Mηχανικός αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter z_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
2.Για Ελλάδα μιλάμε?Εννοείται πως μιλάω για αξιοπρεπή μισθό (900Ε και πάνω).
1.Δηλαδή πας στη σχολή για να πάρεις την άδεια κατά part 66 και δουλεύεις και πληρώνεσαι μέχρι να τελειώσεις την εκπαίδευση?Για τι μισθό μιλάμε?
 
z_pilot":1hfpwmfd said:
2.Για Ελλάδα μιλάμε?Εννοείται πως μιλάω για αξιοπρεπή μισθό (900Ε και πάνω).

Ναι για εδώ μιλάω. Όσο για το θέμα του μισθού, μου τα χαλάς τώρα. Πάνω που χάρηκα ότι βρήκα κάποιον να πηγαίνει στην δουλεία στη θέση μου… :cry:

Πάντως σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της κυβέρνησης για τον μέσο μισθό στην Ελλάδα θα ‘θελα να σου πω ότι οι μισοί Έλληνες με το κριτήριο σου, αυτή τη στιγμή έχουν μάλλον… αναξιοπρεπή μισθό. :roll:

z_pilot":1hfpwmfd said:
1.Δηλαδή πας στη σχολή για να πάρεις την άδεια κατά part 66 και δουλεύεις και πληρώνεσαι μέχρι να τελειώσεις την εκπαίδευση?Για τι μισθό μιλάμε?

Όχι. Μιλάμε για μια περίοδο πρακτικής εξάσκησης 3 μηνών. Για την άδεια part 66 Α θες 1 χρόνο αφού έχεις τελειώσει σχολή πιστοποιημένη κατά part 147 (δυο ακαδημαϊκά έτη). Μετά άλλον ένα χρόνο για το Β. Και φυσικά με την προϋπόθεση ότι έχεις περάσει τις εξετάσεις στα αντίστοιχα modules για το πτυχίο που σε ενδιαφέρει.
 
Korolev":18ibw2ot said:
Επισης σκεφτομαι να δηλωσω Μηχανολογων Μηχανοκων ΕΜΠ ομως εχω ακουσει απο πολους οτι ειναι παρα πολυ δυσκολη σχολη και οτι δεν μπορεις να την βγαλεις με καλο βαθμο(8+). Ισχυει κατι τετοιο?

Έχει καλή οργάνωση σχετικά με άλλες σχολές ΕΜΠ και είναι γεγονός οτι θεωρείται αντικειμενικά δύσκολη σχολή. Όσον αφορά το θέμα του βαθμού, είναι γεγονός οτι αρκετά δύσκολα θα βγάλεις πάνω απο 8 που αναφέρεις (ο μέσος όρος είναι ~6.5-7), αλλά δε νομίζω οτι είναι κάτι που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική σου αποκατάσταση. Όσον αφορά το αντικείμενο/μαθήματα, περιορίζονται κυρίως στη θεωρία και λίγα πράγματα θα δεις στη πράξη. Αν σ ενδιαφέρει το aviation γενικά να επιλέξεις τη "ροή" των ΜΜΜ (η παλιά "ροή" Αεροναυπηγών), θα δεις αρκετά πράγματα παραπάνω, αλλά πάλι σε θεωρητικό επίπεδο :? .

Είμαι νέος στο forum, αλλά έριξα μια ματιά σε θέματα όπως αυτό εδώ. Μπορώ να πω οτι έχω απογοητευτεί απο το πώς έχουν τα πράγματα για κάποιον που έχει κάνει σπουδές στην Ελλάδα (μιλάω πάντα για την επαγγελματική αποκατάσταση με αντικείμενο το Αεροπλάνο γενικά) και ειδικότερα στο κλάδο του engineering.. :roll:

Έχω πολλές απορίες για τη πορεία που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να γίνει κανείς "Μηχανικός Αεροσκαφών" (ανεξαρτήτου κλάσης-επιπέδου) στη Πολιτική Αεροπορία, αλλά θα κάνω πρώτα ένα search στο forum, γιατί μπορεί κάποια πράγματα να έχουν συζητηθει πάλι.
 
DIng-KF":2ph49oyb said:
Όσον αφορά το θέμα του βαθμού, είναι γεγονός οτι αρκετά δύσκολα θα βγάλεις πάνω απο 8 που αναφέρεις (ο μέσος όρος είναι ~6.5-7), αλλά δε νομίζω οτι είναι κάτι που παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική σου αποκατάσταση.
Είσαι σίγουρος ότι ο βαθμός δεν παίζει σημαντικό ρόλο?Γιατί σε ένα άλλο φόρουμ ένας που σπουδάζει αεροναυπηγός στην Πάτρα μου είπε ότι για να δουλέψεις ως αεροναυπηγός στις μεγάλες βιομηχανίες (Lockheed Martin,Rolls-Royce κλπ) πρέπει να έχεις βαθμό πτυχίου 9+.


DIng-KF":2ph49oyb said:
Έχω πολλές απορίες για τη πορεία που πρέπει να ακολουθήσει κανείς για να γίνει κανείς "Μηχανικός Αεροσκαφών" (ανεξαρτήτου κλάσης-επιπέδου) στη Πολιτική Αεροπορία, αλλά θα κάνω πρώτα ένα search στο forum, γιατί μπορεί κάποια πράγματα να έχουν συζητηθει πάλι.
Δες καλά από την αρχή αυτό το τόπικ και θα βρεις πολλές πληροφορίες :)
 
z_pilot":omhru3w7 said:
Είσαι σίγουρος ότι ο βαθμός δεν παίζει σημαντικό ρόλο?Γιατί σε ένα άλλο φόρουμ ένας που σπουδάζει αεροναυπηγός στην Πάτρα μου είπε ότι για να δουλέψεις ως αεροναυπηγός στις μεγάλες βιομηχανίες (Lockheed Martin,Rolls-Royce κλπ) πρέπει να έχεις βαθμό πτυχίου 9+

Αν στοχεύεις σε Rolls-Royce κλπ τότε σίγουρα δεν είναι αρκετό ένα δίπλωμα μηχ.μηχανικού μόνο. Οι περισσότεροι συνήθως έχουν ευκαιρίες σε τέτοιες εταιρίες μετά απο κάποιο εξειδικευμένο PhD, που (ευτυχώς) υπάρχουν στο ΕΜΠ στο τομέα αυτό.

Γενικά πάντως μη βλέπεις ΤΟΣΟ μπροστά. Μια τέτοια πορεία σημαίνει 5 χρόνια της σχολής + 4-5 χρόνια ένα σχετικό PhD(είτε στο ΕΜΠ είτε αλλού είτε στο εξωτερικό , ευτυχώς για να κάνεις PhD στο ΕΜΠ δε χρειάζεται να έχεις κάνει Μεταπτυχιακό) = 9-10 χρόνια. Και απο κει και πέρα θες και τύχη και αρκετό τρέξιμο για να πετύχεις μια θέση σε μια μεγάλη εταιρία.. Γενικά αν σκοπός σου είναι να δουλέψεις σε aviation γενικά και ΜΟΝΟ, και δεν σε ενδιαφέρει το επάγγελμα του Μηχ.Μηχ. στις άλλες του εκφάνσεις, τότε καλύτερα να μη πας στη σχολή αυτή.. Διότι και δύσκολα θα τη τελειώσεις -λόγω απουσίας ενδιαφέροντος για διαφορετ. θέματα μηχανολογίας- και οι πιθανότητες να δουλέψεις πάνω σ αυτό που θες δυστυχώς δεν είναι μεγάλες..

Επίσης, στους Μηχ.Μηχ.του ΕΜΠ τουλάχιστον, βαθμούς όπως 9+ δεν βλέπεις.. Όπως είπα ο μέσος όρος κυμαίνεται στο ~6.5-7, οπότε αν έχει βγάλει κάποιος ένα π.χ. 8 θεωρείται πάρα πολύ καλός.
 
Μήπως για να δουλέψεις στην ΕΑΒ δε χρειάζεσαι ένα καλό βαθμό πτυχίου?

Γενικότερα για να δουλέψεις ως αεροναυπηγός θα αναγκαστείς να πας εξωτερικό.Γιατί στην Ελλάδα ή στην ΕΑΒ θα δουλέψεις ή προϊστάμενος συντήρησης σε αεροπορική εταιρία στην οποία θα πρέπει πρώτα να έχεις δοκιμαστεί ως μηχανικός που σημαίνει ότι θα αναγκαστείς να πάρεις και την άδεια κατά part 66.Και μη ξεχνάμε και το βύσμα :oops:

Το να θέτεις στόχους δεν είναι κακό.Οι στόχοι σε βοηθούν να πας υψηλά όχι πάντα να φτάσεις εκεί που θέλεις αλλά λίγο πιο κάτω.Βάζεις σαν στόχο το 10 για να πιάσεις ένα 8.

PhD μπορείς να κάνεις από όλες τις πολυτεχνικές σχολές?Εγώ ενδιαφέρομαι για αεροπλάνα,αυτοκίνητα αλλά θα μ'άρεσε να ασχοληθώ γενικότερα με τη μηχανολογία.Ούτως ή άλλως δεν σπουδάζω ακόμα μηχανικός για να ανακαλύψω πράγματα που με ενδιαφέρουν.Ο καιρός θα δείξει :?
 
PhD μπορείς να κάνεις από όλες τις πολυτεχνικές σχολές?

Και βέβαια, το διδακτορικό όμως είναι περίεργη φάση, με την έννοια οτι όταν τελειώνεις, που είσαι 23-24 ετών ,το σκέφτεσαι πολύ αν θα κάτσεις άλλα 4-5 χρόνια, ώστε να βγεις στην αγορά εργασίας 27-29 ετών (+το στρατό 30 ετών). Οι περισσότεροι μετά απο 5 χρόνια μιας δύσκολης σχολής αρκούνται στο πτυχίο τους ή σε ένα μεταπτυχιακό και μετά ψάχνουν για δουλειά - συνήθως όχι σε κάτι συγκεκριμένο, αλλά όπου βρουν που να τους ικανοποιεί. Σαφώς όμως αν κάποιος στοχεύει πολύ ψηλά το διδακτορικό είναι μονόδρομος.


Εγώ ενδιαφέρομαι για αεροπλάνα,αυτοκίνητα

Τουλάχιστον στο ΕΜΠ, στα αντικείμενα αυτά, υπάρχουν καλοί (ίσως κορυφαίοι) καθηγητές για να κάνεις ένα καλό διδακτορικό :wink: .
 
Τόσο πολύ κρατά το διδακτορικό?Και γίνονται μόνο σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο?

Στην Ελλάδα σε ποιο τομέα μπορείς να βρεις ευκολότερα δουλειά ως μηχανολογος μηχανικός?
 
Αν και έχουμε βγει λίγο off-topic.:

Τόσο πολύ κρατά το διδακτορικό?Και γίνονται μόνο σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο?

Υποτίθεται οτι είναι 3-5 χρόνια, αλλά σχεδόν όλοι το κάνουν 4-5 χρόνια. Μπορεί να γίνεται σε Πανεπιστήμιο/Πολυτεχνείο στα πλαίσια συνεργασίας με κάποια εταιρία σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα που μπορεί να την αφορά.

Στην Ελλάδα σε ποιο τομέα μπορείς να βρεις ευκολότερα δουλειά ως μηχανολογος μηχανικός?

Είναι ένα θέμα για το οποίο έχουμε συζητήσει άπειρες ώρες με τη παρέα μου. Γενικά η κατάσταση είναι απογοητευτική ως προς το ενδιαφέρον του αντικειμένου στην Ελλάδα. Η πλειοψηφία των Μηχ.Μηχ. απασχολούνται σε τεχνικές ή εμπορικές εταιρίες/ γραφεία ή ανοίγουν δικά τους γραφεία και τα κυρίως αντικείμενα είναι ενεργειακά ή γενικότερα μελέτες (Η/Μ) κλπ. Λίγες είναι οι εταιρίες με εξειδικευμένα θέματα (όπως πχ http://www.zenon.gr) και μεγάλος ο ανταγωνισμός, πράγμα λογικό αφού δεν έχουμε ανεπτυγμένη βιομηχανία. Γενικά, αν θέλει κάποιος να κάνει κάτι ενδιαφέρον με προοπτικές και να έχει και τις ανάλογες αποδοχές, μάλλον το εξωτερικό μοιάζει μονόδρομος..
 
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.Όμως όσο συζητάω με αυτούς που γνωρίζουν για το επάγγελμα του μηχανικού στην Ελλάδα τόσο πιο αποθαρρυντικά λόγια ακούω.Σκέφτομαι να αλλάξω επαγγελματικούς ορίζοντες. :cry:

Σκέψου όμως ότι ως μηχανολόγος μηχανικός με την άδεια κατά part 66 μπορείς να βρεις μια στοιχειώδη δουλειά ως μηχανικός αεροσκαφών.Λέμε τώρα :P
 
Top