Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μιας και παραπάνω υπήρχε μια συζήτηση για το seat pitch της Lufthansa, ορίστε ένα βίντεο ντοκουμέντο που στηλιτεύει την κραταιά εταιρεία (και όχι μόνο για το seat pitch)

http://www.youtube.com/watch?v=j-XWF5GhnCk
 
miles & more

Γνωρίζει κανείς τη διαφορά ανάμεσα στα award miles και στα status miles του προγράμματος miles & more της Lufthansa?

Ξέρω ότι status miles είναι τα μίλια του τελευταίου δωδεκάμηνου και award miles τα μίλια που έχει κάποιος κερδίσει γενικώς.

Ποιά όμως από τα δύο ισχύουν?
Ποιά μπορώ να εξαργυρώσω?
 
Re: miles & more

Όπως λέει και το όνομά τους, "award" είναι τα εξαργυρώσιμα μίλια για ταξίδια και υπηρεσίες. Τα status μίλια είναι συνήθως τα μίλια τα οποία παίρνεις (συμπεριλαμβάνονται στα award) αλλά έχουν μία επιπρόσθετη λειτουργία να σε βοηθούν να ανέβεις στην κλιμακα μελών του προγράμματος. Με άλλα λόγια, δεν μπορείς με απλά μίλια από την πιστωτική κάρτα του προγράμματος ή πληρώνοντας για πολύ φθηνά εισιτήρια να φτάσεις το senator status. Θα πρέπει να παίρνεις μίλια που σε βοηθούν να ανέβεις επίπεδο. Τέτοια μίλια είναι από τις πτήσεις της ίδιας της LH και των εταιρειών που ΄΄εχουν το miles&more ως βασικό πρόγραμμα τακτικών επιβατών ή άλλες εταιρείες της ίδιας συμμαχίας (συνήθως σε μεσαίους ή υψηλότερους ναύλους).[/list]
 
Miles And More!

Το miles and more προσφέρει μέχρι το τέλος του χρόνου 2000 (/άτομο) μίλια, αν του προτείνετε ένα φίλο σας που δεν είναι ήδη μέλος!
Επίσης και τα μίλια πλέον στο πρόγραμμα δε λήγουν Ποτέ!!! 8)
 
Έχω την εντύπωση ότι οι 2000 μίλια θα προστεθούν στο λογαριασμό όταν ο φίλος κάνει την πρώτη κίνηση στο λογαριασμό του, εντός ενός συγκεκριμένου χρονικού διαστηματος και ότι τα μίλια που δεν λήγουν είναι μόνο όσα αποκτήθηκαν μέσω της πιστωτικής κάρτας που συνεργάζεται με την εταιρεία, υπό την προϋπόθεση ότι γίνεται τουλάχιστον μία αγορά το μήνα με τη συγκεκριμένη κάρτα.

Γενικά, δε βγαίνουν ποτέ χαμένοι... :twisted:
 
Δε λήγουν τα ήδη υπάρχοντα καθώς και τα μελλοντικά μίλια, αρκεί να γίνεται μια αγορά κάθε μήνα χρησιμοποιώντας τη συνεργαζόμενη πιστωτική κάρτα. Επίσης πρέπει να έχεις τρεις μήνες τη συγκεκριμένη πιστωτική.

For everything you have to pay for on business trips, on holiday or in your daily life - we have the right card for you: the Miles & More credit cards. Because for every purchase you make, award miles are credited to your mileage account.

From now on, you enjoy another benefit: your award miles, which are currently on your Miles & More account and those you will earn in the future remain valid for an unlimited period of time and will no longer expire. Miles will remain valid for an unlimited period provided that you make a miles-related purchase at least once a month and have held a Miles & More credit card for at least three months.
 
Έστειλα χθες το βράδυ (Σάββατο 29/12, περίπου 20.00) ένα email στο ελληνικό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Lufthansa (athsxteam@dlh.de), για να ρωτήσω κάποια πράγματα για το επικείμενο ταξίδι μου στο MUC.
Συγκεκριμένα ήθελα να μάθω (και να ζητήσω) αν γίνεται να αποφύγει η σύζυγός μου (που είναι έγκυος) την ουρά στα check-in counter και να της δοθεί θέση με άνετο seat pitch.
Σήμερα το πρωί (Κυριακή 30/12, περίπου 12.00) μου τηλεφώνησαν από την εταιρεία για να απαντήσουν στα δύο ερωτήματα που τους έθεσα.
Είπαν πως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το business check-in counter, αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να μας δοθεί θέση στην έξοδο κινδύνου διότι εκεί πρέπει να κάθονται επιβάτες οι οποίοι δεν θα είναι δυσκίνητοι σε περίπτωση ανάγκης.
Ουσιαστικά, δηλαδή, δεν "κερδίζουμε" κάτι αφού έτσι και αλλιώς θα κάναμε web check-in (άρα θα παραδίναμε τις αποσκευές στο drop-off).


Θέλω όμως ειλικρινά να ευχαριστήσω την υπάλληλο (ή τους υπαλλήλους) που ασχολήθηκαν ΑΜΕΣΑ με το email που τους έστειλα.
Το έστειλα Σάββατο βράδυ, το διάβασαν Κυριακή πρωί και ΑΜΕΣΩΣ με κάλεσαν για να μου απαντήσουν.


Συγχαρητήρια!!!
Μακάρι να γινόταν έτσι σε όλες τις εταιρείες.


(Υ.Γ.: γνωρίζει κανείς πώς και σε ποιό email μπορώ να αναφέρω στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στη Γερμανίας το γεγονός αυτό και να τους συγχαρώ για τους εδώ υπαλλήλους τους? Ειλικρινά με σκλάβωσαν)
 
Μου αρέσει πολύ όταν κάποιος αφιερώνει λίγο χρόνο για να δώσει έπαινο. Συνήθως κάνουμε παράπονα. Εύγε κι από μένα στους υπαλλήλους της LH.

Μπορείς να πας στο http://www.lufthansa.de επιλέγοντας Hilfe&Kontakt per e-mail. Διάλεξε Lob&Kritik (έπαινος και κριτική) και στείλε τα στοιχεία και το μήνυμά σου!
 
Top