Macedonian Airlines: θυγατρική της ΟΑ (και πάλι;)

  • Thread starter Thread starter Theodore
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν κατάλαβα το λόγο που διαφωνεί κάποιος για την επιλογή της MIG να έχει 2 brands.

Κατά την δική μου γνώμη πρόκειται για ιδιαίτερα έξυπνη κίνηση, θα δημιουργήσει αίσθηση στη Θεσσαλονίκη και σίγουρα προσφέρει λογιστικές λύσεις στη MIGπου εμείς δεν έχουμε καν φανταστεί.
 
Αυτή τη στιγμή μου έρχονται στο νού τα παρακάτω παραδείγματα:

SAS και Blue1: Ακριβώς ίδιο προϊόν, δυνατότητα συνδυασμού, βάσεις σε διαφορετικά αεροδρόμια, ενιαία πλατφόρμα διαχείρισης κρατήσεων και πελατειακής βάσης, συγκλίνουσες τιμολογιακές πολιτικές, ενιαίο πρόγραμμα τακτικών επιβατών. Ουσιαστική διαφορα -κατά τη γνώμη μου- το ότι η Φινλανδία έχει διαφορετικό παρελθόν και κουλτούρα από εκείνη των σκανδιναβικών χωρών και μάλλον ο όρος "Scandinavian" στην αεροπορική τους εταιρεία, δεν τους αντιπροσώπευε απολύτως-ειδικά όταν ο αντίπαλός σου λέγεται Finnair. Δε βρίσκω πουθενά κάτι κακό αν γίνει ένα ανάλογο εγχείρημα, όχι για να μας διχάσει σε βόρειους και νότιους αλλά για να περάσει προς τα έξω και κάποια μηνύματα. Το ζητούμενο είναι αν η ΜΑΤ Macedonian Airlines, που υφίσταται ακόμα ως εταιρεία -ασχέτως αν δεν πετάει- προσφύγει στην ΙΑΤΑ επειδή οι Μακεδονικές Αερογραμμές προτίθενται να χρησιμοποιήσουν παρεμφερές όνομα. Απ' ότι θυμάμαι, οι δικές μας Μακεδονικές έγιναν μέλη της ΙΑΤΑ όταν μετονομάστηκαν σε Olympic Airlines.

ΤΗΥ και AnadoluJet: Διαφοροποιημένο προϊόν, πτήσεις από διαφορετικά αεροδρόμια και διαφορετικά hubs, διαφορετικά brand names που στοχεύουν σε διαφορετικές περιοχές της γείτονος με διαφορετική σύνθεση, εισοδήματα και κουλτούρα, εντελώς ανεξάρτητες εμπορικές πολιτικές και κανάλια διάθεσης του προϊόντος. Αποκλειστικά δρομολόγια στο εσωτερικό -με μόνη εξαίρεση το Ercan. Δε νομίζω ότι ένα τέτοιο εγχείρημα θα έβρισκε πρόσφορο έδαφος στην Ελλάδα, λόγω μεγέθους αλλά και λόγω ότι ήδη υπάρχουν δύο αξιόλογες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο εσωτερικό.
 
Το θέμα του ονόματος της εταιρείας πάντως δεν εμπίπτει στη δικαιοδοσιπα της ΙΑΤΑ. Αυτό που ισχύει πάντως, νομίζω, είναι ότι οι ΟΑ έχουν κατοχυρωμένο το Macedonian Airlines και γι'αυτό ακριβώς η εταιρεία της γείτονος λέγεται MAT!
Βέβαια, κατά τη γνώμη μου, όλα αυτά είναι εθνικιστικές κορώνες και δεν χρειάζεται θυγατρική η ΟΑ στην παρούσα φάση, αλλά δεν πειράζει αν οι δύο εταιρείες έχουν κοινή εικόνα προς τον επιβάτη (ανταποκρίσεις, σύστημα κρατήσεων κτλ.).
 
Καλησπερα σε ολους, θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος ποτε περιπου θα ξεκινησει το ανοιγμα των μακεδονικων αερογραμμων?
Οπως επισης και ποτε μπορει καποιος να στειλει βιογραφικο και που?Ευχαριστω!
 
Μαλλον κατα Μαιο (αρχες) θα ανοιξει, υπαρχει μια μικρη καθυστερηση γραφειοκρατικου τυπου (νεο φαινομενο βλεπεις στο Ελλαντα). Tωρα για βιογραφικα... Τι να σε πω, σε μια χωρα που ολα λειτουργουν αντιθετα στο συστημα, απλα εχε ανοιχτα τα ματια σου για αγγελιες, η εδω..
 
Άποψη μου ειναι
Οι Μακεδονικές να κάνουν το δρομολόγιο ATH-SKG και η μαμά να πιάσει την Γερμανία(καιρός είναι!).Επίσης οι Μακεδόνικες να αρχίσουν δρομολόγια για Λειψία,Δρέσδη,Βρέμη...και άλλες στις οποίες υπάρχουν πολλοί Ελληνες και δεν υπάρχουν δρομολόγια.Γιατί να πλουτίζουν οι ξένες εταιρίες σε βάρος τον ελληνικών?Πότε θα ξυπνίσουμε επιτέλους? :thx:
 
Και γω τα λεω αλλά ποιος ακούει..προς το παρόν τα λεφτά πανε στην ΑΒ..Τεσπα,ας ξεκινήοσυν οι Μ.Α. κι ας είναι και Μάιο..αρκεί να μην μείνει στα χαρτιά το όλο εγχείρημα..
 
Παιδια τωρα που θα συγχωνευτουν ΟΑ και Α3 τι παιζει με τις Μακεδονικες Αερογραμες
ξερει κανεις ;
 
Leonidas Marca κάπου διάβασα πως μετά την απόφαση των δύο εταιρειών για συγχώνευση, έκανε η καθεμιά ακύρωση 2 airbus, τα οποία 2 της ΟΑ προορίζονταν για το στόλο των Μακεδονικών Αερογραμμών... Οπότε προς το παρόν δεν πρόκειται να προχωρήσει η υπόθεση....
 
Top