Lufthansa

Γνωρίζει κανείς τι γίνεται αν υπάρχουν 2 διαφορετικά back to back είσιτήρια, το ένα με αποσκεύη και το άλλο χωρίς, αν ζητήσεις να πάει κατευθείαν η αποσκεύη στο τελικό αεροδρόμιο (του δεύτερου διαφορετικού εισιτηρίου, ξέρω ότι παλιά γινόταν).

το πιο απλό που μπορεί να συμβεί είναι να στειλουν βαλίτσα τελικό προορισμό και η χρέωση της βαλίτσας να γίνει στον ενδιαμεσο σταθμό. Εξαρταται βεβαια και ποια είναι η δευτερη εταιρεία.
 
Αφού είδαν και απόειδαν ότι δεν πάει κανένας να κάνει customer care / support το έριξαν στο outsourcing και το AI. Αυτά τα τμήματα έχουν ακραίο φόρτο εργασίας και δεν φαίνεται φως στο τούνελ. Σαν πελάτης φυσικά και σου είναι αδιάφορο πως θα λύσει η LH το πρόβλημα αλλά και οι εναλλακτικές που μπορείς να έχεις μάλλον έχουν τα ίδια θέματα. Άμα περιμένεις την LH να φροντίσει τα συναισθήματα σου θα πάρει χρόνο ;)
Ελπίζω να μην καταστράφηκε το ταξίδι. Αν έχεις φωτό από DEL ανέβασε :)

Το ταξίδι μου δεν καταστράφηκε, απλά έχασα μια μέρα (την Κυριακή) που ήταν η μόνο ελεύθερη για να πάω στο Ταζ Μαχάλ στην Άγκρα. Ε δεν πήγα, θα πάω την επόμενη.

Αλλά όλος αυτός ο φόρτος δεν θα υπήρχε αν η LH έκανε τα προβλεπόμενα. Δεν λέω καν ότι η αποζημίωση από την στιγμή που την προβλέπει ο κανονισμός θα πρέπει να είναι αυτόματη. Εννοείται ότι είπα σε καμιά 20ρια ακόμα να την αιτηθούν και από αυτούς ζήτημα να το ήξερε ο ένας (ο τυπάκος στις βαλίτσες δεν ήξερε πώς να με ευχαριστήσει με τα 600Ε στην τσέπη). Λέω ότι από την στιγμή που μπαίνεις στο σάιτ, και το σύστημα έχει την πτήση με καθυστέρηση μίας μέρας, θα πρέπει να σου ζητάει την κάρτα για την κατάθεση. Όχι να ξεφτιλίζεται ο κάθε επιβάτης με το ρομπότ ή τον άμοιρο Ινδό που δουλεύει για 100Ε τον μήνα να γράφει αυτές τις ντροπές. Έστειλα ήδη εμαιλ στο ταξιδιωτικό πρακτορείο (που ω ναι, είναι το city centre της Lufthansa και ακόμα να πάρω απάντηση). Έχουν αυτοματοποιήσει όλο το τσεκ-ιν στη Φρανκφούρτη, βάζεις την βαλίτσα πλέον σε ένα κουτί και την παίρνει αυτόματα (καλή τύχη αν είναι 23.1 κιλά), μπορούν και τις πληρωμές.

το πιο απλό που μπορεί να συμβεί είναι να στειλουν βαλίτσα τελικό προορισμό και η χρέωση της βαλίτσας να γίνει στον ενδιαμεσο σταθμό. Εξαρταται βεβαια και ποια είναι η δευτερη εταιρεία.

Το προσπάθησα με την κοπέλα του τσεκ-ιν στο Ν.Δελχί. Η οποία ήταν πολύ ευγενική, ρώτησε και τον προυστάμενο της να την στείλει δωρέαν, αλλά δεν γινόταν ακόμα και με πληρωμή, γιατί υπήρχε το Deutsch Bahn Rail στο ίδιο εισιτήριο (που δεν θα χρησιμοποιούσα) και έτσι δεν μπορούσε να αλλάξει το τελικό αεροδρόμιο. Αυτό μου είπε, αυτό σας λέω, τώρα τι εννοούσε το Ινδός υπεύθυνος όταν κουνούσε αριστερά-δεξιά το κεφάλι, μόνο αυτοί ξέρουν ;)
 
Έχουν αυτοματοποιήσει όλο το τσεκ-ιν στη Φρανκφούρτη, βάζεις την βαλίτσα πλέον σε ένα κουτί και την παίρνει αυτόματα (καλή τύχη αν είναι 23.1 κιλά), μπορούν και τις πληρωμές.

995c8914efbd6a5fd0183c24363ba309.jpg
(για λόγους νομικής κάλυψης, το παραπάνω είναι αστείο)
 
Όχι δεν κατάλαβες...Έχει τζάμι μπροστά που αν δεν κλείσει δεν προχωράει...Είναι πονηροί οι Γερμανοί...

1690547662040.png
 
Η δεσποινίς και ο κύριος που χαμογελούν στα self service kiosks είναι κομπάρσοι της Λουφτχάνσα;
 
Όχι δεν κατάλαβες...Έχει τζάμι μπροστά που αν δεν κλείσει δεν προχωράει...Είναι πονηροί οι Γερμανοί...
Ax τέτοια κάνουν και κερδίζουν τα άπειρα αστέρια στο Skytrax.
Εδώ στον σοσιαλιστικό βορρά (Αμβούργο) μια χαρά ανοιχτά είναι, και εννοείται πως ποτέ μα ποτέ δεν έχω κάνει κάποια επέμβαση σε βαλίτσα τη στιγμή που ζυγίζεται.
Hamburg.jpg
 
Η αγωνία για την τύχη της City Airlines ( τα σχόλια για το όνομα είναι περιττά) συνεχίζεται.
Το project να ξεκινήσει αυτό το καλοκαίρι η λειτουργία μιας - αν κατάλαβα καλά - καινούριας Lufthansa Regional μπαίνει στον πάγο. Ο λόγος δημιουργίας της είναι ασφαλώς η μείωση των λειτουργικών εξόδων ή με άλλα λόγια νέες συμβάσεις εργασίας με μισθούς - για τους πιλότους γίνεται όλος ο θόρυβος - μικρότερους σε σχέση με αυτούς που πληρώνει η Lufthansa. Υποτίθεται η City θα πετούσε μέχρι το 2027 με αεροσκάφη μικρότερα του A320 και μετά οψόμεθα.
Τα παιχνίδια των ceos δεν τα καταλαβαίνω απόλυτα, αλλά σαν 'καταναλωτής' όλο το group μου δίνει την αίσθηση μιας ανακατεμένης κατάστασης.
Παρόμοια κατάσταση με την long haul leisure Eurowings Discover - που ανταγωνιζεται την Condor, αλλά μόνο από FRA και MUC - που έχασε πρόσφατα το Eurowings και έμεινε με το Discover.
Για να συνοψίσουμε:
Οποίος πετάει για προορισμό από Ευρώπη στη Γερμανία πλην FRA και MUC, πετάει με Eurowings.
Οποίος πετάει από Ευρώπη προς FRA και MUC πετάει με Lufthansa, αρκεί το αεροσκάφος να είναι μεγαλύτερο ή ίσο του A320. Διαφορετικά παίζει η City. Ή η Lufthansa Regional. Ή η Dolomiti....
Οποίος πετάει long haul προς FRA ή MUC πετάει με Lufthansa αρκεί ο προορισμός να μην είναι καθαρά leisure. Τότε παίζει η Discover.
Και αν στο εγγύς μέλλον κάποιος πχ θελήσει να πετάξει Μιλάνο - Μόναχο, παίζει να πετάξει με Lufthansa (Lufthansa) ή με City (Lufthansa) ή με Dolomiti (Lufthansa) ή με ITA (Lufthansa).
Δε λέω, πολύ ευέλικτο σύστημα διοίκησης ενός group, αλλά ο καταναλωτής στο τέλος μένει μπερδεμένος.

 
Mιλάμε για μια εταιρεία που συστηματικά και στρατηγικά πλέον αρνείται να πληρώσει αποζημιώσεις, αγνοώντας την ΕΕ, και που κατά την διάρκεια της πανδημίας βρήκε ευκαιρία να απολύσει προσωπικό (και ενώ έπαιρνε κρατική βοήθεια μερικών δις από φορολογούμενους) και μετά από ένα χρόνο τους έπαιρνε τηλέφωνο να γυρίσουν, γιατί άκουσον-άκουσον, η ζήτηση άρχισε να αυξάνεται. Είμαι FT στο πρόγραμμα τους και δεν έχω ιδέα πόσες αποσκεύες μπορώ να έχω, πότε, γιατί, κοκ...Έχουν online calculator για να βρεις άκρη, τόσο ανοργανωσιά υπάρχει.

Στα δικά μου μάτια δεν φαίνεται και πολύ σοβαρή εταιρεία για να πω την αλήθεια. Κάποια ''μαγαζάκια'' της Ανατολής και των Βαλκανίων είναι πλέον πολύ πιο αξιόπιστα, κρίμα για της ιστορία της.
 
Αναρωτιέμαι γιατί μια εταιρία σαν την Λουφτχανσα δεν διαφοροποιείται προς τα πάνω, δηλαδή να προσφέρει ένα premium προϊόν με κανονική Business Class εντός της Ευρώπης και με Α320 στις 160 θέσεις και όχι στις 180, με Α321 στις 190 και όχι στις 220 κλπ.
Είμαι σίγουρος ότι θα γέμιζε τα αεροσκάφη της και μάλιστα όντας λίγο πιο ακριβή από τους ανταγωνιστές της θα πετύχαινε μια χαρά κέρδη. Το όνομα Λουφτχανσα έχει μια αίγλη και αποπνέει ασφάλεια και σιγουριά ακόμη (;) και πιστεύω εκεί έπρεπε να ποντάρει η εταιρία.
Προς τι όλη αυτή η πρεμούρα να γίνουν όλοι Ryanair;
Γιατί δεν θέλουν να είναι Emirates, Qatar ή Singapore Airlines, ή Qantas, εταιρίες που είτε πετάς σε πτήση μιας ώρας είτε σε διηπειρωτική των 17 ωρών σου προσφέρουν εξαιρετικές υπηρεσίες, και μιλάω για το hard product. :rant:

Το ίδιο ερώτημα ισχύει και για την Aegean αλλά ας μην βγω off topic.
 
Η αλαζονεία των αριθμών και μονοπωλίου ... Μπορώ να φανταστώ τη συζήτηση:
Ceo: Στους επόμενους 12 μήνες επιβάλλεται να αυξήσουμε τα έσοδα κατά 5 %.
Διοικητικός υπάλληλος: Μετά από ενδελεχή έρευνα αυτό θα ήταν εφικτό μόνο με υποβάθμιση προϊόντος και /ή αύξηση τιμών εισιτηρίων.
Ceo: Τότε κάντε το πραγματικότητα.
Διοικητικός υπάλληλος: Μα θα χάσουμε επιβάτες από τον ανταγωνισμό.
Ceo: Ανταγωνισμό; Σε καλό σας, με κάνατε και γέλασα
 
Top