Speedbird8
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 30/06/2007
- Μηνύματα
- 305
- Likes
- 110
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BOE
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAV
- AOL
- immcarr
Έχοντας ακούσει τόσα πολλά για το Α300 της Ολυμπιακής ήμουν βέβαιος ότι ήταν μεγάλο λάθος για την εταιρία να πουλήσει τα 2 ιδιόκτητα αεροσκάφη και να κρατήσει μόνο ένα. Έκλεισα λοιπόν την επιστροφή απο Λονδίνο για την Παρασκευή (όπου η ΟΑ απο 22 Ιουνίου - 15 Σεπτεμβίου κάνει 2 Νέα Υόρκη στις 0845 πτήση 415, και την κανονική, την 411, οπότε το βραδυνό απο Λονδίνο είναι με το Α300)
Έπρεπε να ξέρω καλύτερα. Έπρεπε να είχα αλλάξει το εισιτήριο για το Σάββατο, για 1635 με το Α340, αλλά η προοπτική να έχει διακεκριμένη θέση 15 επιβάτες δεν με ενθουσίαζε, οι 8 του Α300 ήταν πολύ καλύτερο νούμερο.
Άφιξη στο Χίθροου στις 1625 από το Σίτυ του Λονδίνου με το απλό μετρό. Η μία και μοναδική ελπίδα να έχει καθυστέρηση η πτήση των 1635 ώστε ίσως να έφευγα με εκείνη χάθηκε. Καμία καθυστέρηση, καθόλου, τίποτα. Για πρώτη φορά τουλάχιστον όσο εγώ θυμάμαι, η πτήση έφυγε 1635 ΑΚΡΙΒΩΣ.
Οπότε, παραμένω με το 2215 το οποίο είναι το καλύτερο δρομολόγιο όπως έχω ξαναπεί, αλλά υπό προυποθέσεις. Χωρίς βαλίτσες για να παραδώσω, μόνο ένα σακίδιο πλάτης επιβεβαιώνω την θέση μου γύρω στις 7 και μετά έλεγχος αποσκευών και δρόμος για τη αίθουσα της Αλιτάλια.
Όπως ξαναείπα η πτήση μας είχε 8 άτομα, αριθμός εξαιρετικός για την Διακεκριμένη θέση, από την σκοπιά του επιβάτη. Το αεροσκάφος έφτασε 2105 με προγραμματισμένη ώρα άφιξης... 2105. Αφού μας ειδοποίησαν για να προσέλθουμε στην θύρα αναχώρησης πρός έκπληξή μου είδα ότι αυτή ήταν η θύρα 36 αντί για την 10... πρώτη φορά μου συνέβαινε αυτό. Καμία σχέση βέβαια, η 36 ήταν εξαιρετική, όχι το κουτάκι των θυρών 9-10
Επιβίβαση στο Κρήτη και εκεί (έχοντας εγώ την 1Κ) το πρώτο σόκ. Το αεροσκάφος δεν έχει υποπόδιο!!! Ό,τι και να πώ είναι λίγο. Το recline... χειρότερο απο την Οικονομική του Α340. Δεν γίνεται και το επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πετάξεις την πτήση των 2215 με τέτοιες συνθήκες (πάντα μιλάω για την διακεκριμένη). Μετά την απογείωση μετακινήθηκα στην 4G ενώ για όσους ταξιδέψουν με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το καλύτερο recline μεταξύ των τραγικών, το έχει η 4Α. Να το έχετε υπ'όψιν σας.
Το πλήρωμα και ο κυβερνήτης ήταν φοβεροί, καμία παρατήρηση εκεί. Στα θετικά της Διακεκριμένης του Κρήτη ο φωτισμός που το δείχνει λίγο κουκλάκι, όμορφο και το μεγαλύτερο τραπεζάκι ανάμεσα στα καθίσματα σε σχέση με το Α340. Τα συνηθισμένα πρίν την απογείωση, εφημερίδες, σαμπάνια, χυμός κτλ κτλ ενώ το γεύμα το ίδιο. Αυτή την φορά δεν πήρα παστίτσιο αλλά κρέας, που ήταν καλό. Η πτήση κράτησε 3 ώρες 5' και προσγέιωση στο Ελ. Βενιζέλος στις 0345 ακριβώς. Είχαμε κάποιες αναταράξεις αλλά τίποτα το ιδιαίτερο.
Τα θετικά που αποκομίζω απο την πτήση αυτή είναι το εξαιρετικό, για ακόμα μια φορά πλήρωμα, και.... αυτό. Δυστυχώς η έλλειψη υποπόδιου και σοβαρού recline με αναγκάζει να αποφύγω αυτό το αεροσκάφος στο μέλλον.
7/10 (Το πλήρωμα έσωσε την κατάσταση).
Έπρεπε να ξέρω καλύτερα. Έπρεπε να είχα αλλάξει το εισιτήριο για το Σάββατο, για 1635 με το Α340, αλλά η προοπτική να έχει διακεκριμένη θέση 15 επιβάτες δεν με ενθουσίαζε, οι 8 του Α300 ήταν πολύ καλύτερο νούμερο.
Άφιξη στο Χίθροου στις 1625 από το Σίτυ του Λονδίνου με το απλό μετρό. Η μία και μοναδική ελπίδα να έχει καθυστέρηση η πτήση των 1635 ώστε ίσως να έφευγα με εκείνη χάθηκε. Καμία καθυστέρηση, καθόλου, τίποτα. Για πρώτη φορά τουλάχιστον όσο εγώ θυμάμαι, η πτήση έφυγε 1635 ΑΚΡΙΒΩΣ.
Οπότε, παραμένω με το 2215 το οποίο είναι το καλύτερο δρομολόγιο όπως έχω ξαναπεί, αλλά υπό προυποθέσεις. Χωρίς βαλίτσες για να παραδώσω, μόνο ένα σακίδιο πλάτης επιβεβαιώνω την θέση μου γύρω στις 7 και μετά έλεγχος αποσκευών και δρόμος για τη αίθουσα της Αλιτάλια.
Όπως ξαναείπα η πτήση μας είχε 8 άτομα, αριθμός εξαιρετικός για την Διακεκριμένη θέση, από την σκοπιά του επιβάτη. Το αεροσκάφος έφτασε 2105 με προγραμματισμένη ώρα άφιξης... 2105. Αφού μας ειδοποίησαν για να προσέλθουμε στην θύρα αναχώρησης πρός έκπληξή μου είδα ότι αυτή ήταν η θύρα 36 αντί για την 10... πρώτη φορά μου συνέβαινε αυτό. Καμία σχέση βέβαια, η 36 ήταν εξαιρετική, όχι το κουτάκι των θυρών 9-10
Επιβίβαση στο Κρήτη και εκεί (έχοντας εγώ την 1Κ) το πρώτο σόκ. Το αεροσκάφος δεν έχει υποπόδιο!!! Ό,τι και να πώ είναι λίγο. Το recline... χειρότερο απο την Οικονομική του Α340. Δεν γίνεται και το επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πετάξεις την πτήση των 2215 με τέτοιες συνθήκες (πάντα μιλάω για την διακεκριμένη). Μετά την απογείωση μετακινήθηκα στην 4G ενώ για όσους ταξιδέψουν με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το καλύτερο recline μεταξύ των τραγικών, το έχει η 4Α. Να το έχετε υπ'όψιν σας.
Το πλήρωμα και ο κυβερνήτης ήταν φοβεροί, καμία παρατήρηση εκεί. Στα θετικά της Διακεκριμένης του Κρήτη ο φωτισμός που το δείχνει λίγο κουκλάκι, όμορφο και το μεγαλύτερο τραπεζάκι ανάμεσα στα καθίσματα σε σχέση με το Α340. Τα συνηθισμένα πρίν την απογείωση, εφημερίδες, σαμπάνια, χυμός κτλ κτλ ενώ το γεύμα το ίδιο. Αυτή την φορά δεν πήρα παστίτσιο αλλά κρέας, που ήταν καλό. Η πτήση κράτησε 3 ώρες 5' και προσγέιωση στο Ελ. Βενιζέλος στις 0345 ακριβώς. Είχαμε κάποιες αναταράξεις αλλά τίποτα το ιδιαίτερο.
Τα θετικά που αποκομίζω απο την πτήση αυτή είναι το εξαιρετικό, για ακόμα μια φορά πλήρωμα, και.... αυτό. Δυστυχώς η έλλειψη υποπόδιου και σοβαρού recline με αναγκάζει να αποφύγω αυτό το αεροσκάφος στο μέλλον.
7/10 (Το πλήρωμα έσωσε την κατάσταση).