Σχεδόν τα πάντα μπορούν να επισκευαστούν.
Το θέμα είναι αν συμφέρει την ασφάλεια να το επισκευάσει ή να το κάνει write off.
Βάλε 2 κινητήρες για αρχή με κόστος το οποίο είναι γνωστό, δηλαδή δε χρειάζεται εκτίμηση για το αν έπαθαν και πόσο μεγάλη ζημιά.
Από εκεί και πέρα, τέτοια δομική ζημιά εκτιμάται σχεδόν πάντα από εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρίας.
Υπολογίζεται το κόστος των ανταλλακτικών, της επισκευής {υπόστεγο, special tools, εργατοώρες κτλ}, το revenue loss {δηλαδή η ζημιά στο πτητικό έργο της εταιρίας λόγω απουσίας του αεροσκάφους} και άλλες παράμετροι.
Η ζημιά που φαίνεται στο βίντεο έχει γίνει σε pressurized area, οπότε και αυτό από μόνο του εκτοξεύει το κόστος επισκευής.
Το
http://www.jacdec.de/news/news.htm χαρακτηρίζει τη ζημιά ως "substantial / damaged beyond repair "