Lufthansa

Όλα αυτά για τις θυγατρικές είναι α) για να μειώσουν το κόστος των συμβολαίων, αν δουλεύεις για την LH υπάρχει πολύ ισχυρή συλλογική σύμβαση (με πολύ καλές αποδοχές προφανώς) και β) γιατί πιστεύουν ότι αν την πεις Discovery θα μπορέσεις να κρατήσεις το γόητρο της legacy σε άλλους προορισμούς, μπαίνοντας ταυτόχρονα στα χωράφια των Tui κλπ...Όλα αυτά θα δούμε πώς θα λειτουργήσουν (εγώ πιστεύω ότι δεν μπορούν να κάνουν αυτό που κάνει η ΕΑΖΥ και οι long haul low cost) αλλά η εταιρεία όπως και να έχει πρέπει να αναπτυχθεί οργανικά. Δηλαδή σιγά σιγά, με εκπαίδευση, σοβαρότητα, σταθερότητα κοκ. Τώρα ανοίγουν προορισμούς, φέρνουν πίσω τα Α380 και τα 747-400 αλλά δεν έχουν φροντίσει πρώτα για κατάλληλο προσωπικό.
 
Μιλάμε για συνολικά 10 εταιρίες στο Lufthansa Group ή θυγατρικές ή όπως αλλιώς θέλετε να τις ονομάσετε (Lufthansa, Eurowings, Discover, Cityline, Swiss, Edelweiss, Austrian, Brussels, ITA, το φάντασμα της Eurowings Europe) και αν μετρήσω την Air Dolomiti ως feeder από την Βόρεια Ιταλία, την Helvetic, την Sun Express και Lufthansa Cargo είμαστε στις 14.

Απορώ γιατί δεν έχουμε Aegean Thess, Aegean Crete, Aegean Ionian, Aegean Cyprus και φυσικά Aegean Aegean ή πιο πιασιάρικο Aegean στο τετράγωνο...
 
Last edited:
Μιλάμε για συνολικά 10 εταιρίες στο Lufthansa Group ή θυγατρικές ή όπως αλλιώς θέλετε να τις ονομάσετε
Και αυτές είναι μόνο οι αεροπορικές εταιρείες. Αν ρίξουμε μια ματιά γενικά στην Lufthansa Group θα δούμε στο σύνολο 319 θυγατρικές ή επενδυτικές ή όπως αλλιώς θέλουν να τις ονομάσουν.

Μάλιστα την εποχή Covid, που το γερμανικό κράτος έδωσε λεφτά για να σώσει την εταιρεία (η οποία ταυτόχρονα έδιωξε κόσμο και κοσμάκη για να σώσει τα λεφτά της), βγήκε στην δημοσιότητα ένα άρθρο σχετικά με ορισμένες θυγατρικές της LH Group στην Μάλτα που με μόλις 2 άτομα προσωπικό έβγαζε το 2018 περ. 185 εκ. € κέρδη! Το άρθρο εδώ στα γερμανικά.

Γενικά ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί η LH Group είναι ο γενικός τρόπος στην γερμανική οικονομία. Οι εταιρείες κοιτάζουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους. Γιατί η Lufthansa ίδρυσε την Germanwings; Γιατί την eurowings europe; Γιατί την eurowings discover (τώρα μόνο discover μιας και δεν έχει καμία σχέση με την eurowings... ακόμη και οι ίδιοι τους τα έχουν χάσει); Για να πληρώνουν όλο και λιγότερα στο προσωπικό τους και να αυξάνουν τα κέρδη τους με τις 319 θυγατρικές σε Μάλτα και αλλού.

Γιατί, για πάρεις τις αποζημιώσεις, όπως διαβάζουμε κι εδώ τις τελευταίες βρόμαδες, πρέπει να τρέχεις και να περιμένεις μήνες. Χώρις δικηγόρο πολύ δύσκολα θα σου πληρώσει η εταιρεία τα λεφτά που δικαιούσαι! Δυστυχώς ο περισσότερος κόσμος μετά από μήνες το αφήνει, και λέει "έλα μωρέ, δεν έχω άλλη όρεξη να τρέχω από πίσω τους". Οπότε τα λεφτά και πάλι μένουν στην εταιρεία. Και εδώ αυτό που έγραψε ο @IATA/TASOS βοηθάει την εταιρεία ακόμη περισσότερο. Γιατί έχει άτομα που δεν γνωρίζουν το επάγγελμα και η εταιρεία τους το μαθαίνει όπως αυτή θέλει να το εξασκούν. Αν προσλάβουν τον @IATA/TASOS τότε τα κέρδη την θα μειωθούν , γιατί αυτός ξέρει το επάγγελμα και την νομοθεσία.

Δυστυχώς πολλές γερμανικές εταιρείες δεν έχουν καταλάβει ότι αν συνέχισουν με αυτήν την νοοτροπία σε λίγο καιρό θα χάσουν. Έτσι και η LH Group, μόνο που μάλλον είναι too big to fail.
 
Παρεξήγηση, επενδύει σε εξοπλισμό, καθίσματα - σιδερώστρες και τα τοιαύτα και από Ιταλία παρακαλώ! Μάλλον επηρεάστηκε από την ITA. Άντε να δούμε και μια LufthansITA. :mrgreen:
Θα κάνει refurb σε καμπίνες από το 2025 με spacious overhead bins κλπ.


 
Από σήμερα καταργείται η ευελιξία για τις κατηγορίες LIGHT και BUSINESS SAVER του Lufthansa Group. Στο εξής, κάθε εισιτήριο που θα εκδίδεται στις παραπάνω κατηγορίες, εκτός από μη επιστρέψιμο, επιπλέον δε θα επιτρέπει καμία εκούσια αλλαγή στις ημερομηνίες ή τις πτήσεις.
 
Δεν ξέρω αν έχει ήδη γραφτεί καθώς είναι αδύνατο κάποιος να θυμάται όλες τις θυγατρικές της LH, αλλά από το 2024 θα υπάρχει νέο brand υπό την ονομασία City Airlines με προορισμούς στην Ευρώπη.

Όχι δεν ξέρω την διαφορά με την eurowings και ούτε αν η παλιά Regional που εξαφανίστηκε το 2018 έχει καποια σχέση, το ιδιο και για την CytiLine που ήταν μελος της Regional αλλά αυτή συνεχίζει να υπάρχει.

Οι πιλότοι φωνάζουν ότι γίνονται όλα για τους μισθούς (τι κάνει νιαουνιαου) αλλά οι ιδιοι πηραν 17% αύξηση, οπότε και το προτζεκτ προχωράει, μέχρι να ανοίξει ένα άλλο, πχ Discovery City.

 
Κάπου έχει αναφερθεί αλλά δεν χάθηκε και ο κόσμος ;)
Ίσως η cityline να σου το κρατήσει λίγο γιατί την πυροβόλησες εξ επαφής :1:
Εμένα δεν με πειράζει καθόλου.
Η cityline και κάποιες άλλες είναι acquisition, ενώ η Lufthansa City είναι θυγατρική που θα αναπτυχθεί from the ground up.
Δεν είναι κανένα μυστικό ότι ξεχωρίζουν λίγο το πτητικό για να μειώσουν την έκθεση στις ορέξεις όσων μπορούν να εκβιάσουν. Oh pardon να πιέσουν εννοούσα.
Δεν την λες και κακή μπάζα την αύξηση που έλαβαν. Αλλά για τις λοιπές υπηρεσίες, τις αναθέτουν σε υπέρ εξειδικευμένο προσωπικό από το Bangalore και την Lahore. Έχουν σχέδιο οι άνθρωποι, δεν είναι τίποτα γατάκια.
Θου κύριε :mrgreen:
 
Για να συνεχίσουμε να μιλάμε για τη θλίψη και μιζέρια των αερομεταφορών, φαίνεται πως η LH δεν είχε υπολογίσει πως η νέα business/first class (Allegris) που μας υποσχέθηκε το 2018, θα "μπει" στα 747-8. Βάσει αυτού του άρθρου στα γερμανικά, φαίνεται πως το νέο configuration αλλάζει το κέντρο βάρους του 747 και θα πρέπει να γίνει ένα αντίβαρο 700kg στο πίσω μέρος του σκάφους! Έτσι για τα επόμενα χρόνια, θα αναβαθμίσει μόνο το lower deck και μετά βλέπουμε... Ό,τι να ναι δηλαδή!
 
Στο Upper Deck θα την ονομάσει "Allegris Basic" :)
 
Η Lufthansa, η Swiss και η Austrian ξεκινάνε εκ νέου τις πτήσεις για Τελ Αβίβ από τις 8 Ιανουαρίου.


Χμμμμ :confused:
 
Top