Μεταφορά ''μεγάλης'' ποσότητας αλκοόλ.

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Φιλε Cross, το κουτακι της Pepsi light που κραταω τωρα στα χερια μου πχ.. Βεβαια ειναι καπου 8 χρονω παλιο, απο την πτηση μου STN-MUC με LH :oops:

gonso":2vm4ixw7 said:
Θέμα πίεσης δεν υπάρχει.

Και φυσικα υπαρχει... Εξηγηση: Ενα κουτακι με αεριουχο ποτο (ασχετα τι ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι) σε ηρεμη κατασταση ασκει νορμαλ πιεση. Απο τους κραδασμους κατα την τροχιοδρομηση και κατα την πτηση με το "χτυπημα" που τρωει, αυξανεται η εσωτερικη πιεση. (Ολοι μας την αρπαξανε καποια φορα απο υπερκουνημενο κουτακι κολας ;) ) Μιας και ο αερας που περιβαλλει το κουτακι ομως δεν εχει την κανονικη του πιεση (μιλαμε για την περιπτωση που τα κουτακια ειναι στο νορμαλ cargo compartment και οχι στην καμπινα!!!!) το κουτακι μπορει να παραμορφωθει πιο ευκολα! Δεν λεμε οτι σωνει και καλα πρεπει να γινει, αλλα ειναι δυνατον!









Τελικα Θανο, γιατι δεν ρωτας στην εταιρεια? ;)
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Όσο και να κουνίσεις ένα κουτάκι, δεν ανοίγει από μόνο του. (Εκτός και εάν το πετάξεις κάτω.) Σχετικά με τα χτηπύματα και τους κραδασμούς κατα την διάρκεια της τροχοδρόμησης και κατα την πτήση, δεν είναι χειρότερα από τις λακούβες της εθνικής οδού. Αν ήταν έτσι, θα σκάγανε στις νταλίκες!

Οι εταιρείες (οι μεγάλες και πιό οργανωμένες) χρησιμοποιούν τα μικρά κουτάκια για λόγους καθαρά εμπορικούς και όχι ασφαλείας. Τα κάρτ που έχουν μέσα τα αναψυκτικά και ποτά, είναι συγκεκριμένου όγκου. Αν βάζανε κανονικά 330μλ κουτάκια κόκα κόλα θα έπαιρνε 15κομμάτια (πχ). με τα μικρά παίρνει 30 (πχ). Ο ρόλος τους έτσι και αλλιώς είναι για να μπούν συμπληρωματικά σε ποτά. Οι μπύρες είναι κανονικά κουτιά των 330μλ. Δεν υπάρχουν μικρά μπύρας. Μάλιστα σε πτήσεις υψηλής κατανάλωσης (Λόγω προορισμού ή λόγω υπηκοότητας επιβατών ή λόγο σκοπού της πτήσης (πχ πτήσεις με οπαδούς ομάδων)), οι εταιρείες φορτώνουν 4-5 24δες στο "αμπάρι" για την επιστροφή.

Θέμα πίεσης υφίσταται μόνο όταν σε ένα ερμητικά κλειστό μπουκάλι/κουτάκι/σακουλάκι κλπ, υπάρχει εκτός από το προιόν ΚΑΙ αέρας. Ο αέρας θα έχει την πίεση εδάφους (γιατί στο έδαφος έγινε η συσκευασία). Όταν ανέβει σε ύψος, η εξωτερική πίεση είναι μικρότερη, οπότε το δοχείο θα "φουσκώσει". Στην περίπτωση της μπύρας σε κουτάκι δεν ισχύει αυτό, γιατί ο αέρας "εδάφους" που υπάρχει στο κουτάκι είναι πάρα πολύ λίγος γιατί το κουτάκι είναι σχεδόν "τίγκα". 'Αρα το κουτάκι δεν ανεβάζει πίεση παρά ελάχιστα.

Το πιό τρανό παράδειγμα είναι τα πατατάκια. Αν αγοράσεις ένα σακουλάκι και το πάρεις στο αεροπλάνο, επειδή έχει πολύ αέρα μέσα, στο τέλος της ανόδου θα έχει γίνει "τούμπανο".
 

thanosp

First-Class-Member
Εγγραφή
05/11/2005
Μηνύματα
996
Likes
144
Περιοχή
U.K. / KVA
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Πρώτα να απαντήσω στον gonso ;)

H ιστορία αυτής της συγκεκριμένης μπύρας ξεκινά πριν 5 χρόνια όταν τη δοκιμάσαμε για πρώτη φορά μαζί με την παρέα μου όταν σπούδαζαν όλοι τους εδώ μαζί μου. Έχουμε περάσει πολλές φάσεις της φοιτητικής μας ζωής με αυτή τη μπύρα. Με έχουν τσιτώσει να τους κατεβάσω κάποιες μόλις μπορέσω μιας και αυτοί είναι όλοι κάτω στην Ελλάδα πλέον. Θέλουμε να επαναλάβουμε τις βραδυές που λιώναμε στις μπύρες πίνοντας οχι οτι κι οτι αλλά μόνο CARLING LAGER. :p

Παράδειγμα της συσκευασίας μπορείτε να βρείτε εδώ:
http://82.25.99.228/various/carling24.jpg
Είναι η παλιά συσκευασία.Η καινούργια είναι πιο σταθερή/κλειστή χωρίς να φαίνονται τα κουτάκια.

Το πιθανότερο είναι να πετάω με ΟΑ είτε για ΑΤΗ είτε για SKG. Πρόβλημα με τα κιλά δεν θα έχω μιας και όταν κατεβαίνω τα κιλά που έχω είναι λίγα και εκτος αυτού οι ΟΑ αυξάνουν το όριο για φοιτητές που πετάν απο Λονδίνο στα 30 κιλά.Δεν ισχύει όμως το αντίθετο.

Όπως είπα μάλλον θα πετάω με ΟΑ οπότε γνωρίζει τι λέει ο κανονισμός τους σε τέτοια περίπτωση? Θα επικοινωνήσω με τις ΟΑ λίγο πριν το ταξίδι να δώ τι θα μου πούνε και θα ενημερώσω και εσάς. ;)
 
Top