηκε από τον χρήστη που το ανέβασε". Παράλληλα η κάθε άλλο παρά γνωστή γιά τη σοβαρότητα, εγκυρότητα και αξιοπρέπειά της εφημερίδα B**d έσπευσε "όλως τυχαίως" να δημοσιεύσει πρώτα στην ιστοσελίδα της (το φύλλο της ημέρας είχε ήδη εκδοθεί) και μετά στο φύλλο της επόμενης ημέρας ένα εγκομιαστικό άρθρο με τίτλο "Πιλότος σώζει τις ζωές 137 ανθρώπων", στο οποίο εκθείαζε με πανυγηρικούς λόγους την ικανότητα και τους χειρισμούς του αρκετά νεαρού κυβερνήτη, χωρίς βέβαια να αναφέρει ούτε λέξη γιά τις αμφίβολες καιρικές συνθήκες και το ενδεχόμενο (έστω και εν μέρει) λάθους στην απόφαση του κυβερνήτη να συνεχίσει την προσέγγιση ή/και της Υπηρεσίας ΕΕΚ να επιτρέψει την προσέγγιση στο συγκεκριμένο διάδρομο.
Όπως και να έχει το πράγμα, αναρρωτιέται κανείς τι κρύβεται πίσω απ' όλα αυτά. :evil:
Να θυμίσω κι εδώ κάτι "περίεργο" που είχε συμβεί στην Αθήνα με άψογες καιρικές συνθήκες...
http://vasilisath.blogspot.com/2007/10/lufthansa.html (Η φωτογραφία υπάρχει και κάπου στο αρχείο του φόρουμ μας. Εκεί την είχα πρωτοδεί και απορρήσει...) Αναρρωτιέμαι ποιός να ήταν άραγε κυβερνήτης στο Α 321 εκείνο...
