MALEV

Έχουν ακουστεί πολλά.
Άλλοι λένε για bluenose άλλοι gia Manlev άλλοι για triplecolour(!). Δυστυχώς όμως πολλά Α/Φ χάθηκαν για πάντα από την Malev(ένα εξ'αυτών HA-LOU)οπότε θα είναι δύσκολο να ξεκινήσει μία μεγάλη εταιρία από το 0. Τουλάχιστον ελπίζω να είναι τόσο καλή όσο η προηγούμενη εταιρία της!

Φιλικά

Δημήτρης
 
Πρώτα απ' όλα πηγές. Από που προκύπτουν όλα αυτά τα ονόματα. Το bluenose κυκλοφόρησε από ένα blog κια τίποτε άλλο και μάλιστα καλέι κόσμο να υποστηρίξει την προσπάθεια (sic). Το Manlev είναι μια εταιρεία χημικών στη Γαλλία !!!! όσο γοα το triplecolour όσο κι αν το έψαξα δε βρήκα τίποτα. Οπότε το "κάποιοι λένε " καλό να έχει κάποια βάση διότι κιεγ΄ωμπορώ να πω ότι θα ξαναγενηθεί ως Tzoutzoubroutzou Air...

Δυστυχώς όμως πολλά Α/Φ χάθηκαν για πάντα από την Malev(ένα εξ'αυτών HA-LOU)
. OΛΑ χάθηκαν, με την ένοια ότι είτε είναι stored είτε επιστράφηκαν στος leasers, οπότε και το -LOU πήγε πίσω (ή επειδή ήταν Oneworld logo-jet θα γλίτωνε). Εδώ χάθηκε το -LDQ γαι το -LOU θα στεναχωρηθούμε...?

. Δε θεωρώ ότι η MALEV ήταν ποτέ ΜΕΓΑΛΗ εταιρεία. Είχε βέβαια 2 βορειοαμερικάνικους και 5 Ασιατικούς προορισμούς πριν την απόσυρση των 767 το 2008, αλλά δραστηριοποιούνταν κυρίως στην Ευρώπη και τις Μεσογειακές χώρες.
 
Γεια σας.
Καπου πρεπει να πω τον πονο μου και σας βρηκα εδω.
Στις αρχες Ιανουαριου εκλεισα εισιτηρια για Κοπενχαγη με την Malev απο Θεσσαλονικη.Η κρατηση εγινε online απο μεγαλο γραφειο των Αθηνων.
Η πληρωμη εγινε με πιστωτικη καρτα Δανιας.Και ηρθε η χρεωκοπια.Απο το γραφειο μας ειπαν οτι πρεπει να περιμενουμε κοντα στις 30 εργασιμες μερες η κοντα στις 50 ημερολογιακες.Και μας ειπαν να μην κανουμε ενεργειες με την τραπεζα στην Δανια για να μην περιπλεκεται το αιτημα επιστροφης των χρηματων.
Αλλα επιδη διαβασα στις προηγουμενες σελιδες οτι αλλος φιλος εχει παρει τα χρηματα στο ακέραιον πισω με αγχωσε.


Θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις να με συμβουλεψει αν μπορω να κανω κατι.Ειναι 4 εισιτήρια με κοστος κοντα στα 900 ευρω.

Σας ευχαριστω πολυ για την προσοχη σας και την οποια βοηθεια.
 
Στην εταιρεία έχει μπει εκκαθαριστής. Συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις, δίνεται προτεραιότητα στις αμοιβές των εργαζομένων και την εξόφληση των οφειλών προς τους τους πιστωτές. Εφ' όσον περισσέψουν χρήματα, τότε θα αρχίσουν να επιστρέφουν και τα καταβληθέντα για τα εισιτήρια. Μην περιμένεις πολλά πάντως...
 
polmoutz1":2hh3gazm said:
Γεια σας.
Καπου πρεπει να πω τον πονο μου και σας βρηκα εδω.
Στις αρχες Ιανουαριου εκλεισα εισιτηρια για Κοπενχαγη με την Malev απο Θεσσαλονικη.Η κρατηση εγινε online απο μεγαλο γραφειο των Αθηνων.
Η πληρωμη εγινε με πιστωτικη καρτα Δανιας.Και ηρθε η χρεωκοπια.Απο το γραφειο μας ειπαν οτι πρεπει να περιμενουμε κοντα στις 30 εργασιμες μερες η κοντα στις 50 ημερολογιακες.Και μας ειπαν να μην κανουμε ενεργειες με την τραπεζα στην Δανια για να μην περιπλεκεται το αιτημα επιστροφης των χρηματων.
Αλλα επιδη διαβασα στις προηγουμενες σελιδες οτι αλλος φιλος εχει παρει τα χρηματα στο ακέραιον πισω με αγχωσε.


Θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις να με συμβουλεψει αν μπορω να κανω κατι.Ειναι 4 εισιτήρια με κοστος κοντα στα 900 ευρω.

Σας ευχαριστω πολυ για την προσοχη σας και την οποια βοηθεια.

Ως παθών και μαθών (ευτυχώς μας επεστράφησαν όλα τα χρήματα στο ακέραιο) έχω να σου πω τα εξής:

Αν πλήρωσες με πιστωτική κάρτα θα πάρεις τα χρήματά σου σίγουρα πίσω αρκεί να δράσεις έγκαιρα. Θα πρέπει να γίνει αμφισβήτηση της συναλλαγής στην κάρτα με την αιτιολογία ότι οι αγορασθείσες υπηρεσίες δεν πρόκειται να παρασχεθούν. Έχεις 120 μέρες από την ημερομηνία της συναλλαγής για να το κάνεις αυτό για τους οργανισμούς Mastercard και Visa. Αν η χρέωση έχει γίνει κατευθείαν από τη Malev, θα επισυνάψεις το δελτίο τύπο και το ηλεκτρονικό εισητήριό σου που αποδεικνύουν ότι δεν πρόκειται να ταξιδέψεις. Αν η χρέωση στην κάρτα έχει γινει από το πρακτορείο τότε θα κάνεις πάλι αμφισβήτηση αλλά θα δηλώσεις ότι το πρακτορείο δεν δύναται να σου παράσχει την αγορασθείσα υπηρεσία καθότι η αεροπορική έκλεισε. Η τράπεζα θα σου επιστρέψει άμεσα τα χρήματα ενώ στη συνέχεια θα αναλάβει εκείνη να επικοινωνήσει με την τράπεζα της Malev ή του πρακτορείου αντίστοιχα και έτσι εσύ θα γλιτώσεις όλη την ταλαιπωρία. Σου προτείνω λοιπόν να αγνοήσεις το πρακτορείο και να μιλήσεις άμεσα με την τράπεζά σου πριν να είναι αργά.

Σου εύχομαι καλή επιτυχία. Μετά από τη δική μου εμπειρία είμαι σίγουρος ότι αν ακολουθήσεις τις οδηγίες μου σύντομα και με ασφάλεια θα πάρεις πίσω τα χρήματά σου.
 
Ένα μικρό άρθρο για την ξεχασμένη Malev
Παρόμοια κατάληξη εκτιμώ ότι θα έχει και η δίκη για την Adria η οποία ήταν να γίνει αυτή την εβδομάδα στην Λουμπλιάνα αλλά λόγο απεργίας αναβλήθηκε. :rolleyes:

 
Top