Καταλαβαίνω την κριτική σας άποψη. Αν και μερικοί χρησιμοποιούν πολύ τολμηρό και επιθετικό λόγο για μένα, κατανοώ απόλυτα ότι όταν κάποιος -είτε λέγεται Lufthansa είτε αλλιώς- θέλει να μονοπωλεί την παγκόσμια αεροπορική αγορά και να ελέγχει τα πάντα, μόνο κακό μπορεί να προκύψει. Από την άλλη πλευρά έχω δει τρομερό χάος σε αεροδρόμια, γραφεία και άλλες εγκαταστάσεις σχετικές με την αεροπορία και συνειδητοποιώ απόλυτα την ανάγκη να μπει κάποια τάξη. Φοβάμαι κάποιες φορές ότι η κατάσταση δε σώζεται. Αλλά πίσω στο θέμα: Ναι, η LH θα εξυπηρετήσει αρχικά τους δικούς της και ό,τι απομείνει θα το δώσει στους "φτωχούς" συγγενείς. Από την άλλη έχει αναλάβει ευθύνη, πρέπει επειγόντως να προσλάβει προσωπικό που είναι μάλλον απρόθυμο γιατί πιστεύει ότι αδικείται ή εργάζεται υπό απαράδεκτες συνθήκες. Μην ξεχνάμε το πόσο διεθνής είναι η αεροπορία και τι προβλήματα στην επικοινωνία συνεπάγεται αυτό - γλωσσικά, ιδεολογικά, πολιτισμικά, διαφορές στον τρόπο συναλλαγών, επιχειρηματικών συνηθειών ή διαδικασιών και πολλά άλλα. Ίσως αν κάνουμε λίγη υπομονή να δούμε απροσδόκητες - προς το καλύτερο - εξελίξεις που να μας εκπλήξουν. Λάθη κάνουν όλοι, και στο πέρασμα του χρόνου έχουν δοκιμαστεί διάφοροι άνθρωποι και οργανισμοί στη διαχείριση αυτού του δύσκολου έργου. Οπότε ας μην είμαστε περισσότερο αυστηροί από όσο χρειάζεται, διατηρώντας την κριτική μας σκέψη και άποψη ο καθένας.