LHR-ATH, Business Class με OAL, Α300-605R, 7/9/2007

  • Thread starter Thread starter Speedbird8
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

Speedbird8

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/06/2007
Μηνύματα
305
Likes
110
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BOE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
AOL
immcarr
Έχοντας ακούσει τόσα πολλά για το Α300 της Ολυμπιακής ήμουν βέβαιος ότι ήταν μεγάλο λάθος για την εταιρία να πουλήσει τα 2 ιδιόκτητα αεροσκάφη και να κρατήσει μόνο ένα. Έκλεισα λοιπόν την επιστροφή απο Λονδίνο για την Παρασκευή (όπου η ΟΑ απο 22 Ιουνίου - 15 Σεπτεμβίου κάνει 2 Νέα Υόρκη στις 0845 πτήση 415, και την κανονική, την 411, οπότε το βραδυνό απο Λονδίνο είναι με το Α300)

Έπρεπε να ξέρω καλύτερα. Έπρεπε να είχα αλλάξει το εισιτήριο για το Σάββατο, για 1635 με το Α340, αλλά η προοπτική να έχει διακεκριμένη θέση 15 επιβάτες δεν με ενθουσίαζε, οι 8 του Α300 ήταν πολύ καλύτερο νούμερο.

Άφιξη στο Χίθροου στις 1625 από το Σίτυ του Λονδίνου με το απλό μετρό. Η μία και μοναδική ελπίδα να έχει καθυστέρηση η πτήση των 1635 ώστε ίσως να έφευγα με εκείνη χάθηκε. Καμία καθυστέρηση, καθόλου, τίποτα. Για πρώτη φορά τουλάχιστον όσο εγώ θυμάμαι, η πτήση έφυγε 1635 ΑΚΡΙΒΩΣ.

Οπότε, παραμένω με το 2215 το οποίο είναι το καλύτερο δρομολόγιο όπως έχω ξαναπεί, αλλά υπό προυποθέσεις. Χωρίς βαλίτσες για να παραδώσω, μόνο ένα σακίδιο πλάτης επιβεβαιώνω την θέση μου γύρω στις 7 και μετά έλεγχος αποσκευών και δρόμος για τη αίθουσα της Αλιτάλια.

Όπως ξαναείπα η πτήση μας είχε 8 άτομα, αριθμός εξαιρετικός για την Διακεκριμένη θέση, από την σκοπιά του επιβάτη. Το αεροσκάφος έφτασε 2105 με προγραμματισμένη ώρα άφιξης... 2105. Αφού μας ειδοποίησαν για να προσέλθουμε στην θύρα αναχώρησης πρός έκπληξή μου είδα ότι αυτή ήταν η θύρα 36 αντί για την 10... πρώτη φορά μου συνέβαινε αυτό. Καμία σχέση βέβαια, η 36 ήταν εξαιρετική, όχι το κουτάκι των θυρών 9-10

Επιβίβαση στο Κρήτη και εκεί (έχοντας εγώ την 1Κ) το πρώτο σόκ. Το αεροσκάφος δεν έχει υποπόδιο!!! Ό,τι και να πώ είναι λίγο. Το recline... χειρότερο απο την Οικονομική του Α340. Δεν γίνεται και το επαναλαμβάνω ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να πετάξεις την πτήση των 2215 με τέτοιες συνθήκες (πάντα μιλάω για την διακεκριμένη). Μετά την απογείωση μετακινήθηκα στην 4G ενώ για όσους ταξιδέψουν με το συγκεκριμένο αεροσκάφος, το καλύτερο recline μεταξύ των τραγικών, το έχει η 4Α. Να το έχετε υπ'όψιν σας.

Το πλήρωμα και ο κυβερνήτης ήταν φοβεροί, καμία παρατήρηση εκεί. Στα θετικά της Διακεκριμένης του Κρήτη ο φωτισμός που το δείχνει λίγο κουκλάκι, όμορφο και το μεγαλύτερο τραπεζάκι ανάμεσα στα καθίσματα σε σχέση με το Α340. Τα συνηθισμένα πρίν την απογείωση, εφημερίδες, σαμπάνια, χυμός κτλ κτλ ενώ το γεύμα το ίδιο. Αυτή την φορά δεν πήρα παστίτσιο αλλά κρέας, που ήταν καλό. Η πτήση κράτησε 3 ώρες 5' και προσγέιωση στο Ελ. Βενιζέλος στις 0345 ακριβώς. Είχαμε κάποιες αναταράξεις αλλά τίποτα το ιδιαίτερο.

Τα θετικά που αποκομίζω απο την πτήση αυτή είναι το εξαιρετικό, για ακόμα μια φορά πλήρωμα, και.... αυτό. Δυστυχώς η έλλειψη υποπόδιου και σοβαρού recline με αναγκάζει να αποφύγω αυτό το αεροσκάφος στο μέλλον.

7/10 (Το πλήρωμα έσωσε την κατάσταση).
 
Mike_":25mqkeew said:
Τα θετικά που αποκομίζω απο την πτήση αυτή είναι το εξαιρετικό, για ακόμα μια φορά πλήρωμα, και.... αυτό. Δυστυχώς η έλλειψη υποπόδιου και σοβαρού recline με αναγκάζει να αποφύγω αυτό το αεροσκάφος στο μέλλον.

7/10 (Το πλήρωμα έσωσε την κατάσταση).

Όμως δεν παύει να είναι ενα όμορφο και άκρως λειτουργικό α/φος έτσι;

Όσο για το αν ξαναταξιδέψεις με το ΚΡΗΤΗ δεν ξέρω. Από φθινόπωρο μπαίνει για D-Check και επιστροφή στην μαμά China Northwest. Δυστυχώς γιατί είναι ενα πολύ ωραίο αεροπλάνο. Οι over-powered κινητήρες του θα μου λείψουν...
 
Όμορφο ναι.

Λειτουργικό όχι σε καμία περίπτωση, τουλάχιστον για εμένα και την θέση στην οποία ταξιδεύεω. Τώρα για Υ, τι να πώ, δεν γνωρίζω.

Τέλος, ωραία, θα φύγει το Κρήτη. Το χειμώνα δεν υπάρχει η 2η Νέα Υόρκη, καλώς. Αλλά το καλοκαίρι του 2008 η ΟΑ τι θα έχει για Λονδίνο? Ένα μόλις 340 1330 και δύο 737 0920, 1915 τις μέρες που θα πετάει 2 Νέα Υόρκη αντί για ένα? Αντί να αυξήσειτην χωρητικότητα θα την μειώσει..
 
Μέχρι το 2008 βλέπουμε. Μπορεί το επόμενο καλοκαίρι να αγοράσει κανένα Α380. :P :P
 
Αξιότιμε tarig_gr τέτοιο σκεπτικό είναι αυτό που δίνει μόχλο κριτικής για τις επιλογές της ΟΑ γενικότερα - και φυσικά δεν εννοώ το ΔΙΚΟ σου σκεπτικό αλλά το εντάσσω σε ενα γενικευμένο πλαίσιο.

Δεν κατανοώ, γιατί πρέπει να δούμε το 2008 για το τι θα γίνει με την έλλειψη ενός αεροσκάφους -που όπως αναφέρεις θα αποσυρθεί απο τον στόλο - ενώ μπορεί η εταιρία να καταστρώσει σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος που θα δημιουργηθεί από τώρα.

Όχι! Να το δεί απο τώρα η εταιρία επιτέλους το τι θα γίνει με την αποχώρηση του Α300. Να κάνει Business Plan με προσεγγίσεις επιβατικής κίνησης και φορτίου με και χωρίς το Α300 και τι προοπτικές δημιουργούνται σε περίπτωση αναπλήρωσης με 737 ή με νέο αεροσκάφος και τι αεροσκάφος θα πρέπει αν είναι αυτό. Επιτέλους μια οργάνωση. Δεν είναι δύσκολο, λέγεται Airline Managment.

Θυμίζω ότι η ΒΑ προχώρησε σε αγορά καυσίμου για τα επόμενα τρία χρόνια, προτού οι τιμές εκτοξευθούν στα ύψη. Αυτό το "καλά βλέπουμε" καλά θα κάνουμε να το κόψουμε μαχαίρι, όχι μόνο στην ΟΑ φυσικά, αλλά σε όλες τις εκφάνσεις της (Ελληνικής) ζωής. Ζητώ συγνώμη για αυτή την κριτική, είμαι πολύ δίκαιος πάντα, και υπό αυτές τις προυποθέσεις παραθέτω την άποψη μου. Για να είμαι εντελώς δίκαιος φυσικά, είμαι ο ίδιος που απολαμβάνω την - αντιεμπορική - χρήση του Α340 σε ενδο-Ευρωπαικά δρομολόγια. Μόνο που δεν είμαι εγώ ο ιδιοκτήτης των ΟΑ. Όταν μου προσφέρουν το καλύτερο, το παίρνω.

Σε κάθε περίπτωση, το Α300 είναι καλή επιλογή, θεωρώ ότι κάνει την δουλειά του για Παρίσι / Λονδίνο, αλλά όχι σε βραδυνές πτήσεις (μιλώντας πάντα για C Class, ξεκαθαρίζω). Οι ταξιδιώτες των 24/48 ωρών έχουν απαιτήσεις (και οι οποίοι ταξιδεύουμε πρός Ελλάδα βραδυνές ώρες, μετά το τέλος της ημέρας) και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν θα είναι καλύτερα τα πράγματα με την αποχώρηση του α/φους σύντομα, τουλάχιστον στο route για Λονδίνο.

Υ.Γ. πρός Moderators: Δεν γνωρίζω την ακριβή θέση της δημοσίευσης, αν ανήκει ΚΑΙ στα trip reports ή σε μια συζήτηση περί της ΟΑ. Με σεβασμό πρός τις επιλογές σας, έχετε το ελεύθερο να πράξετε τα δέοντα.
 
Mike_":2yr31zbe said:
Τώρα για Υ, τι να πώ, δεν γνωρίζω.

Θα σου πω εγω που γνωρίζω από Υ. Κατ' αρχάς έχει διάταξη 2-4-2 (διπλές θέσεις δεξιά και αριστερά και τεσσερις τη μέση). Κάθε επιβάτης που θέλει να σηκωθεί, στη χειρότερη περίπτωση θα χρειαστεί να περάσει το πολύ πάνω από ένα επιβάτη. Πρόκεται για ένα υπέροχο και ευρύχωρο αεροπλάνο, ειδικά από τη στιγμή που διαλέγεις μία από τις διπλές θέσεις. Οι θέσεις της οικονομικής είναι πολύ άνετες και δεν μου δημιούργησαν κανενα πρόβλημα ακόμα και με την πτήση των 2215 (ο αριθμός της είναι ΟΑ266). Πίστεψε με πέρασα υπέροχα και το επαναλαμβάνω, ΥΠΕΡΟΧΑ όσες φορές ταξίδεψα με κάποιο ΑΒ6 των ΟΑ στην Υ.

Τώρα γιατί σε πείραξε περισσότερο το ότι δεν υπήρχε υποπόδιο και το κάθισμα είχε limited recline, από το ότι πήγες από το City στο Ηeathrow με το μετρό και το ότι περίμενες τόσες ώρες μέχρι την πτήση των 2215 (ΟΑ 266) είναι κάτι που μου προξενεί απορία.
 
Mike_":2ajz88kj said:
Σε κάθε περίπτωση, το Α300 είναι καλή επιλογή, θεωρώ ότι κάνει την δουλειά του για Παρίσι / Λονδίνο, αλλά όχι σε βραδυνές πτήσεις (μιλώντας πάντα για C Class, ξεκαθαρίζω). Οι ταξιδιώτες των 24/48 ωρών έχουν απαιτήσεις (και οι οποίοι ταξιδεύουμε πρός Ελλάδα βραδυνές ώρες, μετά το τέλος της ημέρας) και φυσικά σε καμία περίπτωση δεν θα είναι καλύτερα τα πράγματα με την αποχώρηση του α/φους σύντομα, τουλάχιστον στο route για Λονδίνο.


Φίλε Μike,

Πρώτα απόλα έχεις απόλυτο δίκιο. Αίσχος και πάλι αίσχος ,να πληρώνει η εταιρία σου C Class, επαναλαμβάνω C Class και να μην υπάρχει υποπόδιο στη θέση!! Τα ίδια αντιμετώπισα κι εγώ τις προάλλες που γύρναγα από το χωριό μου την Άνω Ραχούλα. Η σαμπάνια να φανταστείς δεν ήταν στη σωστή θερμοκρασία και το χαβιάρι παραήταν μαύρο!! Μα είναι service αυτό;
Ρωτάω τους πάντες, είναι service αυτό;;;

Εμείς οι V.I.P ταξιδιώτες, που μας πληρώνουν οι εταιρίες μας C Class, C Class το ξεκαθαρίζω, έχουμε απαιτήσεις, αλλά έχω την εντύπωση ότι κάπου φταίει και η εταιρία σου.Τα ελικόπτερα γιαυτό υπάρχουν ρε αδελφέ, για να μεταφέρουν τα μεγαλοστελέχη σαν κι εμάς από το ένα αεροδρόμιο στο άλλο, αν είναι δυνατόν, τι παράλειψη κι αυτή!! Θα σου πρότεινα λοιπόν, μέχρι να μάθει η εταιρία σου πως να συμπεριφέρεται στα μεγαλοστελέχη της , να βγάλεις τα καβούρια από την τσέπη και να πάρεις το Heathrow Express. Καταλαβαίνω ότι είναι τεράστια η οικονομική θυσία που θα κάνεις, 28 λίρες return, αλλά τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κ....

Κλείνω με μιά ρήση της αθάνατης Μελίνας. "Τα πράγματα που έχω ευχαριστηθεί περισσότερο στη ζωή μου είναι αυτά που έχω πληρώσει από την τσέπη μου"
 
Mike_":1nh8amji said:
Όσο για το αν ξαναταξιδέψεις με το ΚΡΗΤΗ δεν ξέρω. Από φθινόπωρο μπαίνει για D-Check και επιστροφή στην μαμά China Northwest. Δυστυχώς γιατί είναι ενα πολύ ωραίο αεροπλάνο. Οι over-powered κινητήρες του θα μου λείψουν...

ασχημα νεα αυτα. δεν εχω προλαβει να ταξιδεψω με το ΚΡΗΤΗ, ουτε ξερω αν θα τα καταφερω. θα μου λειψει παντως η παρουσια του καθως ειναι ισως το ομορφοτερο στο στολο των ΟΑ αυτη τη στιγμη (μαζι με τα 340-ισως και πιο πολυ, για μενα).
οσον αφορα τα υποποδια, δε σχολιαζω μιας και προσωπικα δε με απασχολει καθολου, οπως επισης ουτε η σαμπανια, τα μονιτορ, οι κουρτινες, τα χαλια και το χρωμα που εχει το χαβιαρι.
οσο για το Heathrow Express ειναι σωτηριο και ας δινεις κατι παραπανω :wink: δεν ξαναμπαινω tube απο Heathrow ΠΟ-ΤΕ!
 
Εντάξει παιδιά, καταλάβαμε τι θέλετε να πείτε. Καλύτερα να μην δημοσιεύσω το δικό μου trip report γιατί θα πέσετε να με φάτε και εμένα ζωντανό.

Όσο για το Heathrow Express νομίζω ότι όλοι ξέρουμε ότι είναι προτιμητέο από το tube αλλά όταν δεν ξέρετε, ή ξέρουμε, τις συνθήκες του κάθε ταξιδιώτη καλύτερα να μην βγάζουμε συμπεράσματα. Ο άνθρωπος μπορεί να μην μπορούσε να πάει Paddigton ή να έιχε πρόβλημα το Heathrow Express , ή να συνόδεψε κάποια φιλικά πρόσωπα που δεν είχαν την δυνατότητα των 15 λιρών.

Περισσέυει η ειρωνία σε τόπικς για την κόντρα ΟΑ-ΑΕΕ, να μην την βάλουμε και στα trip reports.
 
WD002":2o18wef7 said:
Εντάξει παιδιά, καταλάβαμε τι θέλετε να πείτε. Καλύτερα να μην δημοσιεύσω το δικό μου trip report γιατί θα πέσετε να με φάτε και εμένα ζωντανό.


ΛΑΘΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ...........
Να το δημοσιεύσεις. Μήν αφήνεις να σε κομπλάρουν . Στο τέλος τέλος δέν είμαστε όλοι οπαδοί των ΤΕΛΕΙΩΝ αεροπορικών εταιρειών διαφόρων χωρών του πρώην ανατολικού μπλοκ...............:D

WD002":2o18wef7 said:
Περισσέυει η ειρωνία σε τόπικς για την κόντρα ΟΑ-ΑΕΕ, να μην την βάλουμε και στα trip reports.

Αυτό ξαναπέστο ......
Αν συνεχίσουμε έτσι που πάμε θα μιλάνε δημόσια μόνο όσοι γνωρίζονται προσωπικά και κάνουν παρέα.
 
Top