Lufthansa

Σε ελεύθερη μετάφραση βρέθηκε θύμα να του φορτώσουν τα χρέη που συσσώρευσαν;
 
Η Lufthansa επαναφέρει άρον άρον άλλα 5 Α340-600 για πτήσεις από FRA (εκτός από τα 5 που θα πετούν από MUC) επειδή η ζήτηση για First Class είναι πολύ υψηλή και τα υπάρχοντα αεροσκάφη (Α359 και Β748 ) δεν επαρκούν, ενώ τα Α380 (3 ως 5 αεροσκάφη) δεν θα πετάξουν πριν το καλοκαίρι.

Ήδη δρομολόγια όπως το ORD-MUC αλλάζουν τους επόμενους μήνες από 359 σε 346, ενώ τα reactivated 346 θα πάνε κυρίως στα δρομολόγια της Ασίας.
 
Last edited:
Επιβάτες του Lufthansa Group, ήρθε η στιγμή που όλοι περιμένατε: Τέλος οι τύψεις και το flight shaming κάθε φορά που αγοράζετε εισιτήριο. Από σήμερα, το λατρεμένο Lufthansa Group, σας προσφέρει τη δυνατότητα, να επιλέξετε τους νέους Πράσινους Ναύλους, ώστε να μην έχετε εφιάλτες με τη Γκρέτα Τούνμπεργκ, κάθε φορά που πέφτετε για ύπνο. Οι νέοι Πράσινοι Ναύλοι κοστίζουν κάτι παραπάνω, αλλά η Lufthansa δεσμεύεται ότι αυτό το κάτι παραπάνω θα το διαθέτει για βιώσιμα καύσιμα και projects που προστατεύουν το κλίμα, χωρίς να δίνουν λεπτομέρειες τι projects είναι αυτά: φωτοβολταϊκά πάρκα στη Ναμίμπια ή δενδροφύτευση στα Τουρκοβούνια;.

Παράλληλα, οι νέοι Πράσινοι Ναύλοι, έχουν τα χαρακτηριστικά των κατηγοριών CLASSIC και SAVER για την οικονομική και μπίζνες θέση αντίστοιχα, με τη διαφορά ότι θα σας προσφέρουν: απεριόριστες αλλαγές χωρίς rebooking fees και 20% περισσότερα μίλια αναβάθμισης και εξαργύρωσης, ώστε να μπορείτε να κερδίζετε πιο εύκολα τα award tickets σας και να εξακολουθείτε να ρυπαίνετε το περιβάλλον πετώντας με αυτά.

Οι Greenwashing Fares θα προσφέρονται αρχικά μόνο για το ευρωπαϊκό δίκτυο του Lufthansa Group, μαζί με Μαρόκο, Αλγερία και Τυνησία. Δε θα ισχύουν για το διηπειρωτικό δίκτυο και τις κρατήσεις γκρουπ, τα οποία θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν ομαδικά με το Μάνεση ή το Βέρσους και να ρυπαίνουν τον πλανήτη.

Green Fares: Lufthansa Group is the world's first airline group to offer an own fare for more sustainable travel
 
Βρέ, δεν είναι επιλέξιμα τα project στα Τουρκοβούνια. Θα πάνε τίποτα Ρομά (στο μυαλό και στην ψυχή) να βάλουν καμιά φωτιά και μετά θα πουν ότι κάνουν αναδάσωση για να πάρουν τις μονάδες.
Άς τα Τουρκοβούνια είναι μπανάλ, πές για την Ναμίμπια.
θα “χρησιμοποιήσουν” όλο το SAF που προμηθεύονται στο Ευρωπαϊκό δίκτυό τους καθώς απαλλάσσεται απο το ETS.
 
To πληροφοριακό σύστημα της LH κατέρρευσε σήμερα, εξαιτίας έργων στην περιοχή της Φρανκφούρτης, που σημαίνει ακυρώσεις και λίγο από το χάος που έχουμε συνηθίσει πλέον.

Το πιο αστείο είναι ότι καλεί τους επιβάτες των εγχώριων διαδρομών να πάρουν το τραίνο, που ίσως είναι ακόμα χειρότερο στη Γερμανία, με 3 στα 4 τραίνα να έχουν καθυστέρηση.

 
Συνέπεσε με το λανσάρισμα των νέων «Πράσινων Ναύλων». Δεν άντεξαν τα συστήματα τόσο CO2 offsetting και sustainability...
 
Έχεις λυσσάξει απο την ζήλια σου και αυτό βγαίνει προς τα έξω. Λίγο ντροπή κάπου. :mrgreen:
 
Συνέπεσε με το λανσάρισμα των νέων «Πράσινων Ναύλων». Δεν άντεξαν τα συστήματα τόσο CO2 offsetting και sustainability...
Moυ ήρθε σήμερα σχετικό νιουζλετερ...Και από περιέργεια μπήκα δω το κόστος και το βλέπω να πάει άπατο το προτζεκτ καθώς ευγενικός ο σκοπός, αλλά 30% παραπάνω ευρώ δύσκολα βγαίνει.. Επίσης δεν έχω καταλάβει πώς ακριβώς είναι πιο πράσινο να κουβαλάς βαλίτσα 23 κιλών στο κάργκο (και άρα βάρος για καύσιμο και εκπομπές στο handling) και όχι 8κιλη μαζί σου;

1677601224393.png
Κατά τα άλλα οι τιμές παραμένουν άκρως δελεαστικές για το γκρουπ. Ένα κλασσικό MUC-ATH-MUC κοστίζει 350Ε στην καλύτερη για τους επόμενους 3 μήνες και μ.ο γύρω στα 450Ε...
 
Last edited:
Κατά τα άλλα οι τιμές παραμένουν άκρως δελεαστικές για το γκρουπ. Ένα κλασσικό MUC-ATH-MUC κοστίζει 350Ε στην καλύτερη για τους επόμενους 3 μήνες και μ.ο γύρω στα 450Ε...
Οπότε όποιος ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο δρομολόγιο, και δεν τον πειράζει να πετάξει αποκλειστικά με Aegean, χτυπάει ένα Aegean pass, πακέτο 6 oneway (3 return) πτήσεων στα 384 ευρώ με booking 7 μέρες πριν το ταξίδι (ή 444 ευρώ με booking 0 μέρες πριν), και πληρώνει επιπλέον μόνο τους φόρους κάθε σκέλους (γύρω στα 35 ευρώ), και την αποσκευή αν επιθυμεί.
 
Καταλαβαίνω την κριτική σας άποψη. Αν και μερικοί χρησιμοποιούν πολύ τολμηρό και επιθετικό λόγο για μένα, κατανοώ απόλυτα ότι όταν κάποιος -είτε λέγεται Lufthansa είτε αλλιώς- θέλει να μονοπωλεί την παγκόσμια αεροπορική αγορά και να ελέγχει τα πάντα, μόνο κακό μπορεί να προκύψει. Από την άλλη πλευρά έχω δει τρομερό χάος σε αεροδρόμια, γραφεία και άλλες εγκαταστάσεις σχετικές με την αεροπορία και συνειδητοποιώ απόλυτα την ανάγκη να μπει κάποια τάξη. Φοβάμαι κάποιες φορές ότι η κατάσταση δε σώζεται. Αλλά πίσω στο θέμα: Ναι, η LH θα εξυπηρετήσει αρχικά τους δικούς της και ό,τι απομείνει θα το δώσει στους "φτωχούς" συγγενείς. Από την άλλη έχει αναλάβει ευθύνη, πρέπει επειγόντως να προσλάβει προσωπικό που είναι μάλλον απρόθυμο γιατί πιστεύει ότι αδικείται ή εργάζεται υπό απαράδεκτες συνθήκες. Μην ξεχνάμε το πόσο διεθνής είναι η αεροπορία και τι προβλήματα στην επικοινωνία συνεπάγεται αυτό - γλωσσικά, ιδεολογικά, πολιτισμικά, διαφορές στον τρόπο συναλλαγών, επιχειρηματικών συνηθειών ή διαδικασιών και πολλά άλλα. Ίσως αν κάνουμε λίγη υπομονή να δούμε απροσδόκητες - προς το καλύτερο - εξελίξεις που να μας εκπλήξουν. Λάθη κάνουν όλοι, και στο πέρασμα του χρόνου έχουν δοκιμαστεί διάφοροι άνθρωποι και οργανισμοί στη διαχείριση αυτού του δύσκολου έργου. Οπότε ας μην είμαστε περισσότερο αυστηροί από όσο χρειάζεται, διατηρώντας την κριτική μας σκέψη και άποψη ο καθένας.
 
Top