Lufthansa

  • Thread starter Thread starter dtrach
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είδατε; Με το που έγινε το λανσάρισμα της Allegris εκτοξεύθηκαν οι πωλήσεις και αναγκάζονται να προσλάβουν προσωπικό.
 
Είδαμε και το -4% της μετοχής σε μια μέρα. Τώρα είναι για την Allegris, είναι για τους 10.000!; Μόνο να πάρουν από την Ινδία.
Ε η Ευρώπη δεν έχει άλλα ταλέντα όπως λένε όλοι οι φωτισμένοι εργοδότες.
 
Η Lufthansa ΑG εχει έδρα Κολωνία και όχι Φρανκφούρτη...:mrgreen:
 
Οι πρώτες πληροφορίες για εξαγορά του 10% της Air Baltic μεσα στο 2025 από την Lufthansa. Η πηγή ειναι η Corriere della sera.
Άρθρο στα γερμανικά.

Επιβεβαιώνεται και επίσημα η εξαγορά του 10% της airBaltic από το αεροπορικό ανακόντα που λέγεται Lufthansa Group, με μοναδική εκκρεμότητα το πράσινο φως από τις επιτροπές ανταγωνισμού, που μάλλον θα δοθεί, ώστε να μειωθεί η συμμετοχή του Λεττονικού Δημοσίου.

Η νέα βρώμα που κυκλοφορεί τώρα είναι η πρόθεση των γερμανών να αποκτήσουν και το 20% της πολύπαθης Air Europa, την οποία εποφθαλμιούν επίσης Delta και Etihad (μετά το αναμενόμενο άκυρο που έφαγε η IAG). Κι εκεί μάλλον μετατοπίζεται και η έλλειψη ενδιαφέροντος των Γερμανών για την TP, η οποία φαίνεται πως πάει προς την IAG.

Lufthansa Eyes 20% Stake In Air Europa After airBaltic & ITA Airways Investments
 
To Constellation L-1649 Starliner είναι ήδη βαμμένο στα χρώματα της LH και συνεχίζεται το restoration ώστε να μπει σε display στo FRA του χρόνου για τα 100 χρόνια της εταιρίας. Και μόνο γι αυτό θα αξίζει ένα ταξιδάκι ως εκεί!!!

 
Επετειακό livery για τα 100 χρόνια της Lufthansa σε καινούργιο Β787-9 ( D-ABPU - Berlin ).


Μου λείπει το εμβληματικό κίτρινο.
 
Κάτσε να ανεβάσω μια συμπληρωματική για να φανεί το μεγαλείο ;)
Τύφλα τα έχουν οι μελιτζάνες της Σαουδαραβικής υπερπαραγωγής.

IMG_9838.jpeg
 
Πρέπει να κόστισε αρκετά αυτό το livery, γιατί ετοιμάζουν περικοπές.

Όλα αυτά έπειτα από τις δηλώσεις του Spohr πως η "ιερή αγελάδα" του group (Lufthansa) δεν τραβάει, και επίσης λανσάρεται το project FOX ("Future Onboard Experience"), με στόχο αλλαγές στο soft product σε όλες τις θέσεις. Για το φιάσκο της Αλεγρίς, κουβέντα.
 
Μου θυμίζει λίγο ένα ταμπλό μιας τεχνικής εταιρείας, στο υπο ανακαίνιση τότε παλιό Μινιόν, που έγραφε στους περαστικούς και οδηγούς: ‘’Μας συγχωρείτε για την ενόχληση, είμαστε απασχολημένοι κατασκεύαζοντας το μέλλον’’. Τα αφεντικά της LH δεν έχουν αφήσει εταιρεία στην Ευρώπη που να μην θέλουν να εξαγοράσουν, πρότζεκτς τα οποία μόνο πολύ περίπλοκα μπορεί να είναι. Υπάρχει χρόνος να καταλάβουν τι γίνεται στην Γερμανία τα τελευταία χρόνια άραγε και τι θέλουν οι πελάτες;

Παίρνω το παράδειγμα από ένα εισιτήριο που έκλεισα την προηγούμενη εβδομάδα, με την Brussels αλλά νομίζω τα ίδια ισχύουν και με την LH:
  • Εισιτήριο από Φρανκφούρτη για Ντακάρ μέσω Βρυξελών: Business 2000E. Η ενναλακτική Iberia έχει 1300 Ε με single aisle. Tα σκέλη είναι 1 ώρα + 6.5 ώρες για την SN και η Iberia στο σπάει στη μέση σχεδόν (οπότε και το Α320 δεν πειράζει και τόσο, απλά δεν είναι κανονική business η καμπίνα). Τα 2000 Ε είναι καλή τιμή αλλά καταφέρνουν να ιντριγκάρουν τον πελάτη με τα 260 Ε έξτρα, για να επιλέξει θέσεις που είναι ακριβώς ίδιες με τις υπόλοιπες ή με άλλα 200-300Ε για να έχει ‘’καλύτερα’’ ακυρωτικά, με 2-3 διαφορετικά επίπεδα (ποιος το σκέφτηκε αυτό ήθελα να ήξερα όταν μπορείς να ασφαλίσεις το ταξίδι δωρεάν πλέον αν έχεις πιστωτική ή με πολύ λίγα χρήματα από τρίτη ασφαλιστικη).
  • Οι ταξιδιώτες από αρκετούς εργοδότες παίρνουν πλέον κίνητρα για να μην πετάξουν business. Για παράδειγμα σού λένε ότι αν πάρεις Economy/ Eco Premium έχεις μια ή δυο ημέρες περισσότερη ξεκούραση με ξενοδοχείο και γεύματα, αν το τελικό ποσό είναι φτηνότερο από το εισιτήριο της business. Στην περίπτωση του Ντακάρ, τα 2000 δεν αφήνουν μεγάλο περιθώριο αλλά πχ Ασία/ΗΠΑ/Λατ. Αμερική τα εισιτήρια είναι πολύ ακριβότερα. Κοιτάω λοιπόν την premium της Brussels η οποία έχει 1000 Ε. Η οποία όμως δεν είναι τελικά premium, είναι ‘advantage’ και πρέπει να δεις βίντεο από ινφλουενσερς για να καταλάβεις οτι είναι η κανονική economy με 2-3 εκατοστά έξτρα στα πόδια και όχι πλαστικά σερβίτσια.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι υπάρχει μια υποβόσκουσα πονηριά, που δημιουργεί γκρίνια σε πελάτες και μπορείς να τους χάσεις. Πρέπει να είναι ξεκάθαρο το προιόν ότι όταν αγοράζεις πχ business υπάρχει το flex και το μη-flex (και όχι 4 ή 5 επίπεδα που κανείς δεν έχει όρεξη να διαβάσει τις διαφορές) και ότι αν αγοράσεις advantage σε long haul το κάθισμα σου θα είναι έτσι (με μια μεγάλη φωτογραφία και ένα μοντέλο να σού χαμογελάει). Το να βγάλεις 200Ε έξτρα σήμερα και να χάσεις 2000Ε αύριο, οδηγούν τον CEO στο να ψάχνει δικαιολογίες και λέει παραμύθια.

Το ότι η εταιρεία άργησε να αλλάξει την καμπίνα στη business ενώ πχ οι όχι-και-τόσο-στη-ώρα-τους ανταγωνιστές Γάλλοι το είχαν κάνει ήδη, ήταν ήδη πριν την πανδημία. Το ότι η Emirates (με παλιά καμπίνα) κάνει πάρτι μέσα στο σπιτάκι τους στα γερμανικά αεροδρόμια με πολύ ανώτερο προιόν (lounge, σοφέρ με λιμουζίνα για το σπίτι σου κλπ) επίσης. Το ότι η Boeing θα είχε μεγάλα προβλήματα μετά από το χειρισμό που έκανε με τα 737ΜΑΧ ήταν αναμενόμενο, ιδιαίτερα αν είσαι στον αεροπορικό χώρο.
 
Last edited:
Εναρμόνιση του στόλου long haul ξεκινάει για τη Lufthansa Group με στόχο να ολοκληρωθεί το 2028. Συγκεκριμένα αποσύρονται σταδιακά τα:

:arrow:Airbus A330-200 (phase-out 2026):
3 Discover Airlines, 5 ITA Airways

:arrow:Airbus A340-300 (phase-out 2027):
16 Lufthansa, 5 Edelweiss Air, 4 Swiss

:arrow:Airbus A340-600 (phase-out 2026):
6 Lufthansa

:arrow:Boeing B747-400 (phase-out 2027):
8 Lufthansa

:arrow:Boeing B767-300ER (phase-out 2026):
3 Austrian Airlines

:arrow:Boeing B777-200ER (phase-out 2028):
Austrian Airlines

To 2028 ο στόλος θα αποτελείται από:
  • A330-300, Brussels Airlines, Discover Airlines, Swiss.
  • A330-900 ITA Airways.
  • A350-900 Brussels Airlines, Discover Airlines, Edelweiss Air, ITA Airways, Lufthansa, Swiss.
  • A350-1000 Lufthansa from Munich.
  • A380, Lufthansa from Munich.
  • B747-8, Lufthansa from Frankfurt.
  • B777-300ER, Swiss.
  • B777-9, Lufthansa from Frankfurt.
  • B787-9, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Lufthansa from Frankfurt.
 
Top