Η αγωνία για την τύχη της City Airlines ( τα σχόλια για το όνομα είναι περιττά) συνεχίζεται.
Το project να ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι η λειτουργία μιας - αν κατάλαβα καλά - καινούριας Lufthansa Regional μπαίνει στον πάγο. Ο λόγος δημιουργίας της είναι ασφαλώς η μείωση των λειτουργικών εξόδων ή με άλλα λόγια νέες συμβάσεις εργασίας με μισθούς - για τους πιλότους γίνεται όλος ο θόρυβος - μικρότερους σε σχέση με αυτούς που πληρώνει η Lufthansa. Υποτίθεται η City θα πετούσε μέχρι το 2027 με αεροσκάφη μικρότερα του A320 και μετά οψόμεθα.
Τα παιχνίδια των ceos δεν τα καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά σαν 'καταναλωτής' όλο το group μου δίνει την αίσθηση μιας ανακατεμένης κατάστασης.
Παρόμοια κατάσταση με την long haul leisure Eurowings Discover - που ανταγωνιζεται την Condor, αλλά μόνο από FRA και MUC - που έχασε πρόσφατα το Eurowings και έμεινε με το Discover.
Για να συνοψίσουμε:
Οποίος πετάει για προορισμό από Ευρώπη στη Γερμανία πλην FRA και MUC, πετάει με Eurowings.
Οποίος πετάει από Ευρώπη προς FRA και MUC πετάει με Lufthansa, αρκεί το αεροσκάφος να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του A320. Διαφορετικά παίζει η City. Ή η Lufthansa Regional. Ή η Dolomiti....
Οποίος πετάει long haul προς FRA ή MUC πετάει με Lufthansa αρκεί ο προορισμός να μην είναι καθαρά leisure. Τότε παίζει η Discover.
Και αν στο εγγύς μέλλον κάποιος πχ θελήσει να πετάξει Μιλάνο - Μόναχο, παίζει να πετάξει με Lufthansa (Lufthansa) ή με City (Lufthansa) ή με Dolomiti (Lufthansa) ή με ITA (Lufthansa).
Δε λέω, πολύ ευέλικτο σύστημα διοίκησης ενός group, αλλά ο καταναλωτής στο τέλος μένει μπερδεμένος.
Die Lufthansa hat ihre Pläne für die neue Tochtergesellschaft "City Airlines" vorerst gestoppt. Potenzielle Konflikte mit den Piloten sowie der Mangel an Personal und Flugzeugen, b...
www.airliners.de