Μαύρη λίστα αεροπορικών εταιρειών

  • Thread starter Thread starter Panos81
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αυτό που ναύλωσαν οι ΟΑ στάζει...

Το εν λόγω αεροπλάνο που ναύλωσαν οι Ο.Α. παρουσίαζε διαρροή καυσίμων από τις δεξαμενές και επίσης διαρροή λιπαντικών από κάποια υδραυλικά συστήματα. Σαφώς πολύ επικίνδυνο... Η περίπτωσή του δείχνει ότι μια εταιρεία μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη έστω και λόγω ενός αεροπλάνου που είναι "δανεικό".

Πάντως κρίμα για τα Tristar, ταξίδευα πολύ με αυτά όταν τα είχαν οι British Airways και ήταν από τα καλλίτερα αεροπλάνα. Βεβαίως... άλλη συντήρηση είχαν τότε κι άλλη τώρα όταν τα αγοράζει η κάθε Αφρικανική εταιρεία μισθώσεων που δεν την ξέρουν ούτε οι υπάλληλοι που δουλεύουν μέσα...

Τα Β707, Β727, και Β737-100 και -200 δεν πετούν πλέον στην Ευρώπη ως επιβατικά παρά μόνο ως cargo, εκτός αν τα έχουν εφοδιάσει με hush-kits. Δεν ξέρω αν η Ryannair έχει ακόμα κάποια, ήταν η τελευταία εταιρεία με υπολογίσιμο αριθμό Β737-200. Χωρίς όμως να συμβεί κανένα ατύχημα...
 
Re: Αυτό που ναύλωσαν οι ΟΑ στάζει...

Panos81":1ad18ups said:
Το εν λόγω αεροπλάνο που ναύλωσαν οι Ο.Α. παρουσίαζε διαρροή καυσίμων από τις δεξαμενές και επίσης διαρροή λιπαντικών από κάποια υδραυλικά συστήματα. Σαφώς πολύ επικίνδυνο... Η περίπτωσή του δείχνει ότι μια εταιρεία μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη έστω και λόγω ενός αεροπλάνου που είναι "δανεικό"...

οταν μια εταιρεία χρησιμοποιεί ένα αεροσκάφος για τις πτησεις τις είτε αυτό είναι νοικιασμένο είτε οχι πρέπει να φέρει την πλήρη ευθύνη για την ασφαλεια αυτου του αεροσκάφους. μια φορά χρειάζεται να γίνει ατύχημα.....

Panos81":1ad18ups said:
η Ryannair έχει ακόμα κάποια, ήταν η τελευταία εταιρεία με υπολογίσιμο αριθμό Β737-200. Χωρίς όμως να συμβεί κανένα ατύχημα...
η ryanair εχει 9 737-200 και 82 737-800...τα 200 είναι έτοιμα προσ αντικατασταση απο τα coming soon 143(firm orders) kai 193(option) 737-800

τα καταφερα...εγραψα ελληνικα...
 
Απάντηση Ολυμπιακών Αερογραμμών σε “Figaro”

Στην ανακοίνωση της 29ης Αυγούστου με θέμα «Μισθώσεις Αεροσκαφών» παραπέμπει η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών με αφορμή δημοσίευμα της γαλλικής εφημερίδας Le Figaro, που αναπαράγεται σήμερα από μερίδα του Ελληνικού Τύπου.

Στο εν λόγω δημοσίευμα η γαλλική εφημερίδα αναφέρει ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές συμπεριλαμβάνονται στον κατάλογο με τις 37 «αεροπορικές εταιρείες προς αποφυγήν», καθώς ναύλωσε προβληματικό αεροπλάνο από εταιρεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων. Tο συγκεκριμένο αεροπλάνο, ένα παλιό Lockheed Tristar, προερχόταν από τη Σιέρα Λεόνε, χώρα που η πολιτική της αεροπορία τελεί υπό κατάρρευση, σύμφωνα πάντα με τη "Figaro".

Η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών δηλώνει επίσης ότι λίστες που καταρτίζονται από εφημερίδες ή άλλα μέσα ενημέρωσης κατά παρέκκλιση των επίσημων στοιχείων που οι κρατικές αρχές Πολιτικής Αεροπορίας δημοσιεύουν, ελέγχονται για το περιεχόμενο, την ακρίβεια των στοιχείων και την σκοπιμότητα τους.

Για τους παραπάνω λόγους , η διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών θα προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες για να προστατεύσει τη φήμη και το κύρος της εταιρείας.

Η διοίκηση των ΟΑ διαβεβαιώνει για μία ακόμη φορά ότι πρώτιστο μέλημα της είναι η ασφαλής μετακίνηση των επιβατών της εταιρείας.

Στην ανακοίνωση της 29ης Αυγούστου η διοίκηση των Ο.Α. αναφέρει τα εξής:

«Μετά τις αναφορές που έγιναν το τελευταίο διάστημα από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στη μίσθωση αεροσκαφών (wet lease ACMI) τρίτων εταιρειών από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές , η Διοίκηση της εταιρείας διευκρινίζει ότι :

• Η διαδικασία μίσθωσης αεροσκαφών είναι συμβατή με την κείμενη Ελληνική, Ευρωπαική (JAR ops 1.165) και Διεθνή νομοθεσία, καθορίζεται στο Εγχειρίδιο Πτητικής Εκμετάλλευσης της εταιρείας (Ε.Π.Ε. –Ο.Μ. –PARTA –Kεφάλαιο 13), το οποίο είναι εγκεκριμένο από την Υ.Π.Α.

• Τέτοιου είδους μισθώσεις γίνονται για κάλυψη:

Α) προγραμματισμένων αναγκών για την κάλυψη εποχιακής κίνησης που δεν συνηγορεί στην μακροχρόνια μίσθωση ή αγορά αεροσκαφών

Β) εκτάκτως για την αντιμετώπιση εκτάκτων περιστατικών (ζημιές / βλάβες σε ίδια μέσα, καθυστερήσεις συντήρησης ίδιων μέσων ,απεργιακές κινητοποιήσεις, κλπ.)

• Πρόκειται για συνήθη πρακτική που υιοθετούν οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο προκειμένου να εκτελέσουν έγκαιρα και επαρκώς το δρομολογημένο πτητικό τους πρόγραμμα.

• Τα αεροσκάφη που ενοικιάζονται από τις Ολυμπιακές Αερογραμμές πληρούν στο έπακρο τους Ευρωπαϊκούς και Διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα σε ότι αφορά την ασφάλεια πτήσεων (JAR οps, ICAO standards). Όπως φαίνεται στο συνημμένο Πίνακα Μισθώσεων όλα ανεξαιρέτως τα μισθωμένα αεροσκάφη είναι συμβατά με τους κανονισμούς JAR οps και συντηρούνται σε συγκεκριμένα κατά JAR 145 Επισκευαστικά Κέντρα. Σημειωτέον ότι καμία από τις εταιρείες από τις οποίες μίσθωσαν αεροσκάφη οι Ολυμπιακές Αερογραμμές δεν εμπίπτει στις αεροπορικές εταιρείες “μή αποδοχής” από την Γαλλική ΥΠΑ (DGAC), σύμφωνα με την κατάσταση που δημοσιεύτηκε σήμερα.

• Από την 1/1/2005 έως και τις 25/8/2005 οι Ολυμπιακές Αερογραμμές πραγματοποίησαν συνολικά 58.663 πτήσεις εκ των οποίων οι 1054 πραγματοποιήθηκαν με μισθωμένα (wet ACMI) αεροσκάφη, αριθμός που αντιστοιχεί σε ποσοστό μόλις 1,8%. Τα μισθωμένα αεροσκάφη πραγματοποίησαν μόλις 1947 ώρες πτήσεως σε σύνολο 81.850 ωρών πτήσεως (ποσοστό μόλις 2,38%) που αναλογεί στο ανωτέρω πτητικό έργο.

Η Διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών επιθυμεί για μία ακόμη φορά να διαβεβαιώσει ότι πρώτιστο μέλημα της είναι η ασφαλής μετακίνηση των επιβατών στον προορισμό τους . Ταυτόχρονα λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο προκειμένου να μειώσει στο ελάχιστον τυχόν καθυστερήσεις ή ματαιώσεις πτήσεων».

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE

http://www.naftemporiki.gr/news/static/ ... 084251.htm
 
alex2":13k7x72q said:
poly oraia tha gelasoume nomizo edo lol lol

alex2":13k7x72q said:
@lgat: to oti afta pou grafeis edo ta theoro ligo "perierga" nomizo to eheis piasi. dystihos omos kaneis lathos


LGAT":13k7x72q said:
kala OK alex2 mas epises xana so ase me na exw kapies gnoseis parapanw giati vriskome sto xoro k exw akusei k exw diavasei POLLA k oxi se erasitenxiko epipedo Ευχαριστημένος
i gnomi sou SEVASTI pantos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LGAT":13k7x72q said:
ntaxei leme mas epises pali!!!!!!!!!!!

telospantwn asxolisu me kapion alo edw mesa pou 8a mporeis na tou tin vgis k oxi se mena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ante giaaaaaaaaaaaaaa lol wink

Δεν είναι απαραίτητο να διανθίζετε τα μηνύματα σας με προσωπικά σχόλια και επιθέσεις. Παρακαλώ, την ανταλλαγή "φιλοφρονήσεων", να την κάνετε μέσω PM. Εδώ να παραθέτετε στοιχεία και να ανταλλάζετε επιχειρήματα! Αν δεν έχετε να προσθέσετε κάτι καινούργιο, δεν είναι απαραίτητο να γράψετε post! :? :wink:
 
Χμ... βασικα δεν υπαρχει εταιρεια που να μην εχει χασει εστω κ ενα αεροπλανο της.. ελικοφορο ή αεριωθούμενο. Με εξαίρεση νομίζω την Quantas. Οπότε εγω νιώθω εξαιρετικά ασφαλής όταν πετάω με τις ελληνικές (οχι τις κυπριακες) εταιρείες. (Εννοω ΟΑ και Α3).
 
Η λίστα της Figaro:
Aerocondor (Portugal)
Vol Agen-PAris sur un seul moteur. Avion lituanien sous-affrété par une compagnie danoise.

Africa Lines (République Centrafricaine)
Liste noire belge

Air Cairo (Egypte)
Atterrissage forcé au Caire en juillet 2004. Passagers bloqués à Lyon sans prise en charge de la compagnie.

Air Koryo (Corée du Nord)
Liste noire française

Air Mauritanie (Mauritanie)
Liste noire britannique

Air Memphis (Egypte)
Liste noire belge

Air Mozambique (Mozambique)
Liste noire française

Air Saint-Thomas (Etats-Unis)
Liste noire française

Air Universal (Sierra Leone)
Liste noire britannique

Air Van Airlines (Arménie)
Liste noire belge

Albanian Airlines (Albanie)
Liste noire britannique

Alexandair (Grèce)
Interdite de vol par l'aviation civile grecque lors d'un vol Rennes-Roissy-Héraklion.

AMC Airlines (Egypte)
Nombreux problèmes techniques sur un MD 82 au retour d'Hurgada mi-juillet dernier. Les passagers refusent d'embarquer.

Cameroon Airlines (Cameroun)
Liste noire britannique

Central Air Express (République démocratique du Congo)
Listes noires belge et britannique

Dniprovia (Ukraine)
Liste noire suisse

Fly Air (Turquie)
Incidents répétés dont le dernier a bloqué 124 passagers à Roissy-CDG.

Girjet (Espagne)
Liste noire suisse

Hemus Air (Bulgarie)
Liste noire suisse

I.C.T.T.P.W. (Libye)
Liste noire belge

International Air Service (Liberia)
Liste noire française

International Air Tours (Nigéria)
Liste noire belge

Johnsons Air (Ghana)
Liste noire belge

JR Executive (Liban)
Liste noire suisse

Karthago (Tunisie)
Affrète un appareil défectueux (problème réacteur) de Fly Air sur Orly-Djerba la semaine dernière. Les passagers refusent d'embarquer.

Luxor Air (Egypte)
Survol à basse altitude de Nantes en mars 2003.

Olympic Airlines (Grèce)
Appareil défectueux affrété à Starjet, compagnie des Emirats Arabes Unis. L'avion, un vieux Lockheed Tristar, venait du Sierra Leone, pays dont l'aviation civile est déliquescente.

Onur Air (Turquie)
Interdite temporairement en mai dernier par quatre pays européens dont la France à la suite de nombreux incidents aux Pays-Bas dont un réacteur défectueux.

Phoenix Aviation (Kirghizstan)
Liste noire britannique

Phuket Air (Thaïlande)
Liste noire française

Premium Air Shuttle (Nigeria)
Liste noire suisse

Silk Way (Azerbaïdjan)
Liste noire suisse (fret)

Silverback Cargo Freighters (Rwanda)
Liste noire belge

South Airlines (Ukraine)
Liste noire belge

Star Air (Sierra Leone)
Liste noire britannique

Tadjikistan Airlines (Tadjikistan)
Liste noire britannique

Tuninter (Tunisie)
Double panne moteur ce mois-ci, due, semble-t-il, à une erreur humaine.


http://www.lefigaro.fr/cgi/edition/geni ... 30.FIG0268
 
Μαύρη λίστα με δύο αεροπορικές εταιρείες έδωσε στη δημοσιότητα η Ελβετία

Γενεύη


Τη δίκη της μαύρη λίστα με επικίνδυνες αεροπορικές εταιρείες έδωσε την Πέμπτη στη δημοσιότητα η Ελβετία. Στη λίστα υπάρχουν δύο εταιρείες, στις οποίες δεν επιτρέπεται να προσγειώνουν τα αεροσκάφη τους σε αεροδρόμια της χώρας. Πρόκειται για την αιγυπτιακή Flash Airlines και την αρμενική Air Van.

«Στις δύο εταιρείες απαγορεύθηκε η προσγείωση αεροσκαφών τους στην Ελβετία, λόγω προβλημάτων στα συστήματα ασφαλείας τους» αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Υπενθυμίζεται ότι ένα αεροσκάφος της Flash Airlines είχε συντριβεί στο αιγυπτιακό θέρετρο του Σαρμ ελ Σέιχ τον Ιανουάριο του 2004 με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 148 άνθρωποι. Μεταξύ των θυμάτων και 134 Γάλλοι τουρίστες.

Η αρμενική εταιρία Air Van Airlines περιλαμβάνεται και στην αντίστοιχη λίστα που έδωσε στη δημοσιότητα το Βέλγιο.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
 
Se oti afora to atixima tis LH A320 sti warsowia parakalo diavaste prota to accident report prin
grapsete anakrivies. Ola ta sistimata tou aeroskafous doulepsane simfona me tis prodiagrafes, mono pou i prodiagrafes autes den epitrepane na xrismopiithoune ta breaking devices ipo tis sinthikes tou atiximatos.

Opos prokipti apo tin anafora itane mia alisida lathon/paragonton pou odigise sto atixima.

http://www.rvs.uni-bielefeld.de/publications/Incidents/DOCS/ComAndRep/Warsaw/warsaw-report.html

Ena endiaferon thread gia to fetino simvan stin rhodo me fimes singalipsis apo tin YPA kai gia diafora
alla peristatika tha vrite edo: http://www.pprune.org/forums/showthread.php?s=&threadid=161655&highlight=Rhodos+Santorini

@LGAT tha mporouses na kanis post tin anafora gia to 727 sto LGTS in na mou pis pou mporo na tin vro;
 
TeaCHeRaKiS":1x9se0df said:
Χμ... βασικα δεν υπαρχει εταιρεια που να μην εχει χασει εστω κ ενα αεροπλανο της.. ελικοφορο ή αεριωθούμενο. Με εξαίρεση νομίζω την Quantas. Οπότε εγω νιώθω εξαιρετικά ασφαλής όταν πετάω με τις ελληνικές (οχι τις κυπριακες) εταιρείες. (Εννοω ΟΑ και Α3).
isos den epsakses kai poli prin postareis....ego mporo na sou po arketes etairies pou den exoun xasei aeroplano....i easy,i ryan kai gia na ksekolliso apo to no frills periexomeno tou eggefalou mou :D kai i aegean den exei xasei aeroplano.......
 
TeaCHeRaKiS":edg9xciv said:
Χμ... βασικα δεν υπαρχει εταιρεια που να μην εχει χασει εστω κ ενα αεροπλανο της.. ελικοφορο ή αεριωθούμενο. Με εξαίρεση νομίζω την Quantas. Οπότε εγω νιώθω εξαιρετικά ασφαλής όταν πετάω με τις ελληνικές (οχι τις κυπριακες) εταιρείες. (Εννοω ΟΑ και Α3).

Δηλαδή θεωρείς την Cyprus Airways και την Eurocypria επικίνδυνες; Η Eurocypria δεν έχει χάσει αεροπλάνο... οι Κ.Α. έχασαν σε υπηρεσία ένα από βόμβα και ένα Β707 που έπαθε ζημιά πέραν συμφέρουσας επισκευής από κατάρρευση του μπροστινού τροχού, χωρίς όμως θύματα, κι αυτά το '68 και το '79 αντίστοιχα. Συν ένα ολοσχερώς κατεστραμμένο κι ένα λεηλατημένο Trident κατά την εισβολή, που δεν μπορείς να τους επιρρίψεις ευθύνη... Δεν μιλώ για την Helios που όταν έβλεπες το πόσο στριμώχνονταν τα αεροπλάνα της θα δημιουργούσε υπόνοιες ούτως ή άλλως, έστω κι αν δεν συνέβαινε το δυστύχημα.
 
Top