Μηχανικός ή πιλότος ?

  • Thread starter Thread starter ivan_the_pilot
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Μισό λεπτο γιατι μπέρδεψα τα μπούτια μου.Λοιπον,εχουμε και λέμε:ΑΝ λεμε,αν δεν γίνω τίποτα απο τα 2(ουτε πιλότος ουτε μηχανικός) τότε λεω ότι θα ψάξω για να αγοράσω ενα δικό μου cessna πχ.
Εγω θελω η δουλεια μου να μου προσφερει ευχαριστηση.Το hobby είναι λίγο μακρια :P Ετσι λοιπον κινούμαι προς πιλότου μερια!:wink:


ΥΓ:σορυ,τα θαλάσσωσα
 
ikonoklastis":rro2bdyc said:
Oχι.
1-Η σχολή Ικάρων είναι ανωτάτη (επίπεδο πολυτεχνείου)
2-Τα G στα μαχητικά απαιτούν τέλεια φυσική κατάσταση
3-Η αποστολή τους είναι να εκπαιδeυθούν και να συμμετάσχουν σε τυχόν πολεμικές επιχειρήσεις.
-Δεν υπάρχει η ψευτο γκλαμουριά διότι είναι Στρατός άρα δεν έχει ερωτευμένες με τους πιλότους αεροσυνοδούς ούτε διανυκτερεύσεις σε χοτέλια για σύσφιγξη σχέσεων.
Αρα η πολεμική αεροπορία έχει απαιτήσεις.
Καθώς τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει για να γίνεις φερ`ειπείν χειριστής στην (λέω τώρα..) VENUS η απάντηση είναι ΟΧΙ.
1.Η ικάρων είναι ανώτατη αλλά οι άλλες επειδή είναι ιδιωτικές δεν είναι?Μη βλέπεις τον τίτλο "ανώτατη" μόνο και μόνο επειδή το ορίζει το κράτος.Μπορείς από μόνος σου να αναγνωρίσεις ποια σχολή είναι καλή και "ανώτατη" από τις γνώσεις που προσφέρει,από το επίπεδο σπουδών της.
2.Δεν αντιλέγω αλλά αυτό δε σημαίνει πως οι πιλότοι των πολιτικών αεροσκαφών δεν πρέπει να είναι φυσικά υγιείς και δε νομίζω πως έχει να κάνει με υπευθυνότητα αυτό.
3.Μη ξεχνάς πως όταν πέσει μαχητικό τα θύματα είναι το πολύ 2 ενώ αν πέσει πολιτικό μπορεί να είναι εκατοντάδες.
4.Συμφωνώ αλλά κάποια πράγματα δε μπορούν να γίνουν αλλιώς.
 
z_pilot":hmsan9ac said:
ikonoklastis":hmsan9ac said:
Oχι.
1-Η σχολή Ικάρων είναι ανωτάτη (επίπεδο πολυτεχνείου)
2-Τα G στα μαχητικά απαιτούν τέλεια φυσική κατάσταση
3-Η αποστολή τους είναι να εκπαιδeυθούν και να συμμετάσχουν σε τυχόν πολεμικές επιχειρήσεις.
-Δεν υπάρχει η ψευτο γκλαμουριά διότι είναι Στρατός άρα δεν έχει ερωτευμένες με τους πιλότους αεροσυνοδούς ούτε διανυκτερεύσεις σε χοτέλια για σύσφιγξη σχέσεων.
Αρα η πολεμική αεροπορία έχει απαιτήσεις.
Καθώς τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει για να γίνεις φερ`ειπείν χειριστής στην (λέω τώρα..) VENUS η απάντηση είναι ΟΧΙ.
1.Η ικάρων είναι ανώτατη αλλά οι άλλες επειδή είναι ιδιωτικές δεν είναι?Μη βλέπεις τον τίτλο "ανώτατη" μόνο και μόνο επειδή το ορίζει το κράτος.Μπορείς από μόνος σου να αναγνωρίσεις ποια σχολή είναι καλή και "ανώτατη" από τις γνώσεις που προσφέρει,από το επίπεδο σπουδών της.
2.Δεν αντιλέγω αλλά αυτό δε σημαίνει πως οι πιλότοι των πολιτικών αεροσκαφών δεν πρέπει να είναι φυσικά υγιείς και δε νομίζω πως έχει να κάνει με υπευθυνότητα αυτό.
3.Μη ξεχνάς πως όταν πέσει μαχητικό τα θύματα είναι το πολύ 2 ενώ αν πέσει πολιτικό μπορεί να είναι εκατοντάδες.
4.Συμφωνώ αλλά κάποια πράγματα δε μπορούν να γίνουν αλλιώς.

Αγαπητοί z pilot + ikonoplasti

Το επίπεδο σπουδών ως προς την δεοντολογία αναγνώρισης ,στον τομέα Πανεπιστημιακής/ανώτατης γνώσης και σύγκρισης μεταξύ Πολεμικής και Πολιτικής αεροπορίας και συγκεκριμένα Σχολής Ικάρων και σχολών Πολ.αεροπορίας, συναντάμε σήμερα δυστυχώς μόνο σε σχολές που είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένες ( και στην Ελλάδα ) ως τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ( όπως η ΟΑΤ και ίσως 1-2 ακόμα ), χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι οι άλλες σχολες δεν είναι καλές, απλά οι γνώσεις και το επίπεδο των ανώτατων, οι ΄΄αλλοι πιλότοι τις αποκτούν διαχρονικά.

Ως εκ τούτου ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ >> ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ και στη συνέχεια η παράλληλη αρτιότητα και ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΌΣ απόδοσης ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Από κεί και πέρα, ο διαχωρισμός και η φιλοσοφία προετοιμασίας της εκπαίδευσης των πιλότων πέραν της βασικής των εκπαίδευσης , δραστηριοποιείται σε δυο διαφορετικες κατά πρωτεραιότητα κατευθύνσεις/άξονες >>
Πολεμική Αεροπορία >> εκπαίδευση ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΑΠΟΣΤΟΛΗ"....ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΑΜ ΚΑΙ 1Ή 2 ΠΙΛΟΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ( ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ)
Πολιτική Αεροπορία >> Εκπαίδευση πολυπλοκότερη ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΄ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ΑΣΦΑΛΕΙΑ..ΑΣΦΑΛΕΙΑ + ΟΙΚ.ΚΕΡΔΟΣ.

Με την πιο πάνω αναφορά μου, προσπαθώ να εκφράσω τις απόψεις μου και παράλληλα να σας συμβουλεύσω ( τους νεότερους ) , οι αντιπαραθέσεις να εκτίθενται ανιδιοτελώς και καλοπροαίρετα ,με αντίλογο και επιχειρήματα και όχι με ρεβανσιστικό εγωισμό και ανώφελη κόντρα.
Ετσι όλοι μας θα προσφέρομε επικοδομιτικό έργο μέσα απ'αυτό το ωραιότατο δημόσιο βήμα,στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ( κυρίως για υποψήφιους επαγγελματίες αλλά και χομπίστες )

Γειά και χαρά

ECO
 
ECO":2aipyaxp said:
Αγαπητοί z pilot + ikonoplasti

Το επίπεδο σπουδών ως προς την δεοντολογία αναγνώρισης ,στον τομέα Πανεπιστημιακής/ανώτατης γνώσης και σύγκρισης μεταξύ Πολεμικής και Πολιτικής αεροπορίας και συγκεκριμένα Σχολής Ικάρων και σχολών Πολ.αεροπορίας, συναντάμε σήμερα δυστυχώς μόνο σε σχολές που είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένες ( και στην Ελλάδα ) ως τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ( όπως η ΟΑΤ και ίσως 1-2 ακόμα ), χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι οι άλλες σχολες δεν είναι καλές, απλά οι γνώσεις και το επίπεδο των ανώτατων, οι ??αλλοι πιλότοι τις αποκτούν διαχρονικά.

Ως εκ τούτου ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΙΝΑΙ >> ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ και στη συνέχεια η παράλληλη αρτιότητα και ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΌΣ απόδοσης ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Από κεί και πέρα, ο διαχωρισμός και η φιλοσοφία προετοιμασίας της εκπαίδευσης των πιλότων πέραν της βασικής των εκπαίδευσης , δραστηριοποιείται σε δυο διαφορετικες κατά πρωτεραιότητα κατευθύνσεις/άξονες >>
Πολεμική Αεροπορία >> εκπαίδευση ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΑΠΟΣΤΟΛΗ"....ΜΠΑΜ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΠΑΜ ΚΑΙ 1Ή 2 ΠΙΛΟΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ( ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ)
Πολιτική Αεροπορία >> Εκπαίδευση πολυπλοκότερη ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ?ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ...ΑΣΦΑΛΕΙΑ..ΑΣΦΑΛΕΙΑ + ΟΙΚ.ΚΕΡΔΟΣ.

Με την πιο πάνω αναφορά μου, προσπαθώ να εκφράσω τις απόψεις μου και παράλληλα να σας συμβουλεύσω ( τους νεότερους ) , οι αντιπαραθέσεις να εκτίθενται ανιδιοτελώς και καλοπροαίρετα ,με αντίλογο και επιχειρήματα και όχι με ρεβανσιστικό εγωισμό και ανώφελη κόντρα.
Ετσι όλοι μας θα προσφέρομε επικοδομιτικό έργο μέσα απ'αυτό το ωραιότατο δημόσιο βήμα,στην ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ( κυρίως για υποψήφιους επαγγελματίες αλλά και χομπίστες )

Γειά και χαρά

ECO
Συμφωνώ για αυτό που λες για τις σχολές αλλά απλά δε μου αρέσει το "φακέλωμα" σχολών.Ανώτατη άρα καλή - όχι ανώτατη κακή.
Γενικότερα συμφωνώ με όλα όσα λες.Σαφώς και η συζήτηση γίνεται σε ήρεμο επίπεδο αντιλόγου-κανείς δε κοντράρεται.Εναποθέτουμε ο καθένας τα επιχειρήματά του και βρίσκουμε το σημείο τομής.
 
Top