Αυτό που ναύλωσαν οι ΟΑ στάζει...
Το εν λόγω αεροπλάνο που ναύλωσαν οι Ο.Α. παρουσίαζε διαρροή καυσίμων από τις δεξαμενές και επίσης διαρροή λιπαντικών από κάποια υδραυλικά συστήματα. Σαφώς πολύ επικίνδυνο... Η περίπτωσή του δείχνει ότι μια εταιρεία μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη έστω και λόγω ενός αεροπλάνου που είναι "δανεικό".
Πάντως κρίμα για τα Tristar, ταξίδευα πολύ με αυτά όταν τα είχαν οι British Airways και ήταν από τα καλλίτερα αεροπλάνα. Βεβαίως... άλλη συντήρηση είχαν τότε κι άλλη τώρα όταν τα αγοράζει η κάθε Αφρικανική εταιρεία μισθώσεων που δεν την ξέρουν ούτε οι υπάλληλοι που δουλεύουν μέσα...
Τα Β707, Β727, και Β737-100 και -200 δεν πετούν πλέον στην Ευρώπη ως επιβατικά παρά μόνο ως cargo, εκτός αν τα έχουν εφοδιάσει με hush-kits. Δεν ξέρω αν η Ryannair έχει ακόμα κάποια, ήταν η τελευταία εταιρεία με υπολογίσιμο αριθμό Β737-200. Χωρίς όμως να συμβεί κανένα ατύχημα...
Το εν λόγω αεροπλάνο που ναύλωσαν οι Ο.Α. παρουσίαζε διαρροή καυσίμων από τις δεξαμενές και επίσης διαρροή λιπαντικών από κάποια υδραυλικά συστήματα. Σαφώς πολύ επικίνδυνο... Η περίπτωσή του δείχνει ότι μια εταιρεία μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνη έστω και λόγω ενός αεροπλάνου που είναι "δανεικό".
Πάντως κρίμα για τα Tristar, ταξίδευα πολύ με αυτά όταν τα είχαν οι British Airways και ήταν από τα καλλίτερα αεροπλάνα. Βεβαίως... άλλη συντήρηση είχαν τότε κι άλλη τώρα όταν τα αγοράζει η κάθε Αφρικανική εταιρεία μισθώσεων που δεν την ξέρουν ούτε οι υπάλληλοι που δουλεύουν μέσα...
Τα Β707, Β727, και Β737-100 και -200 δεν πετούν πλέον στην Ευρώπη ως επιβατικά παρά μόνο ως cargo, εκτός αν τα έχουν εφοδιάσει με hush-kits. Δεν ξέρω αν η Ryannair έχει ακόμα κάποια, ήταν η τελευταία εταιρεία με υπολογίσιμο αριθμό Β737-200. Χωρίς όμως να συμβεί κανένα ατύχημα...