Lufthansa

Όπως επίσης 7 επιπλέον Α340-600 ;)
 
ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ BOEING

ΚΑΙ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ BOEING


SEATTLE, Dec. 06, 2006 -- The Boeing Company and Deutsche Lufthansa AG today announced the carrier ordered 20 747-8 Intercontinental jetliners plus 20 purchase rights. Lufthansa is the first airline to place an order for the passenger version of the fuel-efficient airplane.

The Lufthansa order, with a total average list-price value of $5.5 billion, is scheduled for delivery beginning in 2010. This order is a primary component of the airline's plan to modernize its fleet and increase environmental stewardship.

"Lufthansa operates one of the youngest and most environmentally friendly fleets in the world," said Scott Carson, president and chief executive officer, Boeing Commercial Airplanes. "The 747-8 will use state-of-the-art technology innovations from the 787 Dreamliner to significantly increase the capabilities of Lufthansa's fleet. This airplane improves upon the economics of the 747-400, while greatly enhancing fuel efficiency, reducing emissions and noise. We are thrilled that this world-class airline has chosen this world-class airplane."

The 747-8 will reduce fuel consumption and carbon dioxide emissions by 16 percent compared to the 747-400s it will replace. It also will meet and exceed the nitrogen-oxide regulations being incorporated by the Committee on Aviation Environmental Protection.

In addition, the 747-8 will generate 30 percent less noise then its predecessor. It will meet the London Quota Count (QC) 2 metric, which dictates operating hours both into, and out of, London-area airports based on noise levels.

"The 747-8 is a perfect complement to our fleet in the 400-seat category and environmental initiatives," said Nico Buchholz, senior vice president, Corporate Fleet, Deutsche Lufthansa AG. "Environmental protection and sustainability, underpinned by investment in innovation, are integral elements of our corporate strategy. The 747-8 represents the essence of this strategy and closes a capacity gap regarding aircraft size between our 300- and 550-seat aircraft in our future fleet."

The 747-8 achieves improved performance and appeal by incorporating many of the innovations from the 787. Most notably, it will feature a new wing design, next-generation General Electric GEnx engines, an upgraded flight deck and a new interior.

A new wing design integrates the latest in aerodynamic advancements. Some of the key design features include new state-of-the-art raked wing tips, a new flap system and increased fuel capacity. This enables the 747-8 to fly farther and more efficiently.

"The GEnx engines incorporate advanced, proven technologies from our highly successful GE90 engines as well as new innovation from GE's ongoing research and development programs," said Tom Brisken, general manager of the GEnx program. "These advancements provide customers with improved fuel efficiency, reductions in emissions and noise, and a lower cost of ownership, while allowing customers to generate additional revenue with their ability to carry more passengers and cargo."

In addition to the 747-8 Intercontinental's enhanced performance, the airplane will feature a new interior with 787-like amenities. The interior will incorporate new mood-lighting technology, as well as new lavatories that are being developed for the 787. The newly designed entryway of the 747-8 takes passengers past a concierge station into the elegantly contemporary new interior. A dramatic stairway leads to the upper deck. The new curved, upswept architecture gives passengers great space and comfort, with more room for personal belongings.
 
i shopping tour tis Lufthansa sinehizete: i LH diapragmanteute tin agora Boeing 787 kai Airbus A350
 
Η Boeing επιτέλους βρήκε τον Launch Customer που έψαχνε για το 747-8Ι. Και δεν είναι και κανένα μικρό όνομα! :)
Σίγουρα θα παίξει ρόλο για τη συνέχεια στις παραγγελίες του -8Ι.
 
H Lufthansa καθιερωνει υπoxρεωτικη την xρηση της ζωνης κατα την διαρκεια της πτησης, με εξαιρεση oταν παει κανεις στην τoυαλετα! Αυτo αναφερεται σημερα σε αρκετες εφημεριδες εδω στη Γερμανια. Ο λoγoς (oπως λεει η εταιρεια) ειναι oτι σε μεμoνoμενες περιπτωσεις αναταραξεων υπηρxαν ατoμα πoυ ταυματιστηκαν επειδη δεν ητανε δεμενα. Πρoστιμα δεν πρoβλεπoνται (σε πρωτη φαση τoυλαxιστoν). Τo θεμα ειναι oτι μεxρι σημερα σε oλες τις αερoπoρικες εταιρειες, λενε oτι κατα την διαρκεια της πτησης ειναι πρoτεινoμενo να ειναι κανεις δεμενoς, για λoγoυς ασφαλειας. Κατι πoυ εxει νoημα. Ενα κενo αερoς δεν δηλωνει με φωτακια και λεζαντες την υπαρξη τoυ! Αλλα αυτo πoυ με κανει και αναρωτιεμαι ειναι: Πως θα τo επιβαλoυνε;


Πετωντας πρoσφατα για Μαρoκo, ημασταν ακoμα στo σταδιo τoυ climbing, oταν ενας τυπoς σηκωθηκε και ανoι3ε πανω απo τo κεφαλι τoυ τo handluggage desk. Αυτo ειxε σαν απoτελεσμα σε μια στρoφη στα αριστερα, να φαει τo περιεxoμενo στo κεφαλι. Ο αερoσυνoδoς (καπoυ στα 2 μετρα τυπoς, πoυ τoν βρηκανε, σαν bulldog ητανε.. :D) πηγε αμεσως στoν τυπoς και τoυ τα εψαλε με τρoπo.. ;) Σε τελικη αναλυση στo oνoμα της ασφαλειας περνoνται απoφασεις oι oπoιες απoσκoπoυν να απoτρεψoυν αλλες καταστασεις. Απλα. Για την ασφαλεια δεxεται κανεις τα παντα! (Η μη μoυ πειτε oτι υπηρxε τoσo μεγαλoς κινδυνoς φωτιας μεσα σε αερoπλανo απo τoυς καπνιστες, γιατι θα τα παρω στo κρανιo! (πρωτoβoυλια της Lufthansa ητανε να καταργηθει τo καπνισμα, αμα δεν κανω λαθος!)

AYTAAAAA
 
Eyge LUFTHANSA :laola: !Oxi san tis ellinikes etairies pou to aeroplano fernei toumpes kai sikwnetai o ellinaras me thrasos kai sou leei vale kana kafe na pioume.pou na tou peis na desei kai zwni se fainomenika kala kairo...e re glentia pou tha xoume ean efarmostei ayto eyrytera!!!!
 
makedonas":1epjaqrv said:
(Η μη μoυ πειτε oτι υπηρxε τoσo μεγαλoς κινδυνoς φωτιας μεσα σε αερoπλανo απo τoυς καπνιστες, γιατι θα τα παρω στo κρανιo!

Κίνδυνος ενδεχομένως να μην υπήρχε ή να μην ήταν μεγάλος αλλά για σκέψου μέσα σε ένα 737 ή κάποιο μικρότερο (εδώ που τα λέμε και σε οποιονδήποτε άλλο τύπο) να καπνίζουν 10 και βάλε άτομα (Ελλάδα γαρ...) τι ντουμάνι γίνεται. :mad: Άλλωστε μέχρι και στα ΚΤΕΛ και στον ΟΣΕ απαγορεύεται, άσχετα με το αν εκεί παραβιάζεται εύκολα.
 
Ως (πρώην) καπνιστής έχω πετάξει σε θέση καπνιστού στο παρελθόν. Δεν ήτανε και τόσο δραμα. ’Aνοιγες τον αέρα πάνω από το κεφάλι σου και έδιωχνε τον καπνό. Με την σειρά του απορροφόνταν από τον κλιματισμό. 3 σειρές πιο μπροστά, οι μη καπνιστές δεν περνάνε σχεδόν καθόλου πρέφα.
 
Το θέμα μας όμως δεν είναι το κάπνισμα ... :rolleyes:
 
Lufthansa καθιερωνει υπoxρεωτικη την xρηση της ζωνης κατα την διαρκεια της πτησης, με εξαιρεση oταν παει κανεις στην τoυαλετα! Αυτo αναφερεται σημερα σε αρκετες εφημεριδες εδω στη Γερμανια. Ο λoγoς (oπως λεει η εταιρεια) ειναι oτι σε μεμoνoμενες περιπτωσεις αναταραξεων υπηρxαν ατoμα πoυ ταυματιστηκαν επειδη δεν ητανε δεμενα. Πρoστιμα δεν πρoβλεπoνται (σε πρωτη φαση τoυλαxιστoν). Τo θεμα ειναι oτι μεxρι σημερα σε oλες τις αερoπoρικες εταιρειες, λενε oτι κατα την διαρκεια της πτησης ειναι πρoτεινoμενo να ειναι κανεις δεμενoς, για λoγoυς ασφαλειας. Κατι πoυ εxει νoημα. Ενα κενo αερoς δεν δηλωνει με φωτακια και λεζαντες την υπαρξη τoυ! Αλλα αυτo πoυ με κανει και αναρωτιεμαι ειναι: Πως θα τo επιβαλoυνε;

..Ίσως γι' αυτό δεν άναψαν καθόλου οι ενδείξεις της πρόσδεσης ζώνης ασφαλείας για 12+ ώρες... ακόμη και σε φραπεδιάσματα ωρών... :twisted:

ΥΓ για την απορία: Αλλά την ώρα της απογείωσης/προσγείωσης άναψαν όμως... ;)
 
Top