Δημήτρη αυτή η πρόβλεψη έχει γίνει για να μπορέσουν να πάρουν πτυχίο για παράδειγμα μηχανικοί της ΠΑ που έχουν εμπειρία χρόνων στη συντήρηση αεροσκαφών.
Δικαιολογεί εν μέρει την εμπειρία τους, αλλά όχι ολόκληρη.
Πρέπει και ένα μέρος της απαιτούμενης προϋπηρεσίας να έχει γίνει και σε πολιτικά αεροσκάφη.
Είχα συμφοιτητή 40+χρόνων στη σχολή προερχόμενος από τα Lynx του Βρετανικού στρατού. Για τα δύο χρόνια προϋπηρεσίας που απαιτούνταν μετά το βασικό 147, του δικαιολόγησαν γύρω στους 6 μήνες από όλα τα χρόνια που είχε στον στρατό.
Τυπικά πρέπει να γίνεται εξέταση της κάθε περίπτωσης ξεχωριστά, γιατί στο στρατό πχ δεν είσαι για τα πάντα, άλλος έχει ειδικότητα κινητήρων, άλλος flight controls κτλ.
Αν είχε ερμηνευτεί έτσι αυτό το AMC {Acceptable Means of Compliance}, τότε όλοι οι μηχανικοί της ΠΑ ή της ΑΣ θα κάνανε απλά μια αίτηση, θα αποκτούσαν αμέσως Part-66 και ιδιαίτερα στη σημερινή εποχή θα ρίχνανε μαύρη πέτρα πίσω τους.
Είναι σαν να λέμε πως αντίστοιχα ο πιλότος μαχητικού αεροσκάφους, μπορεί να πάρει πολιτικό πτυχίο με μηδέν ώρες σε πολιτικό αεροσκάφος.
Για νέο μηχανικό χωρίς καθόλου εμπειρία σε πολιτικά α/φη, δεν το βλέπω λογικό να τελειώσει μια σχολή 147 πχ στην ΕΑΒ και μετά να κάνει 2 χρόνια Phantom και να πάρει Part-66...
Τι να πω, αν έχει επιτραπεί τώρα τελευταία κάτι τέτοιο πάω πάσο.
Από την άλλη όμως όπως είχα γράψει, μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να τηλεφωνήσει στην ΥΠΑ και να πάρει επίσημη απάντηση προτού πράξει το οτιδήποτε.