Πολυ μεγαλωνει η Air Berlin.Βεβαια η LTU δεν μπορει σε καμια περιπτωση να θεωρηθει ως πρωην ανταγωνιστης κυριως λογω μεγεθους!Πιθανοτατα ειναι μια απαντηση στη δημιουργια της TUIfly,αλλα δεν ξερω ποσο ακομα και αυτη η εμμεση συνεργασια με την Condor φενεται καλη στα ματια του TUI που οπως ξερουμε πολλα charter της Air Berlin ειναι δικα του.Ισως κυνδινευσει να τα χασει,αν και εκτος TUIfly δεν εχει αλλη επιλογη...
Για να μην ξαναγραφω σε νεο ποστ στο Traveldailynews.gr λυνονται οι παραπανω αποριες που εγραψα.
Η εξαγορα της τσαρτερ LTU,και η συνεργασια με την Condor θα πριλαμβανει τα εξης:Η LTU θα παραμεινει νομικα και μαλλον θα αποτελει εταιρια τσαρτερ μεγαλων αποστασεων λογω των 330 που εχει στο στολο της και φυσικα η ΑΒ δεν ειχε μεχρι τωρα.Οι ευρωπαικες πτησεις τσαρτερ της LTU θα ενσωματωθουν σε αυτες της ΑΒ.Το κυριοτερο ομως ειναι οτι παραταει μαλλον τη συνεργασια με τον TUI και την TUIfly και ετσι θα πεταει πλεον για λογαριασμο των πακετων και του ThomasCook plc,καθως και με πτησεις κοινου κωδικου.Αν παρατησει τελειως τον TUI τοτε αυτο θα ειναι ενα πολυ σημαντικο πληγμα για τον μεγαλυτερο Tour Operator της Ευρωπης καθως στη Γερμανια δεν θα βρισκει καποια αλλη αεροπορικη εταιρια εκτος TUIfly να εκτελει τα τσαρτερ του.Εκτος και αν o TUI δεχτει να εχει η Air Berlin διπορτο.Καποια τσαρτερ με TUI και καποια με Thomas Cook.Οι αλλες γερμανικες τσαρτερ Hamburg Inernational,StarXL ειναι φοβερα μικρες για να παρουν τα παμπολλα πακετα του TUI.