Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μόλις μπήκα στο λογαριασμό του Miles & More και πρόσεξα ότι δεν έχω καθόλου μίλια. Έχω κάνει μια πτήση στις 30/09/2009. Υπάρχει περίπτωση να έχουν λήξει τα μίλια αυτά;
 
Στα 3 χρόνια λήγουν αν δεν κάνω λάθος.
Μήπως δεν είχαν καταχωρηθεί καθόλου;
 
Μετά από πολλή πίεση, σύμφωνα με το Spiegel, τόσο από την ίδια τη Lufthansa όσο και από το υπουργείο μεταφορών της Γερμανίας προς την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της Κίνας κατάφερε να εξασφαλιστεί η συμφωνία για χρήση του A380 σε τρεις πτήσεις την εβδομάδα για Πεκίνο (από Φρανκφούρτη).

Μέχρι πρότεινος η κινεζική πλευρά επέμενε σε ένα μόνο δρομολόγιο την εβδομάδα, αλλά η Lufthansa θέλει να συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις ώστε μελλοντικά να μπορεί να χρησιμοποιεί καθημερινά το A380 στο δρομολόγιο Φρανκφούρτη - Πεκίνο.

Από τις 19 Νοεμβρίου (20 σύμφωνα με το site της Lufthansa) θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια (3/ εβδομάδα για αρχή) με το A380 από Φρανκφούρτη για Πεκίνο. Μέχρι τώρα το χρησιμοποιείται το 747-400 (όπως και στα υπόλοιπα 4 από 19.11 και μετά)

Πηγή
 
Οχι είχαν καταχωρηθεί σωστά. Όταν ξανακοίταξα τον λογαριασμό μου ήταν ήδη περασμένα.
 
Αν κοίταξες τα status σου τότε αυτά λήξαν 01/2010. Τα award είναι μετά από 36 μήνες.
 
Βγήκαν τα οικονομικά αποτελέσματα 9μήνου για τον όμιλο της Lufthansa, και παρά τα αρνητικά αποτελέσματα της Austrian, bmi, Germanwings (όσες βαλίτσες & πορτοκαλάδες & σάντουιτς και να χρεώσει δεν βγάζει τα έξοδα), το σύνολο του ομίλου είναι θετικό. Lufthansa και Swiss είναι τα καλά άλογα του ομίλου. Μπράβο τους.


http://www.naftemporiki.gr/presspoint// ... ?id=149374
 
Πάει μια εβδομάδα που το έχουμε γράψει.
  • Μου κάνει εντύπωση το ότι δεν υπάρχει ακόμα η Brussels στα αποτελέσματα.
  • Η Austrian φαντάζομαι θα βρει το δρόμο της μέσα στην ομπρέλα του ομίλου, όπως τον βρήκε και η Swiss (λέει για την OS και την BMI: «στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου και οι δύο αεροπορικές εταιρίες ανακοίνωσαν για πρώτη φορά μικρό λειτουργικό κέρδος»).
  • Την BMI σύντομα θα την δούμε να παντρεύεται οπότε πάει αυτό το πρόβλημα (αν και όπως είδαμε έχει περάσει σε λειτουργική κερδοφορία).
  • Όσον αφορά τη German Wings, δεν είναι ανάγκη να ειρωνευόμαστε τη στιγμή που είχε απώλειες μόλις 11 εκατομμύρια στο εννεάμηνο, πολύ λιγότερες από τις δύο προαναφερθείσες (άρα να φανταστώ ότι έχει και αυτή περάσει σε λειτουργική κερδοφορία....). Πάντως μου κάνει εντύπωση το ότι εξακολουθεί να υποστηρίζει με νέα αεροπλάνα το πείραμα της German Wings τη στιγμή που δεν της επιτρέπει να ακολουθήσει επέκταση τύπου FR, U2, DY και την έχει παραπεταμένη στις γωνιές της γερμανικής γης που βαριέται να πάει η ίδια. Θα περίμενα να απορροφήσουν εντελώς την εταιρία ως Lufthansa, ειδικά δεδομένου ότι η μαμά καλύπτει πολύ λίγο την πιο σημαντική βιομηχανική περιοχή της Γερμανίας (Στουτγάρδη) ενώ η μικρή την έχει ως Νο2 hub της αν δεν κάνω λάθος.
  • Η Swiss πιο υψηλή κερδοφορία από τη μαμά Lufthansa Passenger. :twisted:
 
Και με τα παραπάνω και την ομπρέλα του Lufthansa Group μια σχετική είδηση, ο Jürgen Weber ανέφερε στο Reuters ότι το συμβούλιο είναι υπέρ πλέον της αγοράς της SAS Scandinavian Airlines από τη Lufthansa Group και πιστεύει ότι η Σκανδιναβική εταιρεία θα ενσωματωθεί πολύ εύκολα στην ομπρέλα εταιρειών της μαμάς Lufty.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα το νορβηγικό κράτος το σκέφτεται σοβαρά να προχωρήσει σε πώληση της συμμετοχής του στη SAS Group και ήδη η Σουηδική κυβέρνηση έχει αναφέρει ότι θα προχωρήσει στην πώληση μόλις υπάρξει καλή τιμή αγοράς από όμιλο που θα οδηγήσει σε ανάπτυξη και κερδοφορία της Σκανδιναβικής αεροπορικής εταιρείας.

Ήδη η SAS παρουσιάζει όλο και πιο θετικά αποτελέσματα και βρίσκεται προς τη σωστή πορεία καθώς ξανασυγκέντρωσε τις δυνάμεις της στη Σκανδιναβική αγορά (+Widerøe) και τη Φινλανδία με τη Βlue1.

Ειδωμεν... :) και ανυπομονώ να δω πως θα εξελιχθεί!
 
Και την SAS!;;;;;; :shock:
Ε ρε χαρές και πανηγύρια που θα κάνουν στη Norwegian (για τη Finnair δεν είμαι σίγουρος).


ΥΓ. «Ίδωμεν», με γιώτα. :wink:
 
Top