LTU and Air Berlin

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
no frills":gmmviilr said:
αλλα θα προτιμουσα η πολιτικη της να ειναι πιο επιθετικη....να προσπαθουσε να εξαγορασει εταιριες που δραστηριοποιουνται σε αλλες χωρες...να αποκτησει επιτελους βασεις αντιστοιχες με τους κυριους ιρλανδοβρετανους ανταγωνιστες της....
Μπορεί για την ώρα να μην πάει προς τους ιρλανδοβρετανούς ανταγωνιστές της (που την βρήκες αυτή την λέξη ρε no frills... :lol: ), αλλά πέραν της εξαγοράς της LTU απέκτησε και το 49% της ελβετικής Belair (με πρόλαβε ο ΙΑΤΑ).

Από την άλλη δεν το βρίσκω και άσχημο πως απουσιάζει από την βρετανική αγορά η οποία έχει πάρα πολλές εταιρίες και είναι κατ΄ εμέ μια από τις δυσκολότερες low cost αγορές της Ευρώπης.

Όπως και μετά την εξαγορά της dba, έτσι κι εδώ πιστεύω σε λίγους μήνες να μην υπάρχει η ονομασία LTU, τουλάχιστον σε ενδοευρωπαϊκά δρομολόγια. Ο κ. Hunold ήδη ανακοίνωσε ότι θέλει να πετάει και υπερατλαντικά, μάλιστα όχι μόνο από DUS όπου εδρεύει η LTU αλλά και από την γερμανική πρωτεύουσα. Οπότε ... σε λίγο καιρό τα Α330 της LTU ίσως κάπως έτσι θα είναι... :roll:
 
μαλλον δεν εγινα σαφης.... δεν εννοουσα πως η airberlin πρεπει να παει προς βρετανοιρλανδια(αυτη ειναι καλυτερη λεξη ακη?? :lol: :lol: ) αλλα ελεγα πως θα ηθελαν πολυ να δω την airberlin να εξαπλωνεται στην ευρω΄πη με ευρωπαικες βασεις οπως κανουν οι κυριοι αντιπαλοι της....να γινει δηλαδη ενας πανευρωπαικος παικτης και οχι απλως ενας ισχυρος γερμανος.....

για την belair δεν το ηξερα...οσο ζω μαθαινω....μεχρι να μαθω οτι πεθανα....
καλη κινηση....ηδη μου ερχονατι σεναρια για την επικειμενη κοντρα με την easy για το ελβετικο...φοντι...
 
Βασικά η Air Berlin έχει ήδη ισχυρή παρουσία στη Βρετανία και την Ευρώπη. Ενδεικτικά κάποια απ' ευθείας δρομολόγια:

STN-PMI
STN-BHD
STN-GLA
STN-MAN
AMS-RMI
AMS-PMI
CDG-VIE (με τη Niki)
κ.α.

Με τη φόρα που πήρε άλλωστε και αγοράσει ό,τι βρεθεί μπροστά της μην ξαφνιαστείς αν τη δεις και στην Ιρλανδία.

Το όνομα της LTU θα διατηρηθεί ένα χρόνο ακόμη.
 
gia na sas prolavo kai epidi iso kai kati ksero ( ? ) prospathiste na to sindesete me ta kainouria "iperatlantika" agreements
 
H LTU εχει απορροφηθει.Οποτε μετα απο σιγουρα καποιο χρονικο διαστημα δεν θα υφιστανται και μαλλον τα 320,321 θα εχουν το livery της Air Berlin.
Γινονται συγκρισεις με Ryanair,Easyjet κλπ.Ξεχναμε οτι η η ΑΒ δεν ειναι αμιγως Low cost,αλλα το μεγαλυτερο μερος της ειναι τσαρτερ και μαλλον προς τα εκει προσβλεπει να επεκταθει και σε αυτο συνηγορουν καποια πραγματα:
1)Απορροφα την LTU θυγατρικη του τριτου μεγαλυτερου Τ.Ο της Γερμανιας,και δευτερη μεχρι προτινος 100% τσαρτερ εταιρια στη Γερμανια.
2)Εγκαταλειπει αν οχι φετος σιγουρα του χρονου τη συνεργασια με τον TUI,o oποιος δημιουργησε μια εταιρια ιδια στη δομη με την Air Berlin και η οποια την απειλει στο μεγεθος.
3)Αλλαζει <<στρατοπεδο>> και συναπτει συνεργασια με την Condor τη μεγαλυτερη αμιγως τσαρτερ εταιρια της Γερμανιας και θυγατρικης του δευτερου Τ.Ο στην ιδια αγορα Thomas Cook plc.
4)Εχει το 49% της Belair θυγατρικης του Hotelplan του μεγαλυτερου Τ.Ο της Ελβετιας,ακριβως για να διευρινει και αλλο της τσαρτερ δραστηριοτητες της.Εξαλλου η Belair ειναι καπως δυσκολο να γινει Low cost,αφου εχει ενα στολο απο 3 το πολυ 757!Αεροπλανα ακαταλληλα για τετοια χρηση.
Επομενως ειναι λανθασμενη κατα τη γνωμη η συνδεση αυτης της επεκτατικης πολιτικης της Air Berlin για κοντραριστει με μεγαλυτερες σε μεγεθος εταιριες χαμηλου κοστους.
 
jetflight":3byw4906 said:
Εξαλλου η Belair ειναι καπως δυσκολο να γινει Low cost,αφου εχει ενα στολο απο 3 το πολυ 757!Αεροπλανα ακαταλληλα για τετοια χρηση.

2 B752 ("Horizonte" και "Solemar") και 1 B762 ("Rondomondo")


Που είναι οι καλοί καιροί όταν λεγότανε Βalair.. Αχ.. Αλλα για να μείνουμε στο θέμα: Η AB πιστεύω ότι πράττει πολύ σωστά. Εξαφανίζει αντιπαλους, αγοράζει ένα δίκτυο στημένο που της προσφέρει long range πτήσεις υπό δικό της έλεγχο ενώ παράλληλα αυξάνει τον αριθμό καθισμάτων στις middle range πτήσεις. Με αλλα λόγια της δίνει πιο πολύ αέρα να "παίξει" με τις τιμές και να φάει κόσμο από την LH. Και όχι, δεν πιστεύω ότι η AB θα πέσει στο επίπεδο της Ryanair.
 
Ποιό είναι το επίπεδο της Ryanair δλδ?
 
Παντελές ξεκατίνιασμα του service.. Αλλα έχεις δίκιο.. Έχει η Ryanair επίπεδο? (βλέπω να με τρώνε μερικοί εδώ.. lol)



:mrgreen:
 
makedonas":3uugpks2 said:
Παντελές ξεκατίνιασμα του service.. Αλλα έχεις δίκιο.. Έχει η Ryanair επίπεδο? (βλέπω να με τρώνε μερικοί εδώ.. lol)



:mrgreen:

να και ειμαστε off topic... στεφανε νομιζω πως η ryan εχει πολυ καλυτερο επιπεδο σε σχεση με την τιμη των εισητηριων της...γι αυτο και 40εκ επιβατες την προτιμουν ετησιως.....
 
H AB εχει καλυτερο επιπεδο service απο τη FR,αλλα ετσι κι αλλιως οι 2 εταιριες διαφερουν.Η Ryanair ειναι 100% Low cost,ενω η Air Berlin λιγο Low cost και πολυ τσαρτερ.Η Belair ειναι λογικο να εχει προβληματα διοτι δεν αντικατεστησε το στολο της με κατι πιο ευελικτο η τουλαχιστον να αυξησει το στολο της,και στον τομεα των τσαρτερ της Ελβετιας την εχει φαει κατα κρατος η Edelweissair me 320!μελος του Kuoni.
 
Top